2. Bölüm

456 74 95
                                    

İlk Yayınlanma Tarihi: 20.08.23
Yeniden Yayınlanma Tarihi: 27.01.24

Hoş geldiniz. Küçük yıldıza dokunup okumaya geçebilirsiniz. İyi okumalar.

Zil sesi ile uyandığımda çalan kişi umarım beni mutlu edecek bir şey getirmiştir, diye umarak kapıya doğru ilerledim. Dün ile benzer bir manzara ile karşılaşmıştım. Tek fark elimde tuttuğum çiçeklerdi.

Çiçekleri saydığımda tam 24 tane çiçek vardı.

24 tane Yıldız Çiçeği.

Çiçeklerin içini karıştırdığımda karşıma bir tahta parçası daha çıktı. Bunu da diğerinin yanına koydum. Büyük ihtimalle yine dünkü gibi mesajlar gelmişti ama önce kahvaltı yapmam lazımdı. Dün hazırlamaya üşendiğim için akşam yemeği yemeden yatmıştım ve açlıktan bayılacak durumdaydım. Pijamalarımı çıkartıp elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa girip bir şeyler hazırladım ve kahvaltımı yapmaya başladım.

Karşımdaki sandalyeye her baktığımda istemsizce ağlıyordum. Masada yemek yemeyi bu yüzden sevmiyordum. Genelde kanepede oturup yerdim. Bir sandalye için ağlar mıydı insan? Boşsa ağlardı. Bir zamanlar dolu ise ağlardı. Bir daha yeri doldurulamayacak birinden tek miras bir sandalye ise ağlanırdı. En sevdiği kişiyi o sandalyede kaybetmişse ağlardı.

Göz yaşlarımı silip kahvaltı yapmaya devam ettim. Arada bir akmaya devam etse de bu benim sabah rutinim olmuştu.

Yemeğim bittiğinde bulaşıkları yıkayıp masayı temizleyip mutfaktan çıktım. Bugün online bir toplantıda çevirmenlik yapacaktım. Duyma engelli bir CEO'ya konuşma engelli tercüman olarak yardımcı olacaktım. Üzerime bir gömlek geçirip mavi saçlarımı  toparladım ve kahverengi peruğumu taktım. Evet, birlikte çalıştığım şirket mavi rengi oldukça "Vahşi." bulmuştu. Bundan dolayı çalışma saatlerinde daha resmi bir halde olmam gerekliymiş.

Toplantıya girip diğer ortakların söylediklerini işaret dili ile CEO'ya iletmiştim. Adam hem konuşup hem de duyamamasına rağmen çok başarılı bir iş insanı olmuştu. Benimle aynı yaşlardaydı. Oldukça iyi bir dış görünüşü vardı. Yine de insanlar, bir insanda bir şey eksikse onun diğer fazlalıklarına bakmıyorlardı.

Bu yüzden başarılı hayatına rağmen hâlâ hak ettiği yerde değildi.

Aklıma telefonum geldiğinde odama geçip elime aldım. Gizli çiçek sapığı tam olarak 24 mesaj atmıştı. Gerçekten psikopat birisi ile karşı karşıyaydım. Mesajları açıp en baştan okumaya başladım.

+90505...: Yıldız Çiçeği'm.

+90505...: Yıldız çiçekleri, sabırı temsil eder.

+90505...: Sabır anlamı taşır.

+90505...: Çok güzel bir anlamı var.

+90505...: Bizim çok sabıra ihtiyacımız olacak, Yıldız Çiçeği'm ama sen bana sabırı seneler önce öğretmiştin zaten.

+90505...: Her neyse... Yıldız çiçeğini ekmek ve yetiştirmek tahmin edilenden çok daha kolay ve zahmetsizmiş.

+90505...: Sen yorulma diye birkaç şey araştırdım.

+90505...: Ekmek istersen diye.

+90505...: Bu şahane bitki hemen her toprakta kolaylıkla yetişebilir.

+90505...: Ayrıca sık sık sulanmasına gerek yoktur.

+90505...: Bu çiçek için en ideal yerler bol güneş alan bahçelerdir.

+90505...: Çünkü suyu sevmeyen bu bitki güneşe adeta aşıktır.

+90505...: Yıldız çiçeği doğru uygulamalarla iyi bakıldığında yaz sonu ve sonbahar döneminde çiçek açar.

+90505...: Çiçekleri bırakıp nereye gittin?

+90505...: Ben olsam meraktan ölüp mesajlara bakmıştım.

+90505...: Ama sende tık yok. Gidip rahat rahat kahvaltı yapıyorsun.

+90505...: Kahvaltı mı ben mi?

+90505...: Tabii ki kahvaltı.

+90505...: Ama bir gün kahvaltıları benim için boşvereceksin, Lale.

+90505...: Yine o adama karşı mı çevirmen olacaksın?

+90505...: Senin o güzel saçlarını kapatmana neden olan herkesten nefret ediyorum.

+90505...: Sana kahverengi de çok yakışıyor, Lale'm ama mavi kadar olamaz.

+90505...: Sen benim Mavi'msin. Geçen hafta da Kırmızı'mdın.

+90505...: Her rengin yakıştığı tek insan olmalısın.

Lale: Gerçekten 24 tane mesaj atmaya uğraştın mı?

Lale: Bu kadar işsiz olman içler acısı.

+90505...: Tek işim sen olsan keşke.

Lale: Evde yaptıklarımı nereden biliyorsun?

+90505...: Kamera taktırmadığıma emin olabilirsin.

Lale: Delirmişsin sen!

+90505...: Evet, delirdim.

+90505...: Sayende...

Lale: Tedavi ol.

____Bölüm Sonu___

Söylenmeyen Notalar / Yarı Texting #TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin