POV Jade
De hele avond zijn we elkaar aan het vertellen hoe we zijn.
Mijn ogen zitten een soort van vast geplakt in de richting van Calum , hij ziet er best wel hot uit.
"JADE?!" hoor ik Ashton schreeuwen . "Ja...ehum wat?" zeg ik .
"Je zat niet opteletten he?" vraagt Ashton glimlachend. Ik schud met me hoofd nee, waardoor alle jongens een moeten lachen. "Ben je moe?" vraagt Calum. "Ja eigenlijk best wel" zeg ik .
"Je kan in mijn tent slapen" zegt Calum dan . "Nee bij mij" zegt Luke . "IK HEB HAAR GEVONDEN ZE SLAAPT BIJ MIJ!!" schreeuwt Ashton. "Guys, ze wil gewoon bij mij slapen" zegt Michael met een glimlach. "Hahahha sukkels, ik ben de enige met een 2 persoons bed" zegt Calum.
""Maar ik sliep daar met jou" zegt Michael. "Je kan heus wel een nachtje op de grond slapen voor dit mooie meisje" zegt Calum met een gemeene glimlach. Michael kijkt meteen sip.
Waardoor ik hard moet lachen. "Jullie zijn echt een stelletje gekken" zeg ik . "Kom " zegt Calum die me naar de tent tilt. "Vind je het niet erg dat je met me slaapt?" vraagt Calum die me neer zet op het bed.
"Nee hoor , ik heb alleen nog nooit met een jongen in bed gelegen..." zeg ik terwijl ik me wangen rood voel worden . "Oh is niet erg , ik doe geen raare dingen hoor!" zegt Calum met een glimlach die hem super lief staat. "Alleen heb ik geen pyjama " zeg ik . "Leen een dit shirt van mij" zegt Calum die een shirt naar me hoofd gooit. Hij draait zich om waardoor ik even de tijd heb om me om te kleden.
In de tussen tijd heeft hij zich zelf ook al omgelkeed in: een voetbal broekje en geen shirt.
IK ga onder de dekens lichen net als Calum. Eigenlijk voel ik me nu heel raar.
"Hoe ga je dit nu veder doen?" vraagt Calum lief. "Weet ik niet.... Ik zoek naar een baantje en koop een appartement ofzo en dan zie ik veder" zeg ik . "Ben je daar niet te jong voor?" vraagt hij.
"Nee hoor bijna 16 " zeg ik . "Wacht ik heb een ideetje " zegt Calum die het bed uitspringt en de tent uit rent.
POV Calum
"Wacht ik heb een ideetje " zeg ik terwijl ik de tent uit rent.
"yo Calum whats wrong?" zegt Ashton.
"Ash kan 1 van ons haar niet adopteren ofzo, ze heeft hier in Australië niemand" zeg ik .
"Cal ik weet niet, ik ben 19 en ze is 15 me moeder gaat me raar vinden maar het is wel een goed idee" zegt Ashton. "Komop Ash , ze lijkt me super lief en leuk . Met haar touren word geweldig" zegt Luke. "Eindelijk een meisje in de bus" zeght Michael met een knipoog. "Ze is van mij" zeg ik .
"Geen van jullie bijden , ik ben meer haar leeftijd en ze is van mij" zegt Luke.
"NA-Ah she is mine" zegt Ashton. "Gast je gaat haar adopteren" zegt Luke . "En je bent te oud voor haar" zeg ik . "Vrijf het er lekker in"zegt Ashton boos. "MAar je kan haar wel elke dag zien , want ze word je zusje" zegt Michael. ""Daar heb je een punt dus hahaha succers" zegt Ashton, waardoor we allemaal moeten lachen. "Maar ga je haar nou adopteren?" zegt Luke. "Ja, alleen als zij het ook goed vind" zegt Ashton. "Mooizo, dan ga ik het haar meteen vertellen" zeg ik terwijl ik weer de tent in loop. Maar helaas ligt ze al te slapen, 'wow ze is erg mooi als ze slaapt' zegt een stem in me hoofd, waar ik het totaal me eens ben. Ik ga naast haar liggen en sla me arm om haar heen , na een tijdje val ik ook in slaap.
Pov Jade
Ik word wakker met 2 sterke armen om me heen, meteen word ik wakker van de lekkere geur van de Shampo van Calum.
"Calum?" vraag ik terwijl ik hem aan tik. "hmmm?" zegt hij gromend. "Moeten we niet opstaan ?" vraag ik lachend van zijn gebrom . "Jade nog heel even" zegt hij terwijl hij me weer terug trekt naar de positie waar we in hadden geslapen. "Nog 5 minuten!" zeg ik . "OKe oke" zegt Calum.
Na iets van 5 minuten trekt ik hem wakker. Ik stap uit bed en merk dat ik weer kan lopen.
'Wat gek meestal kan dat niet?' zeg een stem in me hoofd. Ik denk dat het gewoon pijn de van de angst dat ze me zouden pakken. "He je kan weer lopen" hoor ik Calum zeggen . "Je ziet er leuk uit in me shirt" zegt hij waardoor ik me wangen rood voel worden. "Dankje" zeg ik .
Calum staat op uit bed en loopt naar me toe en pakt me hand. "Kom we gaan de jongens wakker maken" zegt hij. We lopen samen de tent uit veder het bos in "Cal wat gaan we doen?" vraag ik een beetje bezorgt. "Rustig babe, we gaan water halen om over de jongens heen te gooien" zegt hij.
Ik voel een glimlach weer opkomen : 1, omdat hij me babe noemde en 2, omdat hij een geniaal plan heeft.Onderweg pakt hij een emmer. Na een tijdje komen we aan bij een riviertje waar Calum de emmer vult . Samen lopen we weer naar het kamp waar me glimlach nog veel breder word.
Calum en ik sluipen naar de 3 aan elkaar geschoven bedjes waar de jongens op lachen.
"3...2...1..." zegt hij zacht. Daarna gooien we samen de emmer water over hun heen.
"ÄAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH"horen we de jongens gillen .
"rennen " zegt Calum, samen rennen we lachend de tent uit gevolgt door 3 in hun onderbroek rennende jongens. "OOH jullie haan heeel erg boeten" hoor ik een van de jongens schreeuwen , waardoor ik me een beetje bang voel. Dat waren precies de woorden die me vader ook zei toen ik weg renden. 'Denk daar maar niet aan ' hoor ik een stem in me hoofd zeggen.
Na een tijdje rennen werden we ingehaalt door de jongens. Ashton tilde mij op en Michael en Luke tilde Calum op. "Ash , gooi me niet in het water pleasse" zeg ik , ze weten niet dat ik niet kan zwemmen . In de tijd dat me moeder nog leefde was ik te jong voor zwemles en toen ze er niet meer was had ik geen zin want ik werd toch thuis gehouden door me vader.
Maar helaas gooide Ashton me in een groot meer. Ik zaakte naar de bodem en kwam niet meer omhoog. Alles werd zwart voor me ogen ...
~~~~~~
~2e part alweer.
WHOOP WHOOP!
hope u like it (>^.^)> <(^.^<)
^,^
JE LEEST
The Lone Survivor
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...