Lily Victoria Riddle;
Trene binmiştim annemi özleyeceğim ama bir kaç yıl sonra akşamları malikaneye dönmeye izin vereceklerdi.
Trene bindiğimde boş kopartıman yoktu bazılarının perdesi kapalıydı,en sonunda trenin sonunda bir yerde bir kopartıman buldum.İki kişi vardı ve yüzleri tanıdıktı.
"Merhaba,boş yer yok otura bilirmiyim?"
"Evet oturabilirsin"
"Teşekkür ederim"
"İsmin ne?"
"Lily Riddle siz?"
"Albus Potter buda benden bir yaş büyük kardeşim James, James Sirius Potter"
"Ah ne tesadüf benimde benden bir yaş büyük erkek kardeşim var onunda adı James"
"Kesin öyledir"diye mırıldandı James(Sirius).
"Bu arada siz Potter mı demiştiniz?"
"Evet ne var bunda?"
"Harry Potter'ın Oğlu?"
"Evet? Ne olduki"
"Bende Victoria Riddle'ın kızıyım Babanız bahsetmiştir"
"Victoria Riddle mı? Teyzemiz olan Victoria ise sen bizim kuzenimizsin o zaman"dedi Albus Severus.
"Ya ya ne sevindik"diye dalga geçti James.
"Beğenmediysen açık açık belirte bilirsin"
"Elbette hoşnut olucak bir durum değil annene birşey demiyorum ama baban kim belli değil"dedi James(Sirius).
"Sen benim anneme ne demek istiyorsun?"
"Hiç bir şey sadece Merak ediyorum Baban nerede Riddle?"
"Seni....."
Diyip sinirlendim. Gözlerim doldu trenin lavabosuna gittim niye kalbime dokunmuştuki ama gerçekten bizim babamız neredeydi? Annem bize bir gün geleceğini söylemişti. Anneme güveniyorum ama beni üzmesine izin vermeyeceğim.
Elimi yüzümü yıkayıp oradan ayrıldım. Birden bir kol kolumu durdurdu.
"Şey onun kusuruna bakma James işte biraz şımarıktır o onu takma sen"
"O kimki beni üzsun onu takmıyorum"(Yazar:Kendini James'in Kollarına bırakırken öyle demiyordun ama Lily'ciğim tabi birbirinizi kendi görünüşlerinizle görmediniz diye şu an bir birinizi tanımıyorsunuz)
"Sen benim biyolojik kuzenimsin digerlerinin aksine"
"Diğerleri?"
"Rose ve Hugo Weasley bide Teddy Lupin"
"Rose bu yıl Hugo gelecek yıl Hogwarts'a başlıyorlar ve bide Rose ve Hugo'dan koru kendini"
"Onlar bana birşey yapamazlar"
"Bundan hiç şüphem yok'
~
~°•Seçim Günü•°~
"Binalar Dört yere ayrılır Gryffindor Rawenclaw Hufflepuff ve Slytherin. Yanlış davranışlar puan kaybetmenize neden olur. İyi ve başarılı davranışlar ise tam aksini. Şimdi ismini söylediğim öğrenci kürsüye çıkacaktır"Dedi McGonagall.
Ve ardından.
"Malfoy,Scorpius Hyperion"
Dediğinde Scorpius kürsüye çıktı.
"Slytherin!"dediğinde kimse şaşırmadı. Slytherin alkışladı ve masasına gitti.
"Potter,Albus Severus!"
"Hmm babanın Küçük bir kopyası ama babanda yaptığım o hatayı sende yapmayacağım o yüzden SLYTHERİN!"
Herkes şaşkınlık içinde bakıyordu bir Potter Slytherinde?
Herkes seçildi ve en son ben kaldım.
"Riddle,Lily Victoria!"
Dediğinde Heyecanla kürsüye çıktım.
"Hmm. Zeki kurnaz cesur ve saf, Garip Sen dört kanın dördünüde nasıl taşıya biliyorsun? Galiba Annenden kaynaklı Hmm tüpler evet! Hmm O Zaman SLYTHERİN!"
Dedi ve bende Slytherin masasına gittim.
Karşı masaya baktığımda. Potter'ların büyük oğulları bana öldürücü gözlerle bakıyordu sanırım benim hikayem başlıyordu. Koskoca 7 senede kim bilir neler olucaktı........~°•Bölüm Nasıldı?•°~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Fanfiction!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...