pov Ashton
"Maar Jade heeft nog een erg litteken op gelopen hierdoor..." zegt de dokter.
"Maar mag ik haar nu zien?!" zeg ik en de dokter geeft een knikkje. Met ze alle stormen we naar binnen.
"Hallo jongens" zegt ze giegelend als wij bijna door de deur vallen.
"Omg jade , gaat het met je?" vraag ik als ik haar te pletter knuffel.
"Ja alleen me keel doet een beetje pijn" zegt ze . "mag ik nu me meisje knuffelen?" vraagt Calum met een pruilip.
Pov Jade
ashton antoowrd niet dus duwt Calum hem weg en begint me meteen te zoenen.
"Zo die was ongerust" hoor ik Luke zeggen waardoor ze moeten lachen.
Na een tijdje stopt Calum. 'Babe ik ga je vanaf nu helemaal verzorgen! En nog leuk ook..' hoor ik Calum mysterieus in me oor fluisteren.
"Mogen wij ook wat tijd met Jade?" vraagt Luke ongeduldig.
"Nope!" zegt Calum lacherig maar Luke duwt hem weg. "Hi Jade " zegt Luke die me een knuffel geeft. Maar snel word hij ook weer weggeduwd door Michael. Waardoor ik moet lachen net als de rest. Meteen loopt er een ongeduldige dokter naar binnen "Sorry maar zoveel plezier is niet goed voor mvr.Jade" zegt ze nep-aardig . "Maar 1 van jullie kan blijven slapen en de rest moet weg!" zgt ze. Meteen gaan de jongens in een kringetje staan. "jongens ...Wat is hier aan de hand?" vraag ik. "Teamoverleg!" zegt Luke snel en ze gaan weer veder fluisteren. "Luke blijft hier" zegt Calum met pijn in ze ogen . "Niet gemeen bedoelt Lukey-Poo maar hoezo?" vraag ik. "Omdat anders Calum en Ashton gaan vechten omdat ze allebei willen zijn bij jou omdat ze zich meer aangetrokken door joh voelen dan Luke en ik..." zegt Michael zip.
Na een half uurtje zijn de jongens weg.
"Zo Luke..." zeg ik. "wat vind je ervan om de hele dag/nacht met mij te doorbrengen?" vraag ik aan hem.
"Ik vind het echt leuk!" zegt hij.
"En hoezo vind jij dat leuk?" vraag ik. "omdat ik die nacht met een geweldig persoon mag doorbrengen !" zegt hij blozend. Ik weet niks meer te zeggen .
"Luke...Dat vind ik echt heel lief van je !" zeg ik. "Maar Jade?" vraagt hij zachtjes. "Ja Luke ?" zeg ik , maar hij geeft geen antwoord .
"Je kan me alles vertellen!" zeg ik.
"Ik weet niet o het handig is..." zegt hij weer zachtjes. "Luke ik kan makkelijk een geheimpje bewaren" zeg ik.
"Nou Jade... ik ...ik... vind je leuk...Niet leuk maar leuk leuk! En ik weet dat je met Calum bent maar please geef me nog een kans. Je weet niet hoe Calum eigenlijk is! Ik ken hem al me hele leven.. en .... en..." zegt hij en hij drukt meteen zijn lippen op de mijne....
~~~~~~
Lieve mensen ik heb het gevoel of niemand dit meer leest dus ga ik pas veder bij 10 votes en 5 comments!
Sorry :*
Xxxx
Lava ya
JE LEEST
The Lone Survivor
Hayran KurguDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...