pov Calum
Jade en ik zijn nog steeds in de vrouwen wc.
Ze ligt op de grond ineens met haar ogen dicht.
Zo snel als ik kan zak ik naar de grond naast haar.
Ze ademd nog, "Help me dan!" roep ik naar de vrouwen die geschrokken in de wc staan.
Ik til Jade op en loop de wc's uit, k*t haar vader.
Ik loop zo snel door. Ik ren een winkel in. "Mevrouw help me!"zeg ik snel een gehastig.
"Waarmee poepie" zegt de oude vrouw. "Een man , er zit een enge man achter ons aan! Hij wilt me vriendin hebben ! En ze is net flauwgevallen!" zeg ik nog steeds paniekerig.
"Oke , laat haar maar hier! Leid jij die man af!" zegt ze snel terwijl ze Jade van me over neemt.
Ik loop snel naar buiten, haar vader ziet me weer.
Na een tijdje volgt hij me nog steeds. Ik loop overal naartoe in de hoop dat hij de hoop opgeeft.
Na iets van 10 minuten zie ik de vader van Jade naar de uit gang lopen.
Dus opgelucht loop ik terug naar de winkel.
Ik zie de vrouw naast Jade zitten en Jade is al wakker.
Ik ren naar haar toe en zoen haar op haar lippen.
"Jade het was doodseng , je pa.....Hij was hier!.....Hij hij" zeg ik maar Jade maakt me al rustig.
"Rustig babe! Hij is weg, we zijn hier veilig bij deze vrouw!" zegt ze als ze me knuffelt.Pov Jade ,
Weet je wat het grappige is, Calum is banger dan mij.
"Kom babe, we gaan weer naar de bus!" Zeg ik als Calum knikt en ik hem overeind help.
We bedanken de vrouw van de winkel en we lopen zo snel als we kunnen richting de parkeerplaats de bus in.
Als we binnen komen zien we een bezorgde Ashton staan.
"JADE!CALUM! Ik was zo ongerust "
Zegt Ashton en knuffelt me .
"Ik zag je vader Jade en we dachten dat hij je te pakken had!" Zegt hij.
"Laats ons nooit meer zo erg schrikken !" Zegt Ashton.
"Beloofd?" "Beloofd" zeg ik.
Daarna laat hij me los en knuffelt hij Calum.
"Het spijt me echt " zegt Calum.
"Is niet erg , maar let de volgende keer extra op man!" Zegt Ashton.Een paar uur later*
Ik lig nu al een tijde naast Calum maar ik kan niet slapen.
Zo zacht mogelijk spring ik uit bed.
Ik loop door naar de woonkamer waar ik een pakje sigaretten en een aansteker uit haal.
Als ik ze heb loop ik naar buiten en doe ik de deur dicht.
Ik steek snel een sigaret op en geniet van de rook en de volle lucht met sterren en de maan.
Als me sigaret na een tijdje op is besluit ik om naar binnen te gaan.
Ik stop me sigaretten in me tas als ik ineens een hele rare brief zie liggen.Hi jade,
Bedankt voor het laten weten waar je bent.
Je komt nu niet meer makkelijk weg.
Ik hou je in de gaten , elke stap die je zet ! Ik zie je!
Pas maar op...Ik vouw snel de brief op en barst in tranen uit . Uit het niets voel ik een hand op me schouder en geef ik een gil.
Ik sla woest om me heen.
"Rustig maar Jade ! Ik ben het!"
~~~~~~~
sorry voor het lange niet update x
JE LEEST
The Lone Survivor
FanficDit verhaal gaat over Jade . Toen ze klein was woonde ze samen met haar vader en moeder in Nederland. Maar toen haar moeder overleed verhuisde ze samen met haar vader naar Australië . Maar niet zonder problemen, haar vader kreeg een drank probleem e...