7

1K 75 77
                                    

Bölüm hafta içi gelecek demiştim ama anca zaman bulabildim. Üzgünüm. Bundan sonra arayı bu kadar açmamaya çalışacağım.

Kontrol etmeden atıyorum yanlış varsa kusura bakmayın :)

Medya: Tuğkan- Tek Kişilik

Gösteride çalan şarkı yani

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

iyi okumalar!

********

Yatağımda uzanmış şarkı arıyordum. Lakin sabahtan beri aramama rağmen dinlediğim şarkılardan hiçbiri içime sinmemişti. Ya çok hareketli oluyorlardı ya da çok aşk acılı, dramlı.

Oflayıp odasında oturan abimin yanına gittim. O bana yardımcı olurdu. Hem müzik zevki de güzeldi. Birlikte oturup düşünürsek güzel bir şarkı bulabilirdik.

"Abi, gelebilir miyim?" diye sordum odanın kapısını tıklatıp. İçeriden komutu alınca hızlıca kapıyı açıp yatağında öküz gibi uzanan abimin yanına atladım.

"Abi ya bana bir konuda yardımın lazım."

"Neymiş söyle bakalım?"

Hızlıca birkaç gün önce hocayla olan konuşmaları anlatırken "sen bana güven yeğenim" bakışları atıyordu bana. "Merak etme ben sana şimdi güzel bir şarkı bulacağım. Ben ararken sen de bir şeyler bak beğendiklerini indir, ben de biraz baktıktan sonra aralarında eleme yaparız. Olur mu?"

Mantıklı gelen bu fikirle anında kafa sallayıp telefonumu elime aldım. Yarım saat bakındıktan sonra ben iki tane abim ise üç tane şarkı indirmişti.

Onları dinledikten sonra aralarında seçim yapıp çalacağımız şarkıyı seçmiştik. Tuğkan'ın sevdiğim bir şarkısıydı. Dinleyince de bizim şimdiki durumumuza yakıştırdığım için bunun olmasını istemiştim. Abimle çak yapıp sırıttık birbirimize.

"Abi senden bir şey daha isteyebilir miyim?" Sanki ne isteyeceğimi anlamış gibi gözlerini kısarak bana baktı. Ona yavru köpek bakışlarımı gönderip "Senin gitarı kullabilir miyim? Lütfen bak bir kere sadece."

Anında itiraz etti. "Olmaz! Benimkinin nasıl kıymetli olduğunu biliyorsun. Hayatta vermem," dediğinde üzgün bir şekilde ona baktım. Onun gitarı çok güzeldi. Siyahtı. Okuldakilerin hepsinin rengi bok gibiydi. Gördükçe kusmak istiyordum yani o dereceydi.

"Abi lütfen bak ne istersen yaparım lütfen," dedim sondaki e harfini uzatarak. Nah çekip "Anca bunu alırsın," dedi. Suratımı asıp ajitasyon moduna geçtim ve gözlerine baktım. "Senin kardeşinin burada aşkı, sevgisi haysiyeti, gururu, namusu söz konusu senin yaptığına bak. Bir gitarın lafını ediyorsun." Yataktan kalkıp kapıya birkaç adım attım. "Öyle olsun abi, tamam. Ben gider okuldaki kendine bile hayrı olmayan gitarları kullanırım. Seninkinin lazımı yok artık."

Yalandan burnumu çekip kapının kolunu indirdim. Tam odadan çıkacaktım ki abimin sesini duydum. "Tamam oruspu çocuğu tamam. Al gitarımı ama başına bir şey gelirse götüne sokacağımı bil." Zaferle sırıtıp arkamı döndüm ve yatakta oturan abimin üzerine atladım. "Canım abim benim!" diye bağırırken abim de beni üzerinden itmeye çalışıyordu. "İn üstümden bak çakacağım bir tane ha," diye sinirle konuşup beni üstünden itti.

"Yanağını uzat bakayım," dediğimde yanağını uzattı. Ellerimle başını sıkıca tutup kendime çektim ve yanağına sıkı bir öpücük bıraktım. "Al kopart yanağımı pezevenk!" Homurtusunu duyunca kahkaha atıp diğer yanağını öptüm gıcıklık olsun diye.

Yağuşuklu *BxB*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin