Pov Jade
Gelukkig ligt Calum op het bed naast me.
Hij is echt grappig en schattig.
Na een tijdje lachen en het gezeur van Ashton horen vallen we inslaap. Als ik wakker word stap ik uit bed en zie ik dat alle andere bedden leeg zijn.
Ik kijk in de zit kamer en die is helemaal leeg.
Ik kijk in de soort van keuken en daar zitten ze allemaal met eten. "en jullie konden mij niet wakker maken voor ontbijt?!" vraag ik dramatisch.
"Je was te schattig om te wakker maken" zegt Michael die weer een hap van ze brood eet.
Er is alleen nog een stoel naast Luke vrij dus ga ik daar zitten. De jongens kijken me allemaal glimlachend aan terwijl ik een broodje pak en hem besmeer . "wat?" vraag ik aan ze. "niks hoor" zeggen ze. ik vertrouw dit niet. Als ik klaar ben loop ik naar de badkamer en stap ik onder de douche. als ik klaar ben pak ik een hand doek en me haar droger. Ik zet hem aan en meteen zit me haar vol met wit poeder.
"JONGENS?!" schreeuw ik.
"Rennen" hoor ik Ashton schreeuwen.
Ik ren achter ze aan richting de keuken waar we rondjes om de tafel rennen.
Na een tijdje rondrennen sta ik hijgend aan de andere kant van de tafel en de jongens hijgend aan de andere kant.
"Geven jullie het op?" vraag ik uit dagend. Ze schudden hun hoofd van nee. Waardoor ik weer achter ze aan ren. Na een tijdje valt Michael waardoor de rest op hem valt , want Michael rende voor op.
Als ze allemaal liggen spring ik op ze.
"Jade we hebben lucht nodig vooral ik" piept Michael. "Nee ik lig wel lekker" zeg ik lachend. Na een tijdje liggen op de jongens ben ik klaar.
Ashton kijkt me met grote ogen aan.
"Like what u see?" vraag ik terwijl ik baar de badkamer loop om me om te kleden en het witte poeder uit me haar te halen. Als ik klaar ben trek ik een skinny jeans , vans en een Nirvana shirt aan.
Ik pak een beetje mascara en doe het op. Als ik klaar ben loop ik naar buiten waar de jongens al klaar staan.
"Wat gaan we doen?"vraag ik.
"We gaan oefenen" zegt Luke.
Daarna lopen ze de bus uit en volg ik ze naar het gebouw waar het concert plaats vind. We lopen door een grote hal en komen uit bij een paar deuren en een trap. "Waar gaan we nu heen?" vraag ik."Ik denk de trap op" zeg ik vraagend. De jongens halen hun schouders op en lopen de trap op met mij achter hun aan. Als we boven zijn komen we uit op een podium.
Meteen verschijnt er een glimlach op elk gezicht van de jongens. Alleen mijn ogen worden groot. Ik moet hier zo snel mogelijk weg, denk ik. Ik draai me om en wil weg lopen maar ik word tegen gehouden door een hand die me terug trekt. Ik zie dat het Calum is die me met een mega lieve glimlach me aan kijkt. "Jade blijf" zegt hij. "Cal, jullie horen hier te zijn en te staan . Ik ga gewoon wel ergens in het publiek zitten . Dan zie ik jullie repeteren" zeg ik . Daarna loop ik snel weg en loop ik rond in de arena waar ik uiteindelijk aan kom bij de zit plekken waar de fans zitten.
Ik zoek een plekje uit waar ik de jongens goed kan zien en dan ga ik daar zitten.
Na een tijdje hebben de jongens hun spullen gepakt en beginnen ze een liedje te zingen.
Ik weet niet welke maar ze zingen.. Na een tijdje naar de jongens gekeken te hebben voel ik in eens een hand op me schouder. Ik geef een gil en spring uit me stoel, maar ik zie dat het Harry is.
"Rustig Jade, ik ben het maar!" zegt Harry die me naast zich trekt waardoor ik naast hem zit.
"Harry, je gaf me een hart aan val" zeg ik lachend. Nu moet harry ook lachen.
"En hoe is het om het zusje van Ashton te zijn?" vraagt harry. "Het is erg gezellig maar ik moet er nog aan wennen" zeg ik. "SNap ik" zegt Harry. Hij staat op en trekt me mee. "Harry waar gaan we naar toe?" vraag ik. "De kleedkamer" zegt hij. We lopen door de halen heen als we bij een kamer aan komen waar hij ons naar binnen trekt. Als hij me neer zet doet hij de deur dicht. Me ogen worden groot want niemand is in de kamer en Harry komt steeds dichter bij. "Harry wat..." maar ik word onderbroken door hem die me zacht tegen de muur duwt en me begint te zoenen.
Ik wil zelf los komen maar het ik wil het niet, het voelt als of onze lippen aan elkaar zijn geleimt .
Na een tijjdje hoor ik de deur open vliegen en ruk ik me los uit harry zijn grip.
Ik zie dat Ashton er staat met ze mond open. "AShton het is niet wat het lijkt! please zeg het niet tegen de andere!" schreeuw ik bijna. Ik zie ashton weg rennen dus ren ik achter hem aan.
Ik zie dat hij naar de jongens rent dus spring ik snel op ze rug waardoor hij op de grond valt.
Ik leg me hand op ze mond. "Ashton als je het zegt?! Ik zweer het je ik vermoord je! Ik vind Harry niet eens leuk! Hij duwde zo ze lippen op die van mij! Ik dee helemaal niks! Het was de 1e keer en d elaatste keer!" zeg ik. Ik haal me hand van ze mond. "'Zweer je dat je het niet gaat vertellen?" vraag ik. "Ik beloof het" zegt hij zuchtend. Ik ga van ze rug en hij kruipt weer omhoog.
Samen lopen we naar een kamer waar allemaal banken zijn , er is eten een tv noem maar op.
In de kamer zitten de jongens raar te doen. Ik loop door en hoor muziek op staan.
De jongens zijn dus aan het dansen. Meteen moet ik lachen en merk ik dat Ashton het aan het filmen is.
Ik ga op een van de banken zitten en zet me handen voor me gezicht , "Jullie zijn gestoort" zeg ik lachend
.'''''''''
XXX
JE LEEST
The Lone Survivor
ФанфикDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...