Part 6

1K 61 6
                                    

Dit is al de F*CKING 4e keer dat het part uit het niets weg is dus het moet weer opnieuw -,-
'~~~~~
POv Jade

"Nee... we hebben niks" zeg ik , wat moet ik dan zeggen? Ja ik ben tot over me oren verliefd op hem? Dacht het ff niet. Ik zoe dt Calum weg kijkt.
"Oehhh is Cal op Jadie?" vraagt Michael , dit keer kijkt ook Luke boos.
"Michael!" zegt Ashton. Calum staat op en loopt naar boven. "Wat mag ik niemand meer plagen ofzo?!"
zegt Michael. Ik sta op en race achter Calum aan.
Alleen er zijn hier 6 deuren....IK open ze stuk voor stuk. Uitendelijk kom ik in een kamer waar Calum zit.
Hij zit op ze bed met ze hoofd in ze handen. "Cal? " vraag ik. "Oh hi Jade, is er iets?" vraagt hij.
"Nee... ik...ik wou weten hoe het met je gaat" zeg ik. "Het gaat goed dankje dat je het vraagt" zegt hij nu met een glimlach. Ik sta op het punt om weg te lopen maar "Jade??" vraagt Calum .
"Ja?"vraag ik in de hoop dat hij vertelt dat hij me leuk vind.
"Euhmm.... dankje dat je het vroeg!" zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft en ik weer de kamer uit loop.

Pov Calum

Ik ren naar boven me kamer in. "Hoezo moet Michael het altijd weer verpesten als ik een meisje leuk vind?!" vraag ik in mezelf. "Cal?" hoor ik een meisjes stem vragen. "Oh hi jade, is er iets?" vraag ik. "Nee...ik...ik wou weten hoet het met je gaat?" zegt ze.  "Het gaat goed, dankje dat je het vraagt" zeg ik. Ze staat op het punt om weg te lopen. "Jade? " vraag ik. "Ja" zegt ze.
'KOMOP CALUM ZEG HET NU!' schreeuwt een stem in me hoofd. "Euhmm.... dankje dat je het vroeg" zeg ik terwijl ik opsta en haar een knuffel geef, daarna loopt ze de kamer uit.
'Sirieus Calum?? Dit is misschien wel je laatste kans geweest!' schreeuwt een stem in me hoofd.
Waarom ik.?. Ik had het haar gewoon meteen moeten vragen! Ik zou mezelf wel voor me kop kunnen slaan. 

Pov Luke

Oke ik geef toe ik vind Jade ook leuk!
ze is meer mijn leeftijd niet die van calum of die van Michael, maar michael maakt toch geen kans want ze houd niet van punkers.  Ik loop naar boven en onderweg kom ik Jade tegen.
"Hi Jade" zeg ik. "Hi lukey" zegt ze terwijl ze weer door loopt richting haar en Ash hun kamer.
Ik loop de kamer van Calum in. "Cal ik moet met je praten!" zeg ik ernstig.
"Nou ga je gang!" zegt Calum . "Ïk weet dat je Jade leuk vind maar ik vind haar ook leuk!" zeg ik. 
"Hhahahha laat me niet lachen!" zegt Calum. "Ik maak geen grapje en ze past beter bij mij!" zeg ik.
"Komop Luke ze hoeft niet zo een mietje als jij! Ze wil een echte man zoals ik!" zeg  Calum die uitdagend voor me gaat staan.
Ik geef hem een duw tegen ze borst. "Niemand hoeft een chinees zoals jij!" zeg ik. 
"Dat had je niet moeten zeggen!" zegt Calum die me een klap geeft. 
En het gevolg is een vecht partij. Gelukkig kwamen Ashton en Michael die ons uit elkaar haalden.
Calum en ik zaten allebei onder de blauwe plekken en schamen.
"Waarom doen jullie allebei zo raar zins Jade hier woont?" vraagt ashton.
"In love..." zegt Michael. Meteen zijn calum en ik stil.
Jade komt ook eraan lopen. "Wat is hier gebeurt?" vraagt ze.
"Ze hadden gevochten.." zegt Michael. "Waarom?" vraagt ze. 
"Om.." maar Michael kan ze zin niet afmaken want ik en Calum leggen onze handen op ze mond.
"Doe niet flauw zeg het !" zegt ze met een glimlach.
"Zo te zien mag je het niet weten zusie" zegt Asthon waardoor Jade moet lachen.
Die lach, daar zou iedereen meteen verliefd op worden. In elk geval ik wel ;) alleen Calum ook.
"Dan niet.." zegt ze terwijl ze weer weg loopt.

Pov Ashton
Nadat de jongens klaar waren met vechten pakte ik me telefoon en belde ik het managment.
(A= Ashton M=Managment)
M. Hallo Ashton , waar kunnen we je mee helpen.
A. Nou het is een heel lang verhaal.Ik heb een soort van  nieuw zusje van 15 en ze kan nergens heen , zou ze please please please please please mee mogen touren???
M. Ashton ik weet niet of dat kan...
A. Ik doe alles. Ik kan haar leren zingen, drummer , gitaar spelen of bass spelen!!
M. Ik ga even met de rest over leggen, ik bel je later terug.
Ik ging meteen beneden op de bank zitten waar Jade ook zat.
"Wie belde je? " vraagt ze. "Oh niks, gewoon even een vriend" zeg ik.
Jade en ik gingen samen tv kijken.
na een tijdje gaat me telefoon af en race ik naar de hal.
A. Halloe?
M. We hebben er over nagedacht en we keuren het goed.Ze mag alleen niet te veel buiten jullie blijven dus wen er vast aan dat je lang met haar zit opgescheept.

A. Nou dat vind ik niet erg.Maar eerst gaan we dit vieren!
M.Niet te veel drinken , want over 2 dagen  gaan we al weer op tour en daar hebben we nog een verrsing bij!
Daarna hingen ze meteen op . "JONGENS,JADE IK MOET JULLIE WAT VERTELLEN!!" schreeuw ik.
Ik loop naar de woonkamer waar iedereen al zit.
"Wat heb je ons te vertellen?" vraagt Luke. "Ik heb het managment gebeld..."
"en???" vraagt Calum nieuwschierig . "jade gaat mee!" schreeuw ik. Meteen word ik besprongen door een knuffelende Jade. "erg bedankt Ash " zegt ze terwijl ze me wang kust.
"Feestje!!" schreeuwt Michael. Luke rent naar de keuken en komt terug met een krat vol bier.
Hij geeft er iedereen een maar ik pak die van Jade uit haar hand. Ze kijkt me vragend aan.
"Jade je bent minderjarig!" zeg ik. "Maar Luke en Calum toch ook?!" zegt ze boos.
"Ja maar dat zijn jongens!" zeg ik. "RACIST!" schreeuwt ze lachend. "Laat haar, het is maar voor een keer!" zegt Michael die Jade haar bier geeft.

Pov Jade
Ik kreeg een beertje en 1 biertje werden er 2 en 2 werden er 3 en 3 werden er 4 en zo steeds meer.
Uit eindelijk hield ik het niet meer bij en weet ik niks meer.  Het word zwart voor me ogen.
*Volgende morgen*
Ik word wakker in een bed. Ik kijk ander de dekens en zie dat ik niks aan heb.
Ik kijk naast me en zie ........
~~~~~~~~~ 
MWHOEHAHAHAHHAHA Cliffhanger...
Wie shippen jullie?
Jade en Calum
Of
Jade en Luke
??????
Zet het in de comments

The Lone Survivor Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu