Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar!
***********
Ayakkabımın iplerine son kez düğüm atıp çantamı omzuma attım ve merdivenlerden inmeye başladım. Mete gece gelmediği için Yiğitlerin katına iniyordum. Son basamağı da inip zili çaldım. İçeriden sesler geliyordu. Daha doğrusu Yiğit'in sesi.
"Ya yeter Mete okula geç kalacağız, bak zil de çaldı rahat bırak beni ya," diye yakınıyordu. Mete'den cevap gelmemişti ama duyduğum birkaç öpücük sesi olayın ne olduğunu açıklıyordu.
Zile elimi uzatıp bu kez kapı açılana kadar elimi çekmedim. Kapı hızla açılınca Mete karşımda belirdi. "Zili götüne sokacağım şimdi ha," dedi.
"Ben seni beklemek zorunda mıyım oruspu çocuğu," dediğimde Yiğit yengecim kapının arkasından çıkıp merdivene oturdu ve ayakkabılarını giymeye başladı. Ona bakıp "Lafım sana değil yenge, bu hırtoya," dediğimde utanıp kafasını ayakkabılarına eğdi. Mete'ye döndüğümde dişlerini sıkıp Yiğit yengeme baktığını gördüm. Kafasına vurup ayakkabılarını giymesini işaret ettim. Homurdanıp kapıyı kapattı ve o da ayakkabılarını giymeye başladı.
Yaklaşık beş dakika sonra sokakta yan yana yürüyorduk. Sessizce yeri izlerken Mete'nin yanıma yaklaştığını fark ettim. "Dün gece bir şey oldu mu aranızda?" diye sorup göz kırptı. Kafamı iki yana salladım. "Yakınlaşma falan olmadı ama 'Bir daha bana abi deme' dedi."
"NE!" diye bağırdığında sokaktaki insanların bakışları bize döndü. "Bağırmasana geri zekalı," diye kızıp kafasına bir tane geçirdim. "Niye öyle bir şey istedi peki?"
"Kendini yaşlı hissediyormuş," dediğimde kahkaha attı. "Amına koyayım başka yalan mı bulamadı," deyip tekrar gülerken anlamadığım için garip bakışlar atıyordum ona. Yiğit yengem de aynı şekildeydi.
Sonunda susup konuşmaya başladı. "Ya bak şimdi, benim ortaokulda bir arkadaşım vardı. Bir gün bize gelmişti ve abime ismiyle hitap etmişti. Abim ise ona çok kızıp, ben senden kaç yaş büyüğüm abi desene terbiyesiz, demişti. O günden sonra da sen hariç bütün arkadaşlarım abime abi demeye başladılar çünkü abimin kızacağını biliyorlardı. Şimdi ise sana öyle demesi farklı bir şeyler olduğunu gösterir," dediğinde ağzım açık kalmıştı.
"Ama buna emin olamayız ki," dediğimde kafa salladı. "Emin olmak için bir yol düşüneceğim," dediğinde kafa sallayıp bende düşünmeye başladım. Birkaç dakika sonra Yiğit yengem konuşmaya başladı. "Aslında çok kolay bir yol var."
"Neymiş o gülüm?"
"Kıskandırmak. Abim eğer Taha'yı kıskanıyorsa ona karşı boş değil demektir."
"Onu nasıl yapacağız ki yenge?"
"Onu da ben mi söyleyeyim? Düşünün bir şeyler." Kafa sallayıp düşünmeye başladım. Aklıma gelen fikirle hevesle ikisine döndüm. "Birkaç gün sonra doğum günüm. Bir parti ayarlarlarsak ve beni biriyle yakın görürse kıskanıp kıskanmayacağını anlayabiliriz."
"Süper, şimdi tek yapmanız gereken parti işlerini ayarlamak."
"Onu ben hallederim, ne yapacağımı çok iyi biliyorum," diyerek sinsice sırıttı Mete. Bu sırıtıştan şeytanca bir şeyler yapacağı belli olmuştu. "Ne yapacaksın?" diye sordum.
"Eski sevgilin var ya hani, sana takıntılı olan. Onu davet edeceğim," dediğinde şokla ona baktım. O şerefsizi asla çağıramazdı.
"Onu çağıramazsın, beni aldattığını bilmiyor musun amına koduğum?"
"Ya salak o yüzden çağıracağım zaten. Ona tekrar barışacakmış gibi yaklaşıp ümit vereceksin. Abimle aranızı yaptıktan sonra da onu sadece kullandığını anlatacaksın. O oruspu çocuğunun yüz ifadesini çok merak ediyorum. Yüzüne karşı nah çekmek çok zevkli olacak."
Şokla ona baktım. "Oruspu çocuğuna bak nasıl plan yaptı iki dakika da. Oğlum korkulur senden yemin ederim," dediğimde ukalaca sırıtıp "Ne sandın yarrrammm," dedi. Yiğit ve ben kocaman bir kahkaha attığımızda o da bize eşlik etti.
Bu sırada okula gelmiştik. Yiğit yengemle vedalaşıp sınıfa girdik ve ilk dersin tarih olmasına sövüp sıramıza oturduk.
**********
Doğum gününü bir sonraki bölüm yazicam. Bu bölüm yazsaydım fazlasıyla uzun olurdu. Uzun bölüm yazmaya vaktim çok yok çünkü yapmam gereken bir sürü ödevim var. Öğrenciyim malesef :(
Her neyse, umarım beğenmişsinizdir.
Bir sonraki bölüm görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakınnn.
🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağuşuklu *BxB*
Teen Fiction(Tamamlandı) "Lan oğlum benim annem Kuran hocası babam imam. Gay olmamı nasıl beklersin benden?" "Ne alaka amına koyayım baban pezevenk anan orospu olsaydı sen de jigolo mu olurdun?" ********** Text- Düz metin karışık İki erkeğin aşkını konu almakt...