POV Jade
Als ik een glaasje water heb ingeschonken blijf ik nog even in de keuken staan.
Uit het niets voel ik 2 warme vertrouwde gespierde armen om me heen.
En een paar kusjes in me nek. "Ik hou van je" zegt calum .
"Ik ben moe" zeg ik "Het was moeilijk voor me daar" ik draai me om en kijk in de bruine glinsterende ogen van Calum. Ik zie de pijn en medeleven in zijn ogen.
"HALLO JONGENS" hoor ik de stem van John schreeuwen. Ik word snel besprongen door Kuma die me gezicht begint af te likken. Ik sta op en zie dat John naar binnen loopt ,maar hij ziet me niet. "Hey violet is geregeld als voor programma dus hoeven we niet op Jade te wachten" zegt hij.
Ik voel een pijn scheut door me hart, ze hebben me dus gewoon vervangen.
"Euhm, John . Over dat gesproken ... Dat hoeft niet Jade is namelijk al weer terug" zegt Ashton die met ze hand over de achter kant van zijn nek wrijft .
"EY John" zeg ik als ik hem knuffel geef. "Oh Jade! Wat geweldig je bent er weer! Dus we kunnen morgen beginnen met de tour heb ik gehoord!" zegt John. "Jullie wel ja, maar ik niet!" zeg ik. "Hoezo jij niet?" vraagt Luke. "Om dat ik vervangen ben door een stomme meiden band genaamd 'Hey Violet' en ik... heb ... heb... al een vakantie geboekt!" zeg ik als ik naar de de slaap vertrekken loop om me koffer in te pakken. "Jade wat the hell? Je bent hier nog niet eens 1 dag!" zegt Calum. "Laat me ,jullie hebben me eens in de steek gelaten het kan zo nog een keer hoor!" zeg ik als ik naar buiten wil lopen met me koffer ,maar Ashton pakt me pols. "Jade je bent 15 zonder begeleider kom je niet het vliegtuig op" zegt Ashton , "Mij lukt alles" snauw ik terug. Ik pak uiteindelijk alles en neem alles mee, terwijl ik 5 verwarden mensen achter laat.
Ik hop in de taxi op zoek naar een bestemming.
Zonder Calum, Ashton, Luke en Michael. 'Dit zou een begin kunnen worden aan een nieuw leven . Ik heb de kans maar ik laat me familie liever niet achter' denk ik in mezelf.
Als ik bij het vliegveld ben aangekomen betaal ik de chauffeur en loop het drukke vliegveld op. Als ik richting de balie loop kijkt de mevrouw me gek aan.
"Hallo jonge dame waar kan ik je mee helpen?" Vraagt ze met een lieve glimlach.
"Ik wil graag een ticket naar ver van hier" zeg ik. "euhm... Nederland misschien?" Stelt ze voor.
"Perfect" zeg ik met een glimlach terug.
Terwijl ze ticket uit print pak ik me portemonnee , ik had een studie rekening van me moeder gehad voor later. Maar met de jongens nu kan ik nooit studeren!
"Hoezo wil je eigenlijk weg hier? Als ik vragen mag" vraagt de mevrouw.
"Ik wil terug van waar ik vandaan kom" zeg ik als ik me ticket pak terwijl ik haar nog gedag zeg en weg loop.Tijdens het boarden*
Ik loop het vliegtuig in met me hand tas op zoek naar de stoel waar ik op zit.
Gelukkig zit nog niemand er dus kruip ik snel naar de raam kant.
Na een paar minuten wachten komt een jongen rond de 17 naast me zitten.
Hij kijkt me met een glimlach aan.
"Hi ik ben Justin , wie is deze mooie dame naast me?" Vraagt hij als hij me hand kust.
"Jade Irwin " zeg ik met een kleine bloos.
"Oh ben je het zusje van Ashton Irwin?" Vraagt hij.
" Ja ben je fan van hem? "Vraag ik.
"Nee hij is een vriend van me, Ik ben Justin Bieber" zegt hij.
"Sorry nog nooit van gehoord , ik kom uit een stenen tijd perk" zeg ik waardoor hij moet glimlachen.
"Wat ga je eigenlijk doen in Nederland?" Vraag ik.
"Ik wou even weg van alles, me muziek carrière werd even te veel dus wou ik vluchten van alles." zegt hij "jij?" Vraagt hij erachter na.
"Precies hetzelfde" zeg ik.
~~~~
Xx
JE LEEST
The Lone Survivor
FanfictionDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...