Pov Jade
"Nee hij is cute!" zegt Ashton. "Is hij altijd zo?!" vraag ik. "Ja wen er maar vast aan " zegt Luke.
'Dit gaat een lange reis worden...' zegt een stem in me hoofd. Na een tijdje rijden stopt de chauffeur voor het vliegveld. Iedereen pakt ze koffers en loopt er mee naar binnen. we staan er een tijdje te wachten , maar na een tijdje komt er een busje aan met volgens mij allemaal bodyguards. Daarna lopen we met ze alle naar binnen .Er staan allemaal gillende meiden. Ik kijk Ashton paniekerig aan waardoor hij me hand pakt , alle jongens zetten een zonne bril of cap {pet} op. Ik doe me capouchon {Ikweetniethoejehetschrijft} op. Ashton trekt me aan me hand mee naar een balie waar mensen in de rij staan. Alleen blijven die fans gillend bij ons staan. Ze willen naar de jongens toe rennen maar de body guards houden ze tegen . "Ash blijven die meiden nog lang?" vraag ik , "Nee als de rij weg is gaan we echt het vliegveld in en daar mogen ze niet komen, behalve als ze ook naar Amerika gaan" zegt hij weer met die schattige giegel. Na een tijdje is de rij weg en zijn wij aan de beurt. We moeten onze koffers op een band leggen en we moeten ons paspoort laten zien. Als we dat hebben gedaan pakken we onze koffers weer en lopen we door. "En nu?" vraag ik. "Ben je nog nooit op een vliegveld geweest?" vraagt Michael. "10 jaar geleden weel maar dat herinner ik me niet meer.." zeg ik terwijl ik naar me voeten kijk. "Jade je hoeft je daar niet voor te schamen" zegt Calum die me in een knuffel trekt. Ik zie dat Ashton op onze tickets kijkt. "Euhmm jongens we moeten nog 4 uur wachten tot dat het vliegtuig vertrekt! '''zegt hij terwijl hij ze nek krabt. "En dat had je ons niet eerder kunnen vertellen?" vraagt Luke. "Volgens mij keek ik fout , oepsie" zegt hij. "Maakt niet uit, we vermaken ons wel" zegt Michael. "Ik ga hier niet 4 uur staan..." zeg ik protesterend. "Dan gaan we daar tegen de muur zitten" zegt Luke. Meteen lopen we met ze alle richting de muur die Luke aan wijsde. Ik zak als eerste met me tas op de grond, met Calum naast me. Luke gaat op het bankje daar naast liggen, waardoor we allemaal moeten lachen. Ashton en Michael die staan met ze 2e te praten. Ik leg me hoofd op de schouder van Calum. "Ben je moe babe?" vraagt hij.
'Omg hij gebruikte weer het woord babe!' "Ja best wel" zeg ik gapend. Calum pakt iets uit ze tas.
Ze telefoon en oortjes. Hij geeft mij er een die ik in me oor stop en hij doet er zelf ook een in.
Hij zet meteen muziek aan . Eigenlijk ligt Calum best wel lekker. Na een tijdje muziek luisteren val ik op de schouder van Calum in slaap .
POV Ashton
Ik sta met Michael dom te praten. "Ash, anders maken we eenkeek {eensoortvanfilmpjedatzealtijdmakenendanposten}" ik kijk naar Michael en knik goed keurend.
Hij pakt ze telefoon, hij zet ze camera aan. "Hier is 5sos en mijn zusje Jady, we zijn op het vliegveld zo naar Amerika allen deze 3 zijn in slaap gevallen" zeg ik als ik naar de slapende mensen wijs.
"En mikey filmt" zeg ik . "Ash zullen we anders een q&a doen?" vraag Michael. Ik knik.
"Okey daar gaan we" zeg ik . "Oke 1e vraag: Wie van jullie is het langst?" zegt Michael . "Luke" zeg ik. "Oke 2e vraag: Wie is die slet die bij jullie is" zegt Michael met grote ogen.
"Tss wat stellen jullie voor vragen?" zegt hij. "Ten eerste Jade is geen slet, ze is me zusje en ten 2e je kan beter je mond houden want ik en de 5sos family komen je anders halen" zeg ik. "Ik denk dat het beter is als we de q&a stoppen" zegt Michael ik knik. Ik pak de camera van Michael over en zoom in op Jade en Calum. "Oke een vraag voor de kijker: Wie vinden jullie beter bij Jade passen? Calum of Luke? Zet het in de comments" zeg ik. "Egehm ik ben ook een optie" zegt Michael , waardoor ik moet lachen. Na een tijdje word Calum wakker, hij legt Jade haar hoofd op ze spot tas ipv ze schouder. Hij staat op en loopt naar ons. ""Wat zijn jullie aan het doen?" vraagt hij slaperig.
""we maken een keek" zeg ik. Meteen steekt hij ze duimen op. "Nou we willen iets zeggen" zeg ik.
"Jade gaat met ons me touren en jullie gaan haar vanaf nu bijna altijd bij ons zien" zegt Calum.
Na een tijdje tegen de camera praten word Luke wakker. "LUKE" schreeuwt Michael die in de wang van Luke port. "Ga weg!" zegt hij. "LUKE" schreeuwt Michael die weer in de wang van Luke port.
"Laat me met rust"zegt hij. "LUKE" schreeuwen wij nu alle 3. Waardoor Luke opstaat. "Ïk haat jullie allemaal" mompelt hij."Mijn beurt om te slapen" zeg ik, terwijl ik naast Jade ga liggen en zelf ook in slaap val.
pov Luke
Als ik wakker ben zie ik dat Jade nog steeds slaapt. Ik pak snel me telefoon uit me zak een maak snel en onopgemerkt fotos van haar.Ik ga samen met Michael en Calum op het bankje zitten.
"Vinden jullie Jade ook leuk?" vraagt Michael dan. "Ja" zeggen Calum en ik tegenlijker tijd.
"Dan moeten we aan Ashton vragen of hij Jade wilt vragen wie ze de leukste vind en dan hebben we ons antwoord" zeg ik. "Goed plan" zegt Calum. Na een tijdje maken we aAshton en Jade wakker omdat we gaan. Ik geef Jade een por in haar wang waardoor ze -heel sgattig- wakker word. Ze wrijft even in haar ogen en staat dan op. Ashton staat ook op en rekt zich uit. Als we klaar zijn pakken we onze spullen en dan gaan we naar de gate. Daar cheken we in en lopen we het vliegtuig in.
~~~~~~~~~
OMG HEBBEN JULLIE GEHOORT DAT IN 2015 5 SOS GAAT TOUREN IN EU?!
OMG IK GA ER ECHT HEEN !!! DAN GA IK EINDELIJK ME BABY ONTMOETEN!!!
WHOOP WHOOP WHOOOP WHOOP
-Als je een echte 5sos fam lid bent-
IT'S A CHOCOLATEMILK PARTY IT'S A CHOCOLATEMILK PARTY (/^.^/) (\^.^\)
JE LEEST
The Lone Survivor
Fiksi PenggemarDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...