Part 16

602 44 5
                                    

Pov Jade

3 weken later*

De jongens komen vrolijk de tour bus binnen gehuppelt. "wat?" vraag ik.

"Er komt weer een nieuw tour!"zegt Calum die me meteen een zoen geeft.

"Dat betekent de hele avond feesten!" schreeuwt Michael. "Oke ik ga me klaar maken en we zijn weg!" zeg ik terwijl ik naar me kamer ren en me snel omkleed en me make-up doe. Als ik klaar ben zie ik dat de jongens ook klaar zijn. Ik pak Calum zijn hand en we lopen met ze alle de bus uit. Na een tijdje wandelen komen we aan bij een overvolle club.

"Wat willen jullie drinken?" vraagt Calum. "Biertje" schreeuwen we stuk voor stuk. "wacht! Jadeeeee"zegt Ashton. "Ash komop! Het doet geen kwaad!" zeg ik . voordat hij wat kan zeggen loop ik al met Calum mee naar de bar. "Wat maakt het uit, je bent toch bijna 16" zegt Calum als hij de biertjes besteld. Als de barman klaar is lopen Calum en ik samen met de biertjes naar de jongens en feesten we er op los.

Volgende morgen*

Ik word wakker op een slapende Calum, ik moet zacht giegelen door ze gesnurk dus maak ik er snel een foto van met zijn telefoon. Daarna klim ik van hem af en loop ik de keuken in om een kopje koffie te maken. In de keuken kom ik een slapende Luke tegen. Hij ligt met ze hoofd op de tafel en er staat een kop koffie naast hem. Ik zet snel het koffie apparaat aan en voel 2 sterke armen om me heen. "Hoezo ben jij uit bed gekropen?" hoor ik een slaperige Calum zeggen.

"Omdat ik een kop koffie wou.." zeg ik,"Maar wees stil want Luke slaapt"zeg ik als ik naar Luke wijs.

pov , vader van Jade

Ik loop nu over alle straaten op zoek naar die verdoemde bus, ze is nog officieel me dochter! 'Wacht.... officieel? We hebben Jade geadopteerd van een grote familie... Ze deden haar weg omdat ze haar niet erbij konden hebben.... ' denk ik.

Ik loop een pakeer plaats op en zie daar de bus. Zo stil als ik kam gluip ik naar het raampje dat openstaat, ik klim er door heen en merk dat ik in de badkamer ben. Ik doe de deur open en zie een paar beden , er liggen 2 slapende jongens op, ik pak me kans en loop veder . Ik kom in een soort woonkamer en zie dat Jade met haar rug naar mij toe op de bank zit. Ik loop snel naar haar toe en stop me hand voor haar mond. "Jade , ondanks ik wens dat ik je nu kon vermoorde moet je iets weten...Ik ben je echt vader niet ." zeg ik. Ik pak me zakmes uit me zak en houd hem tegen haar keel.

"Zeg maar gedag tegen je vriendjes!" zeg ik terwijl ik het mes langs haar keel laat snijden. "Hee!" hoor ik mannenstem achter me schreeuwen.

Ik draai me om en zie een lange jongen staan met nog een paar andere jongens.

Zo snel als ik kan ren ik de bus uit en laat ik hun verward achter..

Pov Calum

Ik zie die man wegrennen ,maar alleen Jade boeit mij. Ik ren naar haar toe en pak haar meteen op.

"Jongens we moeten nu naar het ziekenhuis!" Schreeuwt Ashton.

We rennen onze bus uit en Michael rent naar de 1D bus on de sleutels van een van hun auto's te halen.

Na een tijdje is hij terug en stappen we in. Ik leg Jade op me schoot terwijl de Ashton heel hard weg rijd.

Na een tijdje rijden komen we aan en til ik haar naar binnen.

"Ze heeft nu een dokter nodig!" schreeuwt Luke. Er komen dokters aangerend met een brancard.

Ze nemen haar mee naar een kamer maar ik word weg geduwt.

"Sorry meneer maar u moet buiten wachten!" zegt ze als ze de deur achter zich sluit.

6 uur later*

De dokters hebben bekend gemaakt dat ze haar gingen opereren.

"MR. Irwin?" vraagt een dokter.

"Ja dat ben ik!" zegt Ashton die meteen opstaat.

"Jade heeft het overleeft maar...."

~~~~~

Wie denken jullie dat haar echte familie is?

En wat denken jullie dat er met jade is?

Xxx

The Lone Survivor Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu