Arkadaşlar ben geçen taslağa baktım da, zaten en yakın arkadaşın abisine aşık olma kurgusu varmış kskdkskdkskskdk
Neyse, o kurguyu değiştiririm azcik zaten yayımlamama daha çok var.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar!
***********
Tenceredeki yemeği karıştırırken oruspu çocuğu Mete'ye güzel küfürlerimi sıralıyordum. Bu akşam bize gel diye beni zorlayarak evine getirmiş az önce de sevgilim çağırdı gidiyorum diyerek beni yalnız bırakmıştı.
Hem de abisiyle.
Ama ben ona yapacağımı bilirdim. Yarın okulda sevgilisine bütün rezilliklerini anlatayım da bir güzel rezil olsun.
"Yemek ne zaman hazır olacak?" Düşüncelerimin arasından Ata'nın sesiyle çıktım. Yemeğin altını kapatıp makarnayı son kez karıştırdım ve cevap verdim. "Hazır oldu bile, biraz soğumasını bekleyeceğiz sadece."
"Tamamdır. Masa kurmaya gerek yok diye düşündüm. Televizyondan dizi açıp koltukta yiyebiliriz."
"Olur fark etmez bana."
Kafa sallayıp dolaptan iki tane tabak alıp çıkardı. Birkaç dakika sonra makarna biraz soğuyunca tabaklara doldurup oturma odasına götürdüm. Ata da benim arkamdan kola getirip tabakların yanına koyduğunda koltuğa oturup diziyi açtım. O da benim yanıma oturup tabağını kucağına çekti ve beklemeden yemeye başladı. Gülümseyip ben de tabağımı kucağıma çektim ve küçük bir çatal aldım.
"Şu çocuk da ne pezevenk amına koyayım ya. İnsan en yakın arkadaşına bunu yapar mı be?" İzlediğimiz ikinci bölümün ortasındayken Ata'nın dediği şeyle güldüm. Dizi izlerken sürekli böyle yorumlar yapıyordu ve beni çok güldürüyordu.
"Pezevenk ama yakışıklı çocuk yani," dediğimde kaşlarını çatıp bana baktı. "Yakışıklı mı? Bunun neresi yakışıklı be götüme benziyor," dediğinde kahkaha attım. "Taş olursun şimdi Ata abi tövbe de, Allah'ı var çok yakışıklı çocuk."
"Benim yakışıklılığımın yanında sönük kalıyor ama."
"Tabii ki, senin yanından geçemez o," dediğimde gözlerini kaçırıp kolasından bir yudum aldı ve diziyi izlemeye başladı. Yüzü de kızarmıştı. Utanmış mıydı o?
"Utandın mı abi?"
"Önüne dön Taha," dediğinde sırıtıp diziye döndüm. Birkaç saat sonra beşinci bölümü izlerken telefonuma bildirim gelmesiyle gözümü televizyondan ayırıp telefonumun ekranını açtım. Mete mesaj atmıştı.
Pezevenk: Kanka ben bu gece Yiğitlerde kalıyorum haberin olsun. Rahat rahat takılın ama çok ses çıkarmayın :D
Tahasuuğğ: Sen tam bir şerefsizsin bunu biliyorsun demi?
Pezevenk: Biliyorum bebeğim ;)
Görüldü
Sinirle bir nefes verip telefonun ekranını kapattım. Ben şimdi Ata'yla nasıl yalnız kalacaktım gece? Umarım saçma sapan bir hareket yapıp kendimi rezil etmem. O potansiyel var çünkü bende.
"Mete bu gece Yiğitlerde kalacakmış."
"Tamam kalsın."
Dizinin beşinci bölümü de bittikten sonra uykumuz geldiği için kapatıp bulaşıkları mutfağa götürdük. Mutfaktan çıktığımızda Mete'nin odasına giriyordum ki Ata kolumdan tutup durdurdu. "Nereye?"
"Mete'nin odasına. Bu gece olmadığı için odasında uyuyacağım," dediğimde kafasını iki yana sallayıp beni odasına götürdü. "Onun yatağı o kadar rahat değil belin ağrır. Geçen de morarmıştı daha beter olur."
"Rahatsızlık vermeyeyim ya," dolaptan battaniye çıkarıp yatağa koydu. "Bir daha böyle bir şey söylersen ağzına fırın küreğiyle vururum." Ciddi durduğu için korkarak başımı salladım. Gözlerini bana çevirdiğinde bakışları dudaklarıma kaydı. Birkaç adım atıp baş parmağını yaklaştırdı ve durağımın kenarına sürüp emdi. "Sos kalmıştı da onu aldım." Şaşkınlıkla ona bakarken hiçbir şey olmamış gibi yürüyüp battaniyeyi yatağa serdi.
Yatağa girip uzandığında kendime gelip yanına gidip uzandım. Kendi tarafındaki komodinin üstündeki ışığı kapatıp sırt üstü uzandı ve gözlerini yumdu.
"İyi geceler Ata abi."
"Abi deme bana," dediğinde kaşlarımı çatıp kafamı ona çevirdim. O da gözlerini açıp bana döndü. "Neden?" diye sorduğumda birkaç saniye gözlerime bakıp cevap vermedi. En sonunda derin bir nefes alıp gözlerini kaçırdı. "Yaşlı gibi hissediyorum."
"Mete diyor ama."
"Mete kardeşim."
"Ben neyinim?" Gözlerini tavana dikip cevap vermedi. Heyecanla cevabını beklerken sonunda ağzını açıp konuştu. "Abi demeni istemiyorum, neden bu kadar sorguluyorum?"
"Merak ediyorum sadece."
"Söyledim nedenini, merak etme sen," deyip gözlerini kapattı. Bir türlü göz teması kurmuyordu. Belki göz göze gelebilseydik ne düşündüğünü anlayabilirdim ama sürekli kaçırıyordu gözlerini.
"Peki o zaman iyi geceler."
"İyi geceler, ne?"
"İyi geceler Ata."
"İyi geceler yavrum."
*************
İki bölüm önce sen benim kardeşimsin diyen Ataya bakın hele skksskkskds
Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerdir??
Beğendiniz umarımmm.
Yarın görüşmek üzere ballarım, kendinize iyi bakınnn.
🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağuşuklu *BxB*
Teen Fiction(Tamamlandı) "Lan oğlum benim annem Kuran hocası babam imam. Gay olmamı nasıl beklersin benden?" "Ne alaka amına koyayım baban pezevenk anan orospu olsaydı sen de jigolo mu olurdun?" ********** Text- Düz metin karışık İki erkeğin aşkını konu almakt...