Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar.
************
Hızlıca ayakkabılarımın iplerini bağlayıp merdivenlerden indim ve Yiğitlerin zilini çaldım. Saniyeler sonra uykulu bir şekilde karşıma çıkan sevgilime bakıp gülümsedim. Çok tatlı görünüyordu.
"Günaydın," diye mırıldanıp ayakkabılarını giymek için merdivene oturdu. "Günaydın, uykulu gibisin. Uyuyamadın mı?" dediğimde esneyip kafasını iki yana salladı. "Geç saate kadar ders çalıştım."
Kolumu omzuna atıp merdivenlerden inmeye başladım. "Yavrucum gün içinde çalışsaydın ya. Neden gece uykundan oluyorsun?" diye sorup iyice kendime çektim. Dışardan iki yakın arkadaş gibi durduğumuz için sorun yoktu.
"Üşendim gün içinde," dediğinde şokla ona baktım. Yiğit, ders çalışmaya üşendim mi demişti? "Sen, ders çalışmaya üşendim mi dedin?" dediğimde kafa salladı. "Sınava az kaldı diye çalışmıyorum ama eksik konular olduğunu unutmuşum. Gece aklıma gelince mecbur çalıştım ben de," dediğinde bir şey demedim. Bina kapısına gelmiştik. Çıkmasına izin vermeden bodruma çekip sıkıca sarıldım. Okuldan eve gelene kadar sarılmaya fırsatım olmayacaktı. O kadar saat dayanamazdım.
Kafamı boynuna gömüp derin bir nefes çektim içime. Onun kokusunu hiçbir şeye değişmezdim. "Nasıl bu kadar güzel kokar bir insan," deyip bir öpücük kondurdum önümdeki beyaz tene. Birkaç kere daha öpüp ayrıldım. Sonumuz iyi olmazdı ayrılmasaydım çünkü.
"Gerçekten o kadar güzel mi kokuyorum?" dediğinde iç çekip "Güzel az kalır yavrum," dedim. Gözlerini kaçırıp kafasını göğsüme gömdü.
"Utandın mı sen?"
"Hı hı, o yüzden daha fazla utandırma beni," dediğinde gülümsedim. Bir insan bu kadar tatlı olabilir miydi? Kafayı yiyecektim sanırım.
İki elimde yanaklarından tutup yüzünü kaldırdım ve yanaklarını sıkmaya başladım. "Oyy nasıl da tatlı utanırmış oyy," diyerek kafasını iki yana sallıyordum. Yüzünü buruşturup kendini çekmeye çalıştığında izin vermeyip daha fazla sıktım.
"Mete yeter kopacak yanaklarım," diye sitem ettiğinde kendime gelip bıraktım yanaklarını. Kafasını geriye çekip yanaklarını ovuşturmaya başladı. Kötü kötü bakıyordu bana.
"Çok acıdı lan," deyip ellerini yanağından çekti. Kıpkırmızı olan yanaklarını görünce dişlerimi sıkıp boynundan tutup kendime çektim ve sertçe önce sol sonra sağ yanağını öptüm. Son olarak da dudağını öptüğümde "Ohhh dünya varmış ve!" diyerek geri çekildim.
"Dövseydin canım daha az acırdı."
"İki yanak sıkmaya böyle diyorsan halvete girdiğimizde ne yapacaksın acaba?" diye sorduğumda gözlerini büyütüp eliyle ağzımı kapattı. "Sussana biri duyacak." Kafa salladığımda elini ağzımdan çekip merdivenden yukarı baktı. "Hadi okula gidelim artık geç kaldık," dediğinde kafa salladım. O önden ben arkadan merdivenlerden çıkarken gözlerimi kalçalarına dikip yukarı çıkana kadar ayırmadım. Bina kapısına geldiğimizde ise kolumu tekrar omzuna atıp okula varana kadar ayırmadım.
********
Günün devamını bir sonraki bölüm yazcam. Bu bölüm sadece böyle kalsın istedim çünkü. Diğer bölümde yarın bu saatlerde gelir muhtemelen.
Yalnız çok tatlı değiller mi? Allah'ım bize de nasip etsin diye dua ederek bölümü bitiriyorum kskdkskd
Neyse, bir sonraki bölüm görüşmek üzere, kendinize iyi bakınnn.
🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağuşuklu *BxB*
Teen Fiction(Tamamlandı) "Lan oğlum benim annem Kuran hocası babam imam. Gay olmamı nasıl beklersin benden?" "Ne alaka amına koyayım baban pezevenk anan orospu olsaydı sen de jigolo mu olurdun?" ********** Text- Düz metin karışık İki erkeğin aşkını konu almakt...