Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar!
**********
Birkaç saat daha sahilde kaldıktan Yiğit'le eve dönmüştük. Şimdi ise yatağımda uzanmış olanları düşünüyordum. Şimdi biz sevgili mi olmuştuk? İki yıldır hayalini kurduğum şey gerçek mi olmuştu?
Kendimi rüya da gibi hissediyordum. Test etmek için koluma cimcik attığımfa gelen acıyla yüzümü buruşturdum. Koluma baktığımda kızarmıştı. En azından rüyada olmadığımı kanıtlamış olmuştum. (Bu çocuk benden mal.)
Birkaç dakika sonra gelen kapı sesiyle yataktan kalkıp kapıya doğru gittim. Abim gelmiş olmalıydı. Israrla çalmasından da belli oluyordu.
"İki saniye sabredemedin mi?" diye söylendim kapıyı açtığımda. Umursamadan elindeki poşeti elime tutuşturdu ve odasına girdi. Kapıyı kapatıp poşeti açtığımda gözlerimi sevinçle açtım.
"Oha bira almışsın canım abim!" diye bağırdım. Uzun zamandır canım istiyordu ve fakir olduğum için alamıyordum.
"Nah içersin o biralardan!" Odasından çıkıp yanıma geldi ve poşeti elimden aldı. Oturma odasına doğru yürürken arkasından civciv gibi takip ettim. Neden öyle demişti ki şimdi?
Koltuğa oturduğunda yanına oturup köpek yavrusu bakışlarımı gönderdim. "Ben de istiyorum ama," dediğimde kaşlarını çatıp bana baktı. "Keşke her istediğimiz olsa abicim ama işte, hayat bu," dediğinde kötü kötü ona baktım. Biz birlikte içmiştik kaç kez, şimdi niye böyle yapıyordu?
"Niye be!"
"Sabah Taha'nın krem sürmesine müsaade etmediğin için," dediğinde şokla ona baktım. Bunun için miydi yani? "Geç kalıyorduk, keyfimden yapmadım," diye sinirle konuştuğumda biranın kapağını açıp bir yudum aldı.
"Beş dakika geç kalsaydınız kimse sizi asmazdı. Çocuğun beli ne hale gelmişti, görmedin mi?"
"Belinin o hale gelmesine sebep olan kişi sensin, hatırlatırım," diye imayla konuştuğumda yutkunup "Bilerek olmadı," dedi.
"Hem sen bana bak bir, neden bu kadar umursuyorsun Taha'nın canının acımasını?" dediğimde gözlerini kaçırıp biradan bir yudum daha aldı. "Bu nasıl soru amına koyayım. Kardeşim gibi görüyorum çocuğu, o yüzden. Başka neden olacak?"
"Hı hı kesin öyledir," dediğimde gözlerini bana dikip "Yaptığın imayı sikerim senin ha," dediğinde bıyık sırıtıp bir şey demedim. "Sen şimdi bana bira vermiyor musun?" dediğimde cıkladı.
"Vermiyorum." Birkaç saniye bekleyip biradan bir yudum almasını bekledim. Şişeyi tam kafasına diktiği an şişelerden birini kapıp odama doğru koşmaya başladım. Arkamdan gelirken kahkaha atıp kapıyı kilitledim. "Sen vermezsen ben de böyle alırım!" diye bağırdığımda küfür edip kapıya tekme attı.
"Ayıp ediyorsun bak," deyip güldüm. Biranın kapağını açarken oturma odasına gittiğini anlamıştım. Telefonu alıp Snapchat'e girdim. Birayı içerken bir Snap çekip "Enayi malı olunca tadı farklı oluyormuş." yazdım ve abimi etiketleyip herkese gönderdim. Saniyeler sonra abimin bağırtılarını duyunca kahkaha attım.
Şu çocuğu sinirlendirmekten zevk alıyordum.
*******
Kısa oldu biliyorum ama yarın da bölüm atacağım için çok uzun tutmadım. Söz vermiyorum ama yarın iki bölüm gelebilir hatta.
Neyse, yarın görüşürüz, kendinize çok iyi bakın!
🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağuşuklu *BxB*
Teen Fiction(Tamamlandı) "Lan oğlum benim annem Kuran hocası babam imam. Gay olmamı nasıl beklersin benden?" "Ne alaka amına koyayım baban pezevenk anan orospu olsaydı sen de jigolo mu olurdun?" ********** Text- Düz metin karışık İki erkeğin aşkını konu almakt...