Pov Jade.
"Jade?" vraagt Calum vlak voor dat ik in slaap val. "Je voelt zo dun" zegt Calum ongerust. "Cal het is niks laat me nu maar slapen" zeg ik geïrriteerd. Ik weet dat hij nu niks heeft te zeggen dus pak ik mijn kans en val ik in slaap.
Het moment dat ik wakker word kijk ik achter me en zie ik Calum nog schattig liggen slapen.
Ik pak mijn spullen en loop de badkamer in. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en zie ik Michael slapend op de bank liggen met een controler in zijn hand. Ik staar hem nog een paar minuten aan.
Als ik de deur open hoor ik de huis telefoon gaan. Ik doe snel de deur weer dicht en zie dat John bekt.
Ja- Hey John, ik wou net vertrekken!
Jo- Jade blijf jij deze ochtend nog maar uitrusten! Ga ontbijten ik zie je pas 14.00 in de studio ! Maar dit gaat wel een lange nacht worden! Meisje ga slapen en eten! Tot vanmiddag, ik hou van je meis!
Ja-Tot vanmiddag John!
Hij voelt echt als een vader voor me, eentje die ik nog nooit heb gehad. Ik heb er wel een gehad maar die was nooit zo lief voor mij! Ik laat Michael liggen en besluit om in de keuken een kopje koffie te maken . Ik gooi me tas op de tafel en ik ga op de stoel zitten. Ik kijk in de spiegel die naast de tafel staat, ik zie er niet uit. Wallen onder mijn ogen en ik zie er hartstikke mager uit. Ik hijs mijn shirt omhoog en ik kan al mijn botten zien. Er zit geen een stukje vlees aan mijn hele lichaam. Dit gaat inderdaad niet die goede kant op. Voor mijn lengte is dit echt niet goed!
Na 1 minuut is mijn koffie klaar. Ik stop er wat suiker in en ik ga weer aan de tafel zitten, het enige wat ik nu nog kan doen is voor mij uit staren. Ik kijk snel op de klok en zie dat het pas 6.30 is.
Als ik mijn koffie op heb besluit ik om te gaan douchen. En natuurlijk is nog steeds niemand wakker.Als ik klaar ben met douchen besluit ik om naar de starbucks te gaan . Ik pak me tas, trek me jas en ik vertrek. Ik loop richting het winkelcentrum , als ik allemaal mensen met een camera aan zie komen rennen. "Jade waar was je deze 2 weken?" "Jade klopt het dat je 20 kilo bent afgevallen?" "Jade klopt het dat de jongens je geen eten geven?" . Allemaal vragen worden naar mijn hoofd gegooid. Ik bedek mijn gezicht en probeer er door heen te lopen. "HEY LAAT HAAR MET RUST!" hoor ik een jongens stem schreeuwen. De mannen met camera lopen allemaal weg en ik kan zien wie het is.
"JASON!" schreeuw ik als ik hem zie, Jason zat vroeger bij mij op school . We waren altijd wel goeie vrienden. "Jade! Jou heb ik lang niet gezien! Hoe is het om bekend te zijn?" zegt hij.
"Zullen we dat bespreken in de starbucks? Daar worden we niet zo afgeluisterd" zeg ik als we samen naar de Starbucks lopen. We bestellen wat en dan gaan we zitten.
"Nou hoe is het om bekend te zijn" vraagt hij. "Nou raar maar geweldig! Ik zit nu tijdelijk opgesloten in de studio om het nieuwe album op te nemen. Binnenkort weer op tour" zucht ik als ik een slokje neem van mijn drankje. "En nu jou verhaal!" "Nou ik ben hartstikke trots met mijn vriend! Ik werk in de kleding winkel hier om de hoek! Je kan altijd komen dan krijg je korting ;) En ja je hoorde goed met mijn vriend!" zegt hij met een brede glimlach. "Jason dat is zo leuk om te horen!" zeg ik.
Na een lange tijd gepraat te hebben besluiten we allebei om naar huis te gaan, hij had zijn nummer en zijn naam op me arm geschreven. Ik zwaai hem uit en loop weer naar huis.
Als ik na en tijdje thuis kom zie ik door het woonkamer raam dat iedereen aan de keukentafel zitten.
Zo stil als ik kan loop ik naar binnen, ik kan de jongens door horen praten dus zo te merken weten ze niet dat ik binnen ben. Ik sluip als een muis door de hal richting de keuken. Ik wacht op het juiste moment "BOE!" schreeuw ik als ik naar binnen spring. Alle jongens geven een kleine gil, waardoor ik hard moet lachen. "JADE" hoor ik schreeuwen. Iedereen springt op en knuffelt me. Zelfs dit heb ik gemist. "Jade hoe is het?" vraagt Ashton. "Leuk , maar ik ben kapot" zeg ik. "Ben je vrij vandaag?" vraagt Calum, ik kan zijn ogen al zien glinsteren. "Nee, moet 14.00 weer naar de studio. Dus het gaat een lange nacht worden." zeg ik terwijl ik moet gapen. "Luke Michael willen jullie even weggaan ik moet wat met Jade bespreken." vraagt Ashton. "Maar hoezo mag Calum wel blijven?" zegt Luke sip.
"Ik ben haar vriendje" zegt Calum serieus. De 2 jongens lopen de keuken uit maar boven.Ik ga op de stoel tegenover Ashton en Calum zitten. "Jade, Cal en ik kunnen aan je zien dat je niet meer eet! Jade dit gaat weer de verkeerde kant op! En we gaan hier niet aan beginnen!" zegt Ashton.
"Ashton John helpt me al! Oke hij en ik zijn dit aan het oplossen! En dit keer beslissen jullie dat niet" zeg ik als ik opsta en naar mijn kamer loop. Ik kijk naar mijn arm en ik weet niet of ik het moet laten staan of het eraf wassen.
'Jade als Calum dit ziet zijn jullie definitief uit elkaar!'
'Maar Jason valt op Jongens dat maakt toch niet uit''Jade elke jongen waar jij mee bent is gevaarlijk in zijn ogen!'
'Maar hij moet dit kunnen accepteren'
Wat moet ik nou doen. Ik pak een papiertje waar ik het nummer op schrijf, als ik klaar ben was ik het eraf. Ik kijk in de spiegel en ik zie dat Calum binnen loopt. Hij staat achter me en slaat zijn handen om mijn heupen. "Hey Cal" zeg ik als ik naar hem glimlach. "Hey babe" zegt hij als hij allemaal kusjes in mijn nek plaatst. *TOET**TOET*Ik geef Calum snel een kus en ik ren naar beneden. "DOEI JONGENS" schreeuw ik als ik de auto in stap.
Als ik aankom en naar binnenloop heeft John iets in zijn handen. "Hallo Jade eten!" zegt hij als hij mij een broodje geeft. Met een glimlach in mijn mond neem ik een hap uit het broodje.
"HANDEN IN DE LUCHT" horen we ineens iemand schreeuwen.Ik kijk om en ik zie iemand met een wapen richten op ons. "Neem alles wat je wilt! Maar laat ons met rust" zegt John.
"Nee zo gaat dit niet " zegt de man met de zwarte bivakmuts met een lach. "We gaan dit op mijn manier doen"
Ik kijk naar John en ik zie dat hij zijn zak mes uit zijn zakken probeert te pakken.
Met een snelle beweging probeert John hem te steken , maar de man met de bivakmuts slaat hem op zijn hoofd met zijn geweer. "JOHN!" schreeuw ik als ik naar hem toe ren. Hij ligt op de grond met zijn ogen gesloten. "Hahaha Jade eindelijk kan ik dit nu aan jou vertellen. Jij gaat het uit maken met Calum. Anders zul jij die 4 knappe jongens nooit meer zien net zoals de andere mensen van de wereld!" zegt hij met een gemene lach.
~~~~~~
JE LEEST
The Lone Survivor
أدب الهواةDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...