°•2•°(45/90 Bölüm)

244 19 6
                                    

Lily Victoria Riddle;

Yemekten sonra akşam Slytherin ortak salonuna gittik. O sırada James(Riddle) ve Tom yanımdan ayrılmıyordu.

Bana sürekli Hogwarts'ı Anlatıp Duruyorlardı. Gerçektende çok güzel bir yerdi. Öğretmenler konusuna gelince annem haklıydı muhatap olmamak gerekiyordu.

Dersler ise çokta zor değildi. Hepsini daha küçükken annemizden öğrenmiştik.
Potter'a gelirsek benden nefret ettiğini anlamak için 'Sherlock Holmes' olmak gerekmiyordu.

Kavga için bahane uyduruyordu. Benimle kavga etmeden duramazdı.

Tabiki herkes benim Slytherin'in Varisi olduğumu biliyordu. Ama Diğer kanları taşıdığımı bilmiyorlardı.

Annem bizi bu konuda tembihlemişti.
Bizde sadece Slytherin kanını taşıdığımızı belirtmiştik.

İşte Potter'ın benden nefret etmesinin bir sebebi daha buydu.

Potter Yetmezmiş gibi bide Rose Weasley başıma çıktı. Ben bunlarla nasıl uğraşacağım bilmiyorum.

Seçmen şapka 'Slytherin!' dediği andan beri bana pis pis bakan bir çok Gryffindorlu yüzü hatırlıyorum.

Yine bir sıradan gündü McGonagall James(Riddle) ve Tom'a ilk yıllarında 1'i sömestr Gryffindor ile ortak derslere girmesini sağlamıştı.

Yine McGonagall benim yanıma geldi umarım benide bu şeye maruz bırakmaz.

"Mrs. Riddle Buraya gelmemi azdan çoktan tahmin etmişsindir. Ben yinede belirtmek istiyorum. 1 Sömestr dersle-"
Demesine izin vermeden.

"Derslerin Gryffindor ile olucak şu elinizdeki de ders programım"

"Hmm Görüyorum da çok biliyorsunuz acaba biçim değiştirmedede böyle akıllı ola bilecekmisiniz?"

"Emin ola bilirsiniz ders Programımı ala bilirmiyim?"

"Buyrun"

"Teşekkür ederim"diyerek gittim.

Ve 'Tesadüfe' bakki Potter'la çarpıştım.

"Önüne baksana körmüsün?"dedim.

"Asıl sen önüne bak gerizekalı!"dedi.

"Sensin gerizekalı!"

"Bana bak!"

"YETER!"dedi arkadan bir ses.

Bu profesör Potter'dı.

"Siz ikiniz kavga etmeden duramıyormusunuz?"

"İlk önce o başlattı!"dedik ikimiz birden 'Tesadüfe' bak(!).

"Madem uslu durmayacaksınız o zaman ikinizde cezalısınız! Yarın derslerden sonra kütüphane'yi temizleyecek siniz"

'Asa varken niye olmasın'

"Asasız Asalarınızı alayım."

"Şimdiden mi?"

"Evet Şimdiden Mrs.Riddle"

"Alın"

"Diğerinide verin Mrs.Riddle"

"Alın!"

"Sende Mr.Potter"

"Alın Efendim"

"Asalarınızı sadece derste kullana bileceksiniz bu tam 1 hafta sürecek yarın kütüphaneyi temizleyeceksiniz."dedi.

Neyseki puan kırmadı.

"Ha bu arada Slytherin ve Gryffindor'dan 15 puan"

Diyip gitti bu adam benim zihnimimi okuyor okuyamazki. Ama mimiklerimi anlaya bilir.

"Lanet Olsun"dedim.

Ve oradan ayrıldım.

Ama bir dakika ben asasız büyü yapabilirim. Profesör Potter bunu nasıl farketmez. Neyse bunu yarın kütüphaneyi temizlerken kullanacağım.

Hiçbir şey olmamış gibi yatakhaneye gittim. Ve şansa Tom oradaydı. Oturdum ve herşeyi anlattım Tom bizim aksimize sessiz ve sakindi. Sabırlı ve saygılı idi. Ama Kimseye karşı serbest değildi. Tabi bizden başka.

"Boşu boşuna başına iş açmışsın"

"Neyse Sorun Yok çünkü asasız büyü yapabilirim"

"Bunu kimseye söyleme"

"Merak etme o iş bende"diyerek sırıttım.

"O gülüşü nerede olsa tanırım"

"Tamam ya abartma ha bu arada James nerede?"

"Quidditch takımına girmek için seçmelere katıldı"

"Yinemi... Bu çocuk akıllanmayacak mı?"

"Kızma ama hevesi var belli"

"Ya yarın bir gün ona birşey olursa ne yapacağız"

"Korkma Hastane kanadı diye birşey var"

"Umarım birşey olmaz"

"Neyse hadi yatakhanene git"

"Tom!"

"Efendim?"

"Hani sen bina başkanı'sın ya?"

"4 Binanın dördünün de şifresini biliyorsundur"

"Evet?"

"Banada söylesene n'olur"

"Olmaz Gelecek Yılki seçimlere sende katılırsın öğrenirsin"

"Lütfen lütfen hem ne yapa bilirim ki sadece öğrenmek istiyorum hadi ama beni mi kıracaksın?"

"Tamam demesem başımın etini yiyeceksin değil mi?"

Başımı evet anlamında salladım.

"Bak kimseye söylemiyorsun ve bildiğinide belirtmiyorsun tamammı?"

"Tamam!"

"Bak şimdi Slytherin'i biliyorsun dememe gerek yok İlk önce Hufflepuff'tan başlamak istiyorum bak
Hufflepuff Ortak Salonu'na, Hogwarts mutfaklarına girilen koridordan ulaşılır. Büyük natürmort tabloyu geçtikten sonra bir varil yığını görürüz Koridorun sağ tarafında gölgeli bir taşın üzerinde bulunan varillerin en alttan ikincisi, orta sıradaki, eğer “Helga Hufflepuff” ritmiyle tıklanırsa bir yol açar."

"Vayyy"

"Rawenclaw içinse.Ravenclaw Kulesi Şato’nun batı yanına konumlandırılmıştır. Giriş, beşinci katta, tepede sıkıca sarmalanmış bir merdivenden gidilen bir kapıdır. Kapıda hiç kol ve anahtar girişi yoktur, ama konuşan, bronz, kartal şeklinde bir kapı tokmağı vardır. Tokmak bir soru sorar, eğer doğru cevap verirsen, tokmak cevaptaki kişiyi över ve kapı sallanarak açılır."

"Peki Gryffindor? Onunki ise 'Caput Draconis'"

"Anladım"

"Bak sakın birşey yapmaya kalkma!"

"Merak etme bana güven"

"Tamam"

Kesinlikle bir şey yapmayacağım.

~°•Bölüm Nasıldı•°~

İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin