Part 24

435 36 4
                                    

Pov Jade
ik word wakker in een hele donkere kamer. Ik probeer me te bewegen maar dat kan niet want ik zit vast gebonden. Ik probeer te schreeuwen of te praten maar er zit een doek om me mond heen.
Uit het niets gaat de deur open en het licht gaat aan. Me vader staat in de deur.
"Hallo Jade" zegt hij tegen me, ik grom door me doek heen. "Jij wilt zeker weten waarom je hier bent?" vraagt hij. Ik knik me hoofd op en neer. "Ach lang verhaal, vertel ik je wel als je ouder bent" zegt hij als hij die doek van me mond afhaalt. "Hoezo wat ouder bent? Ik ben over 1 dag 16!" zeg ik.
"Jongendame sla niet zo een toon tegen je vader!" zegt hij als ik een klap op me gezicht geeft.
"Heb je Michael vrijgelaten?" vraag ik . "Die jongen met dat gekleurde haar? Ja met een paar blauwen plekken en schammen wel! "Ik spuug boos in zijn gezicht waardoor zijn gezicht tomaat-rood word. "Jade Irwin!" vloekt hij boos als hij de kamer uit loopt.
'JADE IRWIN?! IRWIN?! Wat?
Ik heet toch Jade smith? Weet hij dat ik door Ashton geadopteerd ben?
Hoe kan dat? Via sociaal media misschien maar die dingen hebben we nooit thuis gehad. Ze zeiden altijd tegen mij dat het slecht voor mijn hersenen was.'
Me vader staat in de deur met iets in zijn hand, helaas kan ik niet zien wat het is.
"Wat heb je in je hand?" vraag ik bang. "Oh dat merk je snel genoeg!" zegt hij kwaadaardig als hij de doek weer op me mond vast bind.
Ik voel snel eens snee over me arm, ik gil uit van de pijn maar dat kan je natuurlijk niet horen door de doek.
Zo te merken heeft hij een mes in zijn hand en blijft hij maar sneeën maken.
Na iets van 7 sneeën stopt hij.
Als hij de kamer uit wil lopen roep ik hem terug.
"Wacht!" Schreeuw ik.
"Wat moet je?" Vraagt hij.
"U noemde me Irwin?" Zei ik.
"Oh dat, ik heb je toch vertelt dat ik niet je echte vader ben! Nou familie Irwin wel! " Zegt hij als hij terug loopt en een diepte snee in me arme extra kraste .

Pov Calum
Michael is vannacht thuis gekomen .
Hij was helemaal bont en blauw.
Hij beweert dat haar vader haar weer heeft .
Jade is ook vermist sinds dien.
We zoeken haar nu al dag en nacht en kunnen haar nergens vinden.
"Michael?" Vraag ik.
"Ja?!" Vraagt hij.
"Weet jij niet waar Jade is? want ik neem aan dat die man jou vast had" zeg ik. "hij heeft me zo vaak op me hoofd geslagen dat ik me het amper herinner ." zegt hij.
"Maar ergens in een oude fabriek of pand ofzo" zegt hij.
"Daar kan ze dan zijn!" Zegt Luke waardoor iedereen een beetje hoop krijgt. "no sh*t sherlock " zeg ik waardoor de andere jongens moeten lachen.
Uit het niets word Ash gebeld.
Als hij ophangt vragen we wat er was .
"De politie belde en ze zeiden dat ze een spoor hebben van jade " zegt Ashton waardoor onze glimlachen groter worden .
~~~~~~ XXX

The Lone Survivor Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu