Pov Jade
"Jade ik voelde me alleen" schreeuwt hij nu boos.
"Alleen? Alleen? Dus elke avond die ik naast jou heb gelegen in dat kleine bed van de tour bus. Elke avond dat ik mijn liefde aan jou heb verklaard? Elke dag die ik met jou heb doorgebracht , Alles was niet goed voor je?" schreeuw ik weer. "Nee dat is het niet.."
"Weetje wat Calum, ik ben klaar met je onzin! Pak je spullen en ga maar bij de andere jongens slapen! Veel succes met je nieuwe vriendin!" schreeuw ik als ik een tas naar zijn hoofd gooi.
Calum zijn tranen lopen over zijn wangen, als hij klaar is loopt hij snikkend de kamer uit.
Ik pak me telefoon en open twitter.
'Soms moeten harde beslissingen worden gemaakt.
Het kan tot een goed einde leiden of een hele foute.
Ik heb deze harde keuze moeten maken voor een reden.
Veel succes in het leven.' tweet ik.
Ik zie de reacties binnenkomen.
'Ze waren zo perfect samen T_T'
'Eindelijk kan ze iemand vinden die goed voor haar zorgt.'
'Hoe gaat de tour aflopen? Gaan ze met zijn alle veder of laat ze hun in de steek?'
Ik gooi mijn telefoon weer weg en plof neer op de bank.
Aan een kant ben ik wel opgelucht, aan de andere kant voel ik me alleen. De tranen stromen over mijn wangen. *klop**klop*.
Ik sta op en waggel naar de deur. "Wat?" schreeuw ik met tranen in mijn ogen.
"Shhhh kom maar hier" hoor ik Ashton zeggen die met zijn tas de kamer komt binnen gelopen.
Hij omhelst me als we naar het bed lopen waar we op ploffen. "Jade ik slaap hier, want in de andere kamer is er niet genoeg ruimte" zegt hij als hij een kus op mijn voorhoofd plant. "Hij is vreemd gegaan" snik ik. "Ik heb het uit gemaakt" "Jade het was een moeilijke keuze, maar je moest hem maken op een dag! Er zijn genoeg knappe jongens in deze wereld. Kijk maar hoe knap ik ben" zegt Ashton waardoor ik moet lachen.3 maanden later*
De tour is bijna afgelopen. Het is een moeilijke tijd geweest voor mijn en Calum, maar we zijn er allebei over heen denk ik.
Vanavond is de prijsuitreiking van de BEST MUSIC SHOW. En we zitten nu tijdelijk weer in een hotel, maar nu in Nederland. De show is vanavond in Amsterdam, Ashton en ik zijn ons allebei aan het klaar maken. Ik trek een zwarte lange jurk aan.
Als we klaar zijn stappen we allebei in een aparte Limo.
"Succes jongens!" schreeuw ik voordat ik instap. "Succes" hoor ik als laatst voordat ik onderweg ben.
Als ik uitstap zie ik de rode loper al klaar liggen. Ik loop naar voren en stop voor een paar camera's.Uit me ooghoek valt een iemand heel erg op Cody Christian, de acteur uit teen wolf.
We staren elkaar tijdelijk aan in de ogen , als hij ineens naar mij toe loopt.
"hey Jade ik ben een grote fan van je!" zegt hij met een betoverende glimlach.
"Hey Cody , in teen wolf ben je amazing!" zeg ik .
"Uhm , ik kwam hier naartoe omdat ik een vraagje had. Zou je met mij op date wille gaan?"
"Ja heel graag!" zeg ik als ik hem knuffel. Ik zie 5sos net de rode loper op komen lopen. Ik kan ook zien aan het hoofd van Calum dat hij erg jaloers is.
Na een tijd verzamelen alle supersterren in de zaal. Als ik naar mijn stoel loop zie ik dat ik naast Cody zit. "Wat een toeval" hoor ik Cody lachen als hij plaats neemt.
Ik ga lachend naast hem zitten , en dan begint de award-show .
Na een tijd*
"En de prijs voor de beste band gaat naar..."
"5 seconds of summer!"Ik zie de jongens schreeuwend opspringen en iedereen begint te klappen. De jongens lopen naar het podium een beginnen aan hun speach.
"Wij willen iedereen bedanken die ons geholpen hebben. Het mangment, John, de fans maar een persoon het meest. Jade! Zonder jou waren wij hier niet gekomen. Nee ik zeg dit niet alleen omdat je mijn zusje bent maar omdat we trots op je zijn!" zegt Ashton.
"En wij mogen ook de volgende award winnaar aankondigen.
De winnaar van Beste Zanger/ Zangeres gaat naar" zegt Michael.
"Jade" hoor ik Luke dan schreeuwen.
Ik gil en spring op uit mijn stoel, ik geef snel Cody een knuffel voordat ik het podium op ren.
Ik geef alle jongens een knuffel zelf Calum.
"Dankje, dankje , dankje! Lieve fans zonder jullie was ik hier nooit gekomen.
Ik heb mijn ups en downs gehad, zoals als iedereen allang weet.
Al jullie fans stonden klaar voor mij en hebben mij beschermd.
En 5sos jullie hebben mij hier gekregen, het was geweldig om met jullie getourt te mogen hebben!
DANKJULLIEALLEMAAL " .
Een half jaar later*
"Goedemorgen prinsses" hoor ik Cody zeggen als hij de trap opgelopen kwam.
Ja ik weet dat dit heel verwarrend is, na de show ben ik een paar keer met Cody uit gegaan.
We zijn closer geworden, ik heb van de jongens afscheid genomen en ben mijn eigen kant opgegaan.
En zo ben ik hier gelukkig met Cody belandt.
"Cody mag ik doorslapen? " vraag ik met een gaap. Ik voel het bed indeuken en ik kan zien dat Cody naast me komt liggen. Hij drukt zijn lippen op die van mij.
"Cody ik hou van je" zeg ik als ik naar rechts rol zodat ik op hem lich.
"Ik houd meer van jou" zegt hij als hij moet lachen.
Als ik opsta trek ik snel een shirt van hem aan. Ik trek Cody aan zijn hand mee naar beneden.
We lopen samen de keuken binnen om ontbijt te maken.
"Jade ik heb een verassing voor je! Ik weet dat je de jongens erg mist , en daarom komen ze vanavond hier naartoe!" zegt Cody.Ik glimlach van oor tot oor , en dan spring ik op hem.
"Cody je bent het beste vriendje ooit!" zeg ik als ik zijn gezicht bedek met kusjes.
"Weet ik toch!" zegt hij lachend.
Cody en ik lopen daarna naar boven om ons om te kleden. Als we klaar zijn lopen we samen naar de winkel om boodschappen te doen. Ik gooi snel nog een beanie van Cody over mijn hoofd voordat we gaan. "Let's go to the Christian Mobile!" zegt Cody waardoor ik lachend achter hem aanren.
Die avond*
Ik zit samen met Cody gespannen op de bank, wachtend tot dat de deurbel gaat.
*tringgggg*
Ik sta op en sprint naar de deur, als ik hem open doe zie ik de jongens staan.
Ik gil en spring op ze . "Wat heb ik jullie lang niet gezien!" zeg ik.
Calum staat er ook tussen, maar hij is nu een goede vriend voor mij.Diep van binnen mis ik hem nog wel!
"Kom binnen" zeg ik als ik de deur achter hun sluit."Jullie willen zeker wel een biertje?" vraagt Cody , waarop alle jongens knikken.
Ik zie dat Calum met een vies gezicht aan kijkt.
~~~~~~~~
JE LEEST
The Lone Survivor
FanfictionDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...