Arklarım yb geldi ama bundan sonra gelmeye bilir bir sınavım var geçemezsem biterim lütfen dualarınızı eksik etmeyin bu sınavı kazandığım gün 10 bölüm birden atacağım söz.
Şimdi ise keyifli okumalar:)))))))
Lily Victoria Riddle;
Nihayet o gün gelmişti ihtiyaç odasına geldik."Hazır mısın Riddle?"
"Her zaman!"
Onu kazanacaktım çok kolay yemdi benim için.
"Aquamenti!"dedim.
Islanmıştı.
"Aqua Erecto!"dedi.
Büyüden ucuz kurtulmuştum.
"Expelliarmus!"dedim.
"Ascendio!"dedi.
"Everte Statum!"
"Rictumsempra!"dedim
Şu anlık bir kazanan yoktu. Daha sonra ben ona;
"Avises Avifors Avilers!"dedim.
Kısa süreliğine bu onu oyalamaya yeterdi büyünün etkisinden kurtulduğunda ise.
"Sersemlet!"
"Expelliarmus!"dedim.
Böyle savaşmaya devam ettik ama beni öyle bir anda yakaladıki.
"İmmobulus!"dedi.
Olduğum yerde kalmıştım.
"Bak kazandım Riddle ama söz veriyorum kimse bilmeyecek emin olabilirsin"dedi.
"Lanet olsun!"
"Demek neymiş kendinden o kadarda emin olmamak gerekirmiş kendini öyle bir kaptırmıştın ki seni 1ci sınıf bile yenerdi"dedi.
"Ugh Lanet olsun Lanet olsun ve LANET OLSUN!"
"Kimse benimle kaldığını bilmeyecek korkma"
"Senden korkan senin gibi olsun!"
"Hadi Riddle uzatma git eşyalarını falan ne alacaksan al seni bekliyorum"
"Hıh!"
"Ne o yoksa sözünden dönecekmisin?"
"Ben sen değilim!"dedim.
Ve bazı eşyalarımı almak için ortak salona gittim.
Aldıktan sonra sessizce ortak salondan ayrıldım neyseki yanlız kalıyordum.
Sessizce oradan ayrıldıktan sonra ihtiyaç odasının önünde Potter'ın beni beklediğini gördüm.
"Gel hadi"dedi.
Ben onu takip ettim.
Daha sonra Gryffindor ortak salonunun önüne geldik ve Potter şifreyi söyledi.
"Eminimki sen biliyorsundur"dedi.
"Sence?"dedim.
Ve sessizce onun odasına çıktık. Lanet olsun isteyecek başka şeymi yok Potter?
"Ne bakıyorsun?"dedi.
"Üstümü nerede değişeceğim?"
"Banyoda değişe bilirsin mesela ben gitmem çünkü burası benim odam"dedi.
'Küstah Potter!'
Ufaktan sırıttı. İşte o zaman anlamıştım ki zihnimi kapatmayı unutmuştum.
"Gülme!"diyerek banyoya doğru yoneldim üstümü değiştirdim ve oradan çıkacakken bilin bakalım ne oldu?
Potter daha üstünü yeni değiştiriyordu ve bende onu lanet olası bir vaziyette yakalamıştım.
"Lanet olsun İnsan bir haber verir!"dedim.
"Ben nereden bileyim?"dedi.
"Gözlerimi ne zaman açacağım acaba biraz çabuk ol!"dedim.
"Tamam Bitti"dedi.
"Ben nerede uyuyacağım?"
"Kanepede uyursun sen"
"Sen niye uyumuyorsun?"
"Çünkü burası benim odam!"
"Lanet olsun! İmmobulus büyüsünü icad edeninde seninle iddiaya gireninde-"
"Hey küfür yok!"
"Lanet olsun diyecektim aptal!"
"*Göz devirir* herneyse yat uyu!"
"Kötü geceler Potter!"
"Teşekkür ederim Riddle"diyip kafasını yastığa koyarak uyudu. Ben nasıl onu yenememiştim mantıken hile ile kazanmış oluyor ama yapacak bir şey yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Fiksi Penggemar!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...