Part 39

175 17 15
                                    

Hey mensen!

Gaan jullie volgend jaar ook naar het 5sos concert?Ik wel! [ITS A CHOCOLAT MILK PARTY, ITS A CHOCOLAT MILK PARTY (>^.^)><(^.^<)]

Hebben jullie ook al sounds good feels good geluisterd? Zo ja, wat is je favoriete liedje?

Die van mijn zijn ze allemaal , maar broken home toch  iets meer omdat dat echt mijn liedje is.

Veel lees plezier!

~~~~~~~~~~ 

Pov Jade

Daar sta ik dan op straat  met mijn sporttas . Ik kan naar mijn oude huis gaan, niemand woont er nu dus het hele rijk voor mij alleen. Alleen nu nog de weg naar huis vinden, ik loop richting het bos.
Na een tijd wandelen kom ik precies op de plek uit waar ik de jongens heb ontmoet, alle herinneringen stromen door mijn gedachten. Gelukkig via de herinneringen heb ik de weg kunnen onthouden. Een halve middag later kom ik uit bij het huis waarvan ik hoopte het nooit meer terug te zien. Ik open de deur en de stinkende lucht vult me neus gaten. Overal staan de oude vertrouwde bier flesjes, de peuken liggen gelukkig nu wel in een asbak. Ik doe de voordeur dicht , ik zet me tas op de grond en haal de schoonmaak spullen uit de kast, en nu maar beginnen. Na een uur ben ik eindelijk klaar het is hier super schoon , net alsof ik een heel schoonmaak team heb ingehuurd. 

Ik plof neer op de bank en ik begin me misselijk te voelen, ik heb heimwee naar de jongens.
Naar mijn oudere broer, mijn 2 beste vrienden en mijn  (ex?)vriendje.

Ik open de kast die voor de bank staat, daar staat de tv in . De tv mocht alleen door mijn vader gebruikt worden , tv kijken was te slecht voor mijn hersenen zeiden ze altijd.

Het eerste kanaal waar ik hem opzet is een roddel kanaal. 
'Wat is er aan de hand met Jade Irwin? Dat zullen wij aan u vertellen!' zegt de blonde roddel tante met vel rode lippenstift , met een andere vrouw naast haar.Dit programma stalkt ons altijd bijna elke week hebben ze een nieuw artikel over ons. 

Op het beeldscherm is een foto van mij vanmorgen met mijn sporttas en een blauwe wang.

'Wij weten nog niet precies wat er aan de hand is, dit is basis van fans opmerkingen.

De meeste fans zeggen dat Jade in een ruzie met de jongens is gekomen, door Calum of Ashton is geslagen en de deur is uit gezet. Wij hebben persoonlijk haar moeder gebeld maar zij bleef zeggen : GEEN COMMENTAAR en zij smeet de deur in onze gezichten dicht.

Jade was duidelijk niet bij haar denken we , op video beelden is te zien dat ze naar haar oude huis is gegaan. We zijn Calum tegen gekomen op straat en daar gaat u nu de beelden van zien!'zegt de vrouw die naast de blondine zit.

Ik krijg beelden te zien van Calum die op straat loopt met rode ogen en een beanie over zijn hoofd getrokken, de mensen proberen hem wat te vragen maar hij antwoord niet en loopt met een gebogen hoofd door. 

Zo snel als ik kan zet ik de tv uit want ik voel mijn hart al in 2e scheuren. De tranen beginnen over mijn wangen te rollen als ineens de telefoon gaat. 
Ik veeg me tranen weg en neem op.

Hallo met Jade?

?- Jade met Mama , meisie waar ben je ik kom meteen naar je toe!

Thuis...

M-Ik ben er binnen 10 minuten schatje
*piep**piep*
Ik leg de telefoon terug in zijn lader , en ik plof huilend op de bank.

De deurbel gaat dus sta ik op en doe ik open, ik kijk mijn moeder aan met tranen in mijn ogen.

Zo snel als ze kan omhelst ze mij. "Meisie toch, als ik weet wie van de jongens dit gedaan heeft! Die zijn nog lang niet jarig! De andere moeders weten wat er gebeurt is en zijn ze nu een lesje aan het leren" Mam sleurt me mee naar de bank waar ze me neer legt en de keuken in loopt om thee te zetten. Na een tijdje loopt ze de woonkamer in waar ze de thee koppen neer zet en weer naast mij gaat zitten om me te knuffelen. "Als Ashton dit gedaan heeft he! Dan word hij onterft "

"Mam Ash heeft hier niks mee te maken gehad! Het is mijn eigen schuld! Geen een van de jongens heeft het gedaan, ik ben tegen een deur opgelopen omdat ik moe was en niks in de gaten had"

Het voelt fout om tegen mijn bloedeigen moeder te liegen, heel fout.

Uit het niets gaat de telefoon van mama. "Ik moet gaan schatje als er wat is kan je me altijd bellen , red je het wel hier alleen?""Ja mam, ga maar het lukt wel" ik loop samen met haar richting de deur om haar uit te zwaaien als ze in haar auto stapt en weg rijdt doe ik de deur op slot en loop ik weer terug naar de keuken waar de tranen weer rollen. Ik zie het blok met keuken messen staan en ik kan het niet laten. Nu Calum toch niet meer van mij houd heeft niemand toch wat aan me. Ik pak het mes en zet hem tegen mijn pols aan en maak mijn gewoonlijke beweging. Als ik klaar ben maak ik alles schoon en zak ik op de grond. Van al het gehuil word je erg moe. Binnen de kortste minuten val ik nog in slaap met een gevoel dat deze slaap toch niet een echte slaap is.

Ik word wakker op een van de raarste plekken , er ligt hier een matras een lamp die aan het plafond hangt. Ik sta op en kijk om  mij heen, in een hoek van de kamer staat een trap.

Zo snel als ik kan loop ik hier naartoe, als ik boven aan de trap kom is er een deur te vinden ik probeer hem open te krijgen maar het lukt niet. Ik begin er hevig op te slaan en ik begin te gillen.

Zonder dat ik het door heb word de deur geopend en val ik naar voren op de grond. 

"Jade wat doe jij hier? Ik heb je overal gezocht!" hoor ik Luke zeggen. Ik kijk hem met grote ogen aan, hij helpt me met opstaan maar ik trek mezelf los. Ik ren naar de voordeur ,maar die zit opslot. 

"Jade wat is er aan de hand? Ga naar bed morgen komt alles goed!" zegt Luke. 
Ik ren naar de keuken opzoek naar de reserve sleutel , maar die is nergens te vinden. 

Ik probeer de achter deur en ik merk dat Luke me achtervolgt. En natuurlijk zit ook deze deur opslot.

Erg voorspel baar Jade, waar zijn onze hersenen nou weer.

"Jade calmeer!" zegt Luke als hij mij bij mijn schouders pakt. Ik geef een harde gil. "laat me gaan! Ik was rustig waar ik thuis hoor, maar jullie hebben me hier naar toe ontvoerd!" schreeuw ik. 

Ik hoor voetstappen van allemaal mensen richting beneden, en binnen en paar seconden staan alle 4 de jongens in een cirkel om me heen. 
"Ik wil hier weg oke! Laat me gaan anders gil ik zo hard dat de buren me komen halen" schreeuw ik.

En uit het niets word alles zwart/


''''''


The Lone Survivor Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu