8.Bölüm

286 54 71
                                    

İlk Yayınlanma Tarihi: 27.08.23
Yeniden Yayınlanma Tarihi: 30.01.24

Hoş geldiniz. Küçük yıldıza dokunup okumaya geçebilirsiniz. İyi okumalar. Yorumlarınızı bekliyorum🫶

Umut'a yazdığım mesajdan sonra üç gün kadar bana geri dönüş sağlamamıştı. Bu kadar korkak olması sinir bozucuydu. Kendisini anlatması için birçok kez ona şans vermeme rağmen asla anlatmamıştı. Bu da ona güvenmemi, inanmamı isterken beni ondan daha da uzaklaştırıyordu.

Her gün çiçek gelmeye devam etmişti. Bahsettiği kitabı ise kapının önüne bırakmıştı.

Hepsinin baş harfini birleştirdiğimde "LYILDIZL" çıkıyordu. Lalelerin direkt ismimi belirttiğini düşündüğümde ise "Lale Yıldızlar..." demek istediğini anlamıştım.  Gerçi son iki harf değişebilirdi ama buna benzer bir şey olduğu kesindi.

Gönderdiği tahta parçaları ise bir puzzle'ın parçalarına benziyordu. Ama birleştirmeyecektim. Kendisi karşıma çıkmaktan korkan, sapık gibi beni izleyen biri iken ben onu bulmaya yaklaştığımda beni engellemişti. Buna dahi cesaret edememişti. Kendisini açıklaması için fırsat verdiğimde ortalıktan kaybolmuştu.

Cesaretsiz birisi için fazla bile tahammül etmiştim.

Kıyamadığım tek şey çiçeklerdi... Onları asla kıyıp atamıyordum.

Karşımda 4 seçenek vardı. Tam karşımdaki dairede kim olduğunu bilmiyordum. En tutarlı seçeneğim orasıydı. Üst çaprazımdaki daire ise iki erkek kardeşe aitti ama onları hiç görmemiştim. Sadece Çağan birkaç kez laf arasında anlatmıştı. İsimleri Berk ve Berke'ydi.

En son seçeneğim ise Çağan'dı ama onu daha ilk seferde elemiştim. Bana aşık olacak bir tip değildi. Onun yanındayken bana mesajlar gelmişti ve hayatında bir kadın olduğundan emindim. Ama yine de küçük de olsa bir ihtimal vardı.

Telefonum titrediğinde elim titremiş ve tuval ile temas halinde olan fırçam tüm işi batırmıştı. Konuşabilseydim şu anda oldukça sesli bir şekilde küfredeceğime emindim.

Dikizci: Sen taşınırken karşılaşmıştık aslında.

Dikizci: Hafızan zayıf değil mi?

Dikizci: Eğer öyle değilse hatırlarsan beni bulursun.

Lale: Erken olmadı mı?

Lale: Mesajlarımın ulaştığından şüpheliydim oysa ki.

Lale: Ayrıca taşındığım gün yaklaşık 10 kişi ile karşılaştım ben.

Lale: Black mirror bölümünden fırlamış gibi hafızamı kaydetsem bile önümde en az 10 seçenek var...

Lale: Ki şu anda kafamda 4 kişiye indirdim bile.

Lale: Çağan, karşımdaki daire, üst çaprazımdaki dairedeki kardeşlerden birisi.

Lale: Çağan değilsin gibi ama tamamen silemem.

Lale: Arkadaşız sonuçta ve sevgilisi var diye biliyorum.

Lale: Karşımdaki daire hakkında hiçbir fikrim yok.

Dikizci: Yine başladın.

Dikizci: Hani tahmin etmeyecektin?

Lale: Kusura bakma ama beynim bazen istemsiz çalışıp teori üretiyor.

Lale: Belki de kendini koruma iç güdüsü falandır:)

Dikizci: Haklısın.

Lale: Neyse devam eder misin?

Geç yazması hakkında hiçbir açıklama yapmamıştı. Bütün bunların sebebini öğrenip engelleyecektim. Hak ettiği şey kesinlikle buydu.

Dikizci: O gün çok dikkatimi çektin.

Dikizci: Daha sonra ise balkona çıktığında gözlerim sürekli senin üzerindeydi.

Dikizci: Senin gözlerin ise yıldızlarda...

Dikizci yazıyor...

Dikizci çevrimiçi...

Dikizci yazıyor...

Dikizci: Lale sana bir şey itiraf etmem lazım.

Lale: Evet?

Dikizci: 3 gün öncesine kadar sana yazılan tüm mesajlar için özür dilerim.

Dikizci: Yazılan bazı şeyler doğru olsa da

Dikizci: Sana yazan kişi ben değildim.

Dikizci: Resmen ruh hastası gibi davranmış.

Dikizci: Evet böyle bir planım vardı ama amacım seni rahatsız etmek değildi

Dikizci: Sana sadece çiçek yollayıp onlardan bir şifre oluşturacaktım

Dikizci: Geri kalan zamanlarda seni asla rahatsız etmeyecektim

Dikizci: Ama bu bile yeterince rahatsız edici diye vazgeçtim

Dikizci: Ben vazgeçsem de birisi bunu devam ettirmiş

Dikizci: Özür dilerim

Lale: Ne diyorsun sen?

Lale: Kuzenim yazmış klişesi mi?

Lale: Saçmalamaya başlıyorsun!

Lale: Böyle yüz vermeyince taktik mi değiştiriyorsun

Lale: Daha da iğrençleşmeye başladın

Lale: Yaptığın şeyin arkasında dur bari.

Lale: Korkak derken az bile demişim sana

Dikizci: Lale, haklısın.

Dikizci: Şu anda bana güvenmen için hiçbir neden yok.

Dikizci: Ama bana bir şans ver lütfen

Dikizci: Sana her şeyi anlatacağım.

Dikizci: Sadece birkaç şeyi düzeltmeme izin ver.

Dikizci: Lütfen...

----Bölüm Sonu----

Söylenmeyen Notalar / Yarı Texting #TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin