Part 56

79 7 0
                                    

Pov Jade

Ik voelde mijn hart verzakken, welk persoon vraagt dat nou weer? Wil zij mij een hak zetten?

Wat heb ik haar aangedaan? 

Ik voel de ogen van Luke branden in mijn gezicht. 

"Euhmmmm" zegt Calum. "Is het persoon hier aanwezig?" gilt iemand uit het publiek. 

Calum leek net op een zombie hoe hij keek, zijn ogen stonden op vuur. 

Hij sprong boos op en rende weg. Iets in mij zei dat dit niet goed is.

Als het mij was had hij het gewoon gezegd. Calum is een open persoon, hij had het echt wel verteld. 

Dit gevoel was niet fijn, iets in mij zei dat ik achter hem aan  moest. En zo deed ik ook. 

Ik stond op uit mijn stoel en holde achter hem aan. Ik rende door de hallen en zag dat hij de kleed kamer in rende. 

Ik volgde hem vlak op de hielen, "Calum wat moet dit voorstellen?" zeg ik als ik de deur achter mij sluit.

"Denk jij dat ik serieus ga vertellen aan een stelletje tiener meiden wie ik voor het laatst hebt gezoend?" snauwt hij naar mij. 

"Dus het is niet met mij" zeg ik zo zacht mogelijk. Ik kan zien dat Calum het niet wilt vertellen. 

"Nee? Ik was het dus niet?" zeg ik "De tiener meiden hebben jullie wel hier gekregen!""
"Nee Jade het was niet met jou! Jij hebt hier een relatie met Dylan gehad dus jij mag niet klagen dame! Ik ben tenslotte het persoon geweest dat gezorgd heeft dat we jou meenamen" schreeuwt hij.

"Cal , ik ben het zo zat! We hebben alleen maar ruzie! Ik ben er klaar mee!" schreeuw ik als ik terug loop naar het interview. Ik ga boos zitten, ik voel dat iedereen mij aan staart. 

"Dat jullie het weten zijn laatste kus was niet met mij" zeg ik snel in mijn microfoon. 

Meteen voel ik Ash zijn hand op mijn been strelen, hij kijkt me aan met een warme glimlach en geeft mij een fijn gevoel. "Meiden het spijt mij zeer, er is momenteel te veel aan de hand, wij moeten gaan. Ik hoop dat jullie het snappen en tot vanavond bij het concert!" zegt Luke als hij mijn hand pakt en we weglopen met zijn drieën. Als we in de kleedkamer aan komen licht alles over hoop en staat een knal rode Calum in de hoek.  "Calum CALM DOWN" schreeuwt Ashton. "Dude rot toch op, als zij hier nooit was geweest was het beter! We hadden allemaal top modellen en waren rijk!" zegt Calum woedend.

"Je bent niet goed bij je hoofd " zegt Luke die voor mij gaat staan. "Je verdient haar niet eens! Ik heb jaren gewacht op haar, ik kan zorgen voor haar! Je hebt haar als oud vuil behandeld! Jij hoort thuis in een vuilnis bak" schreeuwt Luke, als hij Calum te vuist gaat.
Gelukkig trekken Michael en Ashton ze uit elkaar. Calum word uit eindelijk door Michael en Ashton naar buiten getrokken. "Luke het spijt me echt, ik heb nooit door gehad dat je die gevoelens echt voor mij had. Ik dacht dat je jaloers was op Calum." zeg ik als ik hem op de bank duw. 
Ik loop naar de hoek van de kamer waar ik een verband doos pak en Luke zijn lip begin te verzorgen. 
"Luke je moet geen ruzie maken met hem, je weet dat dit fout gaat aflopen" zeg ik. 

"Maar ik ben met jou in deze kamer geëindigd niet hij" zegt hij. 

"Met hem hoef ik de eerste tijd niet meer in een kamer te zitten"  lach ik. Luke kijkt me eng aan. 

"Luke stop met zo eng te kijken" zeg ik als ik hem een stomp geef. "Ik kijk hoe mooi je bent" zegt hij.

"Stop " zeg ik lachend terwijl ik de EHBO doos terug leg waar ik hem vandaan had. 

Luke volgde me. Als ik mij omdraai word ik tegen de muur geduwd door een grote en brede Luke, terwijl hij zijn lippen op die van mij duwt.  Dit gevoel is zo anders dan die van Calum.

Aan een kant voelt het fijner en veiliger dan die van Cal. 

Na een tijdje breken we los van elkaar. "Luke ik kan ons een kans geven , maar we moeten het de eerste tijd geheim houden. De andere jongens kunnen het niet aan" zeg ik. 

Ik geef hem een laatste kus voor dat ik de kamer uit loop naar buiten richting de tour bus. 

Als ik de bus in loop kijk Calum mij duivels aan , ik heb nog nooit gezien. 
Ik loop de slaap vertrekken in waar Michael op zijn bed ligt. Ik spring op zijn bed en ga naast hem zitten. "Hey Jade wat kan ik doen voor je?" vraagt hij lief. "Zou je met mij van bed willen wisselen? Ik vind het niet zo fijn als Calum naast me ligt. " zeg ik . "Het bed is van jou" zegt Michael met een glimlach. Ik spring op hem en geef hem een knuffel. 

Na een middag in de bus luieren  moeten we terug naar de arena voor het concert.  Als we binnen zijn moet ik als eerste het podium op om te oefenen wat ik dus al een hele lange tijd niet heb gedaan. Ik neem de gitaar in mijn hand en begin 'Disconected' te zingen. 

Na een paar liedjes gedaan te hebben mogen de jongens oefenen. Ik ga in de zaal zitten , ik merk in mijn ooghoeken dat Luke mij niet uit zijn zicht houd,  elke beweging die ik maak ziet hij. 

De tijd vliegt voorbij, het echte concert begint zo , ik loop naar het gedeelte waar ik mijn gitaar kan pakken.  Ik neem een slok water geef Luke stiekem een kusje op zijn wang en ik ga het podium op. 

"Hello, lange tijd niet gezien" glimlach ik naar de mensen in het publiek. 

"Laat de avond maar beginnen, ik begin  met het liedje teenage dream van Katy Perry" zeg ik .

Daarna speel ik het lied en de hele arena zingt mee. Mijn glimlach kon je niet groter krijgen op dat moment.

~~~~~~~~~~ 
Wat vinden jullie ervan dat Jade nu met Luke gaat?

The Lone Survivor Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu