24

665 45 20
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar!

**********

Heyecanla elimi kapı ziline uzatıp hızlıca birkaç kere bastım ve Yiğidimin kapıyı açmasını beklemeye başladım. İlk defa kapalı bir ortamda yalnız kalıyorduk ve neler yapabileceğimizi düşündükçe içimdeki heyecanı bastıramıyordum.

Saniyeler sonra kapı açılıp karşımda kocaman gülümsemesi ile sevgilim belirdi. Ben de aynı şekilde gülümseyip hızlıca içeri girdim ve kollarımı beline doladım sıkıca. "Oyyy nasıl özlemişim sevgilimi," deyip boynuna sıkıca bir öpücük kondurdum.

"Ben de seni özledim aşkım," dediğinde derin bir nefes aldım. Kokusu burnuma dolunca bir kere daha öpüp ayrıldım. Elimdem tutup salona doğru çekiştirmeye başladı. İçeri girdiğimizde orta sehpaya atıştırmalık ve içecek koyduğunu gördüm. Bir şeyler izleyecektik galiba.

"Bir dizi izlemek istiyordum uzun zamandır. Onu izleriz diye düşündüm. Sana uyarsa tabii," diyerek tahminimi de doğrulamış oldu. Kafa sallayıp "Hangi dizi?" diye sordum.

"La Casa De Papel."

"Hmm sizde Netflix aboneliği var mı ki?" diye sorduğumda kafasını iki yana salladı. "İnternette bir sürü kaçak site var onlardan izleriz. Ne güne duruyorlar?" dediğinde gülüp "Haklısın," dedim.

Yan yana koltuğa oturduğumuzda kumandayı alıp diziyi açtı. Reklam oynarken aramızdaki mesafeye bakıp kaşlarımı çattın ve belinden tutup kendime çektim. Kafasını omzuma koyup diziye odaklandı.

Saatler geçmiş, birinci sezonun altı bölümünü izlemiştik. Artık uykum geldiği için gözlerim kapanıyordu ama Yiğit izlediği için bir şey demiyorum. Hem dizi de sarmıştı bırakmak istemiyordum.

Altıncı bölümde bitince Yiğit kafasını omzundan kaldırıp telefonundan saate baktı. "Oha Mete saat iki buçuk olmuş. Kalk sabah okul var uyumamız lazım," dediğinde kafa salladım ve ayağa kalktım.

O önden ben arkadan odasına girip yatağa girdik. İnce battaniyenin altına girip Yiğit'i yanıma çektim. Dibime girip kafasını göğsüme yasladı ve gözlerini kapattı. Hissettiğim huzurla ben de gözlerimi kapattım ve kısa süre içerisinde uykuya daldım.

*******

Geçiş bölümü...

Oy ve yorum sayılarına göre bugün bir bölüm daha gelebilir aşklarım. Yazmam için en büyük motivasyon yorumlar. Yorum olmadığında yazma hevesim kaçıyor ve yazmak istemiyorum :( O yüzden yorum yapmayı unutmayın aşklarımmm.

Ha bir de görmek istediğiniz bir sahne varsa yazın bana da ilham olur.

Her neyse, bir sonraki bölüm görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın.

🖤🖤🖤

Yağuşuklu *BxB*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin