Lily Victoria Riddle;
~°•2 Yıl Sonra•°~
~°•3 Yıl Hogwarts•°~
Artık Üçüncü yılımdayım. Evet büyümüştüm. Çok şey değişmişti ama değişmeyen tek şey Potter ile olan kavgalarımız. Ve her seferinde beni babamla yaralamayı başarıyordu.
Yine dalgın dalgın kütüphanede kitap okurken yanıma biri oturdu. Potter olduğunu anlamak zor değildi. Bende hareketimi bozmadan sanki o yokmuş gibi davranıyordum.
"Naber Riddle?"
"Sanane?"
"Aşk olsun sana her halini hatrını soran kişiye böyle mi davranıyorsun?"
"Hayır sadece sana özel!"
"Gözlerimi yaşattın Riddle"
"Kapa çeneni ve defol!"
"Kimi nereden kovuyorsun burası sadece senin değil burası bir kütüphane!"
"Git başka bir yerde otur!"
"Benim canım burada oturmak istiyor!"
"Benimkisi ise istemiyor!"
Diyip kalktım. Ve oradan uzaklaştım. Ama bir konu aklıma takılıyordu bu niye ilk günden itibaren benimle uğraşıyordu.
Buda bir yana Dumbledore her seferinde Gryffindor'u işin içinden çıkarması yokmu? Nefes alsalar puan veriyor. Ama biz nefes alsak puan kırıyorlar.
Ben kardeşim gibi bina başkanıyım. Kaç yıldır ben seçiliyordum çünkü herkes biliyorduki ne kadarda nefret duysam bunu görevime yansıtmam.
Yine sıradan bir sabah yemeğiydi. Dumbledore konuşma yapmak için kürsüye çıktı. Bu adam ne planlıyordu?
"Sevgili Öğrenciler yemeğe başlamadan önce bir duyuru yapmak isterim. Bildiğiniz gibi Gryffindor'da 3-4 sınıf öğrenciler çok az. Ve bu yüzden diğer binalar sadece 3-4 sınıfları Gryffindor'ların 3-4 sınıfları ile derse girecekler."
Ne? Teneffüs yetmemiş gibi bide derste Potter ile uğraşamam!
"Yeni Ders Programlarınızı Bina başkanlarınız size verecektir.Umarım anlata bilmişimdir. Şimdi Yumulun!"
Dediğinde yemekler geldi. Ve yine o Bunak yüzünden iştahım kaçtı.
Biraz Salata yiye bilmiştim. Albus ve Scorpius anlamış olacak ki.
"Takma kafana biz varız"dediler.
Biz üçümüz çok iyi arkadaştık.
"Pekala"dedim.
Ve ardından yemekler bitince McGonagall'dan ders programlarını alıp öğrencilere dağıtmalıydık.
Müdürün odasına gittim. Şifreyi söyledim.
"Limon Şerbeti!"
Sonra kapısını çaldım ve içeriye girdim.
İçeride neredeyse tüm Profesörler vardı galiba bir toplantı yapıyorlardı.
Yutkundum.
"Niye orada dikiliyorsunuz Mrs.Riddle?"
"Ben ders programlarını almak için gelmiştim ama galiba siz meşgulsünüz"
Hepsi dikkatle beni süzüyorlardı.
Profesör Potter,Black,Lupin, McGonagall ve diğerleri hepsi oradaydı.
"Buyrun Mrs.Riddle bu arada şu sıralar Slytherin'de parti var diye bir rapor aldım?"dedi Dumbledore.
"Yanlış rapor almışsınız bir parti olsaydı ilk önce ben karşı çıkardım"
"Sırlar odasına gitmekten partilerden haberiniz yok sanırım?"dedi James(Potter).
"Evet belki ama bu özel birşey ve sadece beni ilgilendirir istersem giderim yada gitmem bu benim kararım"
"Yani inkar inkar etmiyorsunuz sırlar odası var ve siz o odaya gidiyorsunuz?"dedi Remus.
"Evet"dedim.
Ve aldığım ders programları ile oradan uzaklaştımki.
"Slytherin'den 5 puan saygısızlık etmemeliydin özellike profesörlerine karşı"
"Slytherin'e 5 puan. Açık sözlü olmam benim suçum değil"dedim.
Ve ayrıldım.
"Victoria küçülme iksiri içip yeniden Hogwarts'ta tekrardan okuma kararı almış ola bilirmi?"dedi Sirius.
"Saçmalama Sirius"dedi Lily(Potter).
"O Victoria değil onun kızı ona ne kadar benzesede Tom Riddle'a benzediği kadar benzemiyor”dedi Regulus.
"O ve kardeşleri"dedi Sirius.
"Bu gerçekten karışık bir durum"dedi James(Potter).
Bu gün bunu öğrendim ki galiba çok heyecanlı bir Hogwarts yıllarım olacaktı.
~°•Bölüm Nasıldı?•°~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Hayran Kurgu!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...