Part 18

578 48 5
                                    

Pov Jade

En uit het niets drukt Luke zijn lippen op die van mij. Na een tijdje duw ik hem weg. "Luke ik kan dit niet! Ik ben met Calum en ik kan het niet maken om met zijn beste vriend te zoenen!" zeg ik. Ik zie meteen de pijn in ze ogen.

"Het spijt me" zeg ik terwijl ik hem omhels. "Maar beloof me een ding.

Als het niet lukt tussen jou en Calum... Kom dan naar mij !" zegt hij.

"Dat beloof ik!" zeg ik.

Volgende morgen*

"Goedemorgen Jade" hoor ik Luke Zeggen die met me sport tas klaar staat."Wat ga je doen?" vraag ik.

"We gaan naar huis!" zegt hij blij.

"Maar ik moet me nog omkleden zeg ik...." zeg ik "en dat kan ik niet alleen..." zeg ik er zacht achter aan.

"Ik kan je wel helpen!" Zegt Luke die verlegen ze nek krabt.

"euhm dankje, denk ik" zeg ik. Luke duikt meteen me tas in . Na een tijdje me tas overhoop halen gooit hij een jogging broek en een sweater naar me hoofd. Ik heb nog me ziekenhuis schort aan en me ondergoed natuurlijk!

Ik doe me schort uit en zie Luke blozen. "Kom je nog helpen!" zeg ik.

Tijdens het helpen word ik ineens misselijk dus wagel iksnel naar de wc en geef ik over, het is rood! Ik hoor Luke de wc binnen komen dus spoel ik snel door.

"Gaat het weer?" vraagt hij bezorgt. "Ja hoor, nu hup we moeten me veder aankleden" zeg ik als ik Luke mee terug trek. Als we weer in de kamer zijn pakt Luke me shirt. Uit het niets vliegt de deur open en zie ik een geschokke Calum staan met bloemen in ze hand en Ashton en Michael achter hem.

Hij draait zich in een keer om duwt Michael en Ashton weg, en rent weg. Ik trek snel me shirt aan en ren achter Calum aan. Maakt niet uit dat ik op blote voeten ren , allesvoor me vriendje.

Weer leuk, het ziekenhuis ligt aanhet bos. En waar rent Calum naar toe?het bos in.

Ik voelde me niet zo lekker mar ik bleef door rennen. "Cal please laat me het uit leggen! het is niet zo als je denkt! "schreeuw ik naar hem. Gellukig stopte hij na een tijdje, hij keek me woedend aan. "Wat gebeurde er dan?!"zegt hij boos.

"Ik moest me omkleden en het lukte me niet alleen. Dus Luke hielp me..." zeg ik. "Je had toch ook kunnen wachten tot dat ik er was!" zeg ik. "Ik wist niet dat je kwam!" zeg ik nu ook een beetje boos.

Ineens voel ik die 2 vertrouwde lippen op die van mij.

"Babe het spijt me zo" zegt hij als ik hem knuffel.

1week later*

De hegtingen zijn er gellukig al weer uit, en je ziet bijna niks meer van het litteken.

Calum weet nog steeds niet wt Luke gedaan heeft en hoplijk blijft dat zo

Ik kijk hoe de jongens bezweet het podium af komen.

"Jullie waren geweldig ! Alweer" zeg ik.

"Dat weten we toch!" zegt Ashton als Calum me een zoen geeft.

"Hup gaan jullie je maar klaar maken!" zeg ik, de jongens hebben zo een meet and greet. Als ze klaar zijn lopen we de kamer in waar 2 meisjes zitten.

Iedereen gaat ergens zitten.

Calum gaat naast dat meisje zitten en ik ga aan de andere kant zitten.

"Haay, ik ben Britt(sorry voor de mensen die Britt heten) " zegt ze overdreven . Uit het niets gaat ze op hem zitten en heel klef doen.

Me ogen worden groot en ik zie Calum alleen maar giechelen.

Na dat de kleffe mensjes weg waren*

"WoW die meiden waren leuk" zegt Calum als de recht instemmend knikken. Ik sta boos op en loop de kamer uit, en ren huilend veder naar de tourbus. Hij zoekt het maar uit.

~~~~~

Xx

The Lone Survivor Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu