Pov Jade
Ik word wakker in een een enge kamer, het licht staat uit en ik kan niks zien.
'Hoezo moet ik alweer ontvoerd zijn?!' denk ik in mezelf.
Als ik goed luister hoor ik voetstappen naar mij toe komen , en voor gevoel komt dat persoon steeds dichter bij.Het licht gaat aan, ik kan nog niks zien want ik ben gewend aan het donker.
"Zo onze schone slaapster is eindelijk wakker!" zegt een jongen die helemaal onder de tattoo's en piercings zit.
"Wie ben jij en wat doe ik hier?" schreeuw ik. "Ik ben Dylan , en ik ben je redder. Soort van dan! Gister avond wou je vader je weer ontvoeren, hij is namelijk ontsnapt. Ik zag alles gebeuren, hij zag me staan en vroeg of ik je wou kopen. Dat was de enige manier om jou te redden zei hij. Dus je bent officieel nu van mij, maar wees niet bang" glimlacht hij naar me.
'Wow hij heeft wel erg mooie ogen!'
"Maar hoe zo zit ik hier vast?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. "Nou, het gaat niet als het oude worden. Je kan je oude identiteit niet meer terug hebben dus moeten we je uiterlijk veranderen. Ten eerste je gaat je haar blauw verven, ten tweede je krijgt een neus piercing en als laatst veranderen we je naam" zegt hij."Nou Dylan, hoezo mag ik mijn oude identiteit niet terug?!" ik vind het toch wel een beetje eng worden als ik eerlijk ben.
"Jade het is aardig moeilijk uit te leggen, je bent een mooi meisje en veel mannen willen jou. Een mooie stem kan je niet altijd beschermen of 4 knappe gozers ook niet, ik wel " zegt hij met een knipoog. Hij loopt naar me toe om me los te maken, "Maar ik krijg dus nooit meer mijn carrière terug?" vraag ik sip. "Het spijt me, maar laten we nu maar je haar verven het zal je leuk staan!" zegt Dylan als hij mijn hand pakt en me mee naar de badkamer trekt, onderweg kan ik zijn mooie opgeruimde appartement zien. Als we de badkamer binnen lopen staat alles zo te zien klaar, ook een stoel waar ik op ga zitten. "Ben je er klaar voor?" vraagt Dylan als ik knik.
Na een uur zijn we klaar*
Ik föhn mijn haar, als ik klaar ben en het resultaat zie sta ik er verstelt van."Dankje Dylan het is geweldig!" zeg ik als ik op hem spring om hem te knuffelen.
Na een tijdje laat ik snel los "Sorry" zeg ik als ik naar beneden kijk.
"Is niet erg" glimlacht hij "ga je anders vast klaar maken, we gaan zo naar de piercing winkel" zegt hij als hij de trap naar boven op rent.
Als hij boven is zie ik licht komen van boven de koelkast ik loop er naar toe en kijk, maar dan zie ik een telefoon liggen. Als ik hem op pak en aan zet zie ik dat het berichtjes van Calum zijn, dit moet dus mijn telefoon zijn.
Luke- Jade waar ben je? We hebben je nodig! Voor tour en we missen je!
Michael- Jade we staan op het vliegveld op je te wachten..
Ashton- Jade deze grap is misselijk makend, get your ass over here now!
Calum- Baby please waar ben je? Je was nergens te vinden in de stad, ik heb de politie al ingeschakeld , de jongens weten er niks van.
Mijn ogen beginnen waterig te worden. Ik besluit snel een sms terug te sturen.
Cal wees niet bang, ik ben hier veilig. Dit kan misschien wel het laatste wat je van me hoort.
Ik kan hier niet weg en dat zal ik ook nooit kunnen, ik hoop dat je de ware vind, en met de jongens de wereld veroverd , ik hou van jullie allemaal X
En rolt een traan over mijn wang, en ik klik op verzenden. Ik leg snel mijn telefoon terug en dan staat Dylan ineens achter mij.
"Jade wat deed je?" ik kan zien dat hij boos begint te worden.
"Ik stuurde een afscheidsbericht, niks aan de hand! Ik zweer het je Dylan" zeg ik bang.
"Jade ik vergeef je nu, als je nog zoiets doet dan moet ik je wel straffen" zegt Dylan.
"Maar laten we gaan!" zegt hij als hij mijn hand pakt lopen we samen naar buiten en stappen we zijn auto in. Tijdens het rijden , begin ik de buurt een beetje te verkennen. Als ik de Starbucks zie staan weet ik meteen waar ik ben. Ik moet het Dylan niet laten merken want straks neemt hij me mee naar China of zoiets. Na 15 minuten rijden komen we aan bij de piercing winkel.
We lopen naar binnen , het eerste wat ik zie is een man onder de tattoo's en piercings.
"Oh hallo Dylan, heb je weer een vriendin mee?" vraagt hij.
"Ja en ze wou graag een neus piercing!" zegt hij vrolijk.
"Nou dat komt voor elkaar!" de man staat op en ik volg hem.We lopen door een hal en komen in een kamer uit, ik ga op de stoel zitten.
Hij maakt mijn neus schoon en dan uiteindelijk zit de piercing er in.
Als we klaar zijn lopen we door het halletje en komen we weer in de winkel waar Dylan nerveus zat te wachten. "Prachtig, Jade ik betaal en dan kunnen we gaan" glimlacht hij naar mij. Als hij klaar is lopen we de winkel uit. "Kom we gaan even naar het restaurant hier om de hoek, dan kunnen we elkaar beter leren kennen." hij pakt mijn hand en we lopen samen door de straat.We komen uiteindelijk in een schattig klein restaurantje.
We lopen naar binnen en schuiven aan een tafel.
Dylan bestelt wat als ik mij vestig op de tv die er hangt.
Breaking News:
Het 5 seconds of summer drama is nog niet afgelopen. Na een avond clubben van Jade en Calum , was Jade ineens ontvoerd. De vader van Jade bleek ontsnapt te zijn maar is die avond opgepakt, hij blijkt niks met de nieuwe ontvoering te maken hebben.
Zullen wij onze popster terug vinden? Vanavond meer!" zegt de nieuws lezeres .
"Jade?"vraagt Dylan. "Ja sorry ik was even niet aan het opletten..."
~~~~'
Sorry voor de vertraging x
JE LEEST
The Lone Survivor
FanficDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...