Part 38

187 15 2
                                    

Pov Jade
Ik zit nog steeds met de jongens op het bed. "Jade wil je weer terug naar dat te huis" vraagt Ashton boos.
"Wil? Jullie hebben mij daar ingestopt, ik had geen keuzen om daar vrijwillig te zijn." Zeg ik. Calum legt zijn hoofd op mijn schouder. "Jade stop ermee! We hebben het beste net je voort, we willen je alleen helpen " zegt Luke als hij me hand pakt en erin knijpt. "We houden van je " zegt Michael als iedereen emotioneel begint te worden . De jongens verlaten een voor een de kamer en ik blijf in Calum zijn schoot zitten. Ik draai me om en zie dat er een traan over de wang van Calum loopt. "Cal, baby het spijt me! Ik heb er niks mee gedaan ik zweer het je!" Zeg ik als ik zelf ook emotioneel begin te worden en er een traan over me wang rolt. "Jade ik geloof je niet meer, straks zitten de raarste plekken nog onder de wonden! Je wilt gewoon zeker daar naartoe omdat er een of andere knappe gast werkt " zegt Calum als hij mijn mouwen oprolt, mijn littekens zien er vers uit net alsof ik er over heen heb gesneden.
'Maar hoe kan dat?' De laatste tijd jeuken mijn polsen heel erg. "Jade ik wist het wel!" Calum tilt ons op , hij pakt mij bij mijn polsen klaar om ons naar beneden te brengen. Ik trek me snel terug "Calum het is niet wat het lijkt!" Schreeuw ik .
"Jade hoezo zijn ze dan rood? Snijden ze zich zelf open ?" Schreeuwt Calum. "Ja hoe zou jij nou weten of ik me snijd je bent er bijna nooit. Ik ben er alleen om te knuffelen !" Schreeuw ik terug naar hem. "Wat kan ik eraan doen dat jij alleen maar moe bent!" Ik kan hem wel wurgen op dit moment . Ik hou me in en loop naar de deur, als ik hem open doe word hij in een klap dichtgemaakt door een woedende Calum. Zijn ogen zijn bloed rood , ik heb hem nog nooit zo boos gezien. Ik krijg er diep van binnen toch wel kippenvel van. "Als ik weg wil gaan dan doe ik dat! Geen ene meneer Hood kan mij tegenhouden" "Oh dat kan ik wel en ik kan nog veel meer" "Ja Bass spelen en wat veder zingen en misschien een beetje?... Nope niks!" Zeg ik als ik een klap voel en ik val naar achter. Ik sluit me ogen van de pijn. Ik hoor een paar voetstappen en en deur die opent en sluit. 'Wat een naar mens is dat'
Ineens hoor ik renende voetstappen richting mij . "Omg Jade, je hele wang is rood , baby wat heeft die klootzak jou wel niet aangedaan" hoor ik Ashton zeggen als hij me optilt en hij ons naar zijn kamer tilt, hij doet de deur achter zich dicht en zet ons neer op zijn bed. Ik voel de tranen over mijn wangen stromen, "We kregen ruzie, hij dacht dat ik mezelf nog sneed. Maar dat doe ik niet, ik vertelde hem de waarheid en hij sloeg me, hij liep weg zonder een woord te zeggen" zeg ik als ik in Ashton zijn armen kruip. Na een tijdje in de stilte met mijn grote broer te hebben gezeten " Babe als jij nu gaat slapen dan komt alles goed " ik kleed me snel om in een van ash zijn shirts en ik kruip onder de dekens.
Ik sluit me ogen en hoor dat Ashton de kamer uit loopt. Ik probeer te slapen maar het lukt me niet, ik blijf de hele tijd denken aan wat er gebeurt was. *BOEM* ik hoor beneden een harde klap en glas breken, veder word er nog geschreeuwd. Als ik naar beneden loop word het geschreeuw steeds duidelijker, Ashton en Calum.
Ik versnel mijn looppas . Als ik de woonkamer binnen kom zie ik Ashton en Calum allebei zitten onder het bloed en gescheurden kleding. Mikey en Luuk proberen hun uit elkaar te halen maar niks helpt.
"Ik had je nooit toestemming moeten geven om mijn zusje te mogen daten flikker!" Zegt Ashton. Ik geef een harde gil en iedereen kijkt om. Ik help Ashton overeind , ik zie dat Calum me gebroken aankijkt. Ik loop samen met Ashton de badkamer in, hij gaat op de wastafel zitten en ik pak de EHBO doos.
"Ashton dit had je nooit mogen doen!" Zeg ik als ik zijn wonden verschoon. "Jade kijk in de spiegel, kijk wat hij je heeft aangedaan!" Ik kijk in de spiegel en ik schrik me dood , me hele wang is blauw. Als ik klaar bent met het helpen van Ashton pak ik de doos en loop ik naar beneden , Calum zit gebroken op de bank met tranen in zijn ogen. hij kijkt me aan en ik gooi de doos naar hem . "Jade kunnen we praten?" Ik antwoord niet en loop in een rechte lijn naar boven.
Als ik in de kamer van Ashton kom licht hij snurkend verspreid over het hele bed. Ik pak een kussen en loop naar beneden een gooi mijn kussen op de bank, niemand is hier te vinden. Ik pak mijn kans en pak mijn pakt sigaretten en loop de tuin in. Het is aardig fris buiten en ik loop hier in een mega t shirt. Maar als ik buiten kom ruik ik rook , ik kijk om me heen en zie Michael staan. "Sinds wanneer rook jij?'" Vraag ik en Michael kijkt geschokt om.
"Eigenlijk nooit , het is gewoon door de stres" zegt hij als hij zijn jas over mijn schouder gooit. "Heb je je slaap plek al gevonden?" Ik schud mijn hoofd van nee. "Ashton ligt over het hele bed verspreid en ik ga voor geen goud naast Calum liggen, dus het word de bank" "kom anders bij mij slapen" zegt Michael als hij ons naar boven trekt.
We duiken in bed en ik val rustig in slaap.
De volgende morgen*
Als ik wakker word is Michael nergens te bekennen. Ik besluit om maar te gaan douchen.
Ik pak me spullen en ik loop de hal in , de badkamer deur zit opslokt en ik hoor Luke zijn gezang.
"Luke schiet eens een beetje op!""JaJa"
Ik ga rustig op ge grond zitten als ik ineens Calum in zijn voetbal broekje met rode waterige ogen zijn kamer uit zie lopen ik weet dat hij nu wilt gaan douchen. "Je moet ook wachten" zeg ik.
"Wat ben jij een hoer! Je sliep niet bij Ashton ook niet op de bank maar bij Michael ? Zeker ook even samen de liefde bedreven? Kan ik wel verwachten van jou!" Begint Calum te schreeuwen. Ik loop onze kamer binnen en ik pak een sport tas en begin al mijn spullen erin te gooien. De deur vliegt open en een woeste Calum komt naar binnen. Hij trekt de tas uit mijn handen. Ik probeer hem terug te pakken , maar ik word hardhandig op het bed geduwd. "Wat heb ik je ooit verkeert  aangedaan? Ben ik niet goed genoeg voor je ? Te lelijk? Niet gespierd?" Schreeuwt Calum als de tranen over zijn wangen rollen. De tranen rollen nu ook over mijn wangen, ik pak de sport tas uit zijn handen en ik ren naar beneden. Ik trek snel een broek uit de tas aan en mijn slippers als ik de deur uit vlucht.
"Ik ben niet goed genoeg"
~~~~~
Lang wachten hè mensen XD


The Lone Survivor Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu