°•7•°(50/95 Bölüm)

188 14 3
                                    

Lily Victoria Riddle;

Ve sonra ona.

"Ne?..."diyebildim.

Yani beni buraya getirecek kadar kalbi var mıydı ki?

"İyi bari o kadar kalbimnvarmış"dedim.

"Kalpsiz olan sensin tatlım beni kendinle karıştırma"dediğinde yine sinirim tutmuştu.

"Yeter! Potter bir daha Ağrıza çıkarırsan seni buradan kovarım ve üstüne üstlük müdüre hastaları bilerek rahatsız ediyor derim!"dedi Mrs.Pomfrey.

"Pekala üzgünüm efendim"dedi James(Sirius).

"İyi bir daha olmasın!"diyip perdenin arkasına geçti.

"Niye buradasın işin gücün yokmu senin?"dedim.

"Yoo var seninle uğraşmak"dedi.

"Gerizekalı!"

"Teşekkür ederim Leydim bu benim için bir iltifatdır"dedi dalga geçercesine.

"Mrs.Pomfrey! Bu beni rahatsız ediyor!"dediğimde ayvayı yemişti.

"POTTER! Ben sana ne dedim? Sana arı kovanına çubuk sokma demedim mi? Git! Müdüre şikayet edeceğim seni!"dedi Mrs.Pomfrey.

"Ama efen-"

"Aması falan yok çık,çık! HEMEN!"dedi.

Potter'da bana;

"Seninle görüşeceğiz Riddle!"

"Yürü anca gidersin!"dedim ve gitmesini seyrettim...

James Sirius Potter;

Fena Damarına basmıştım. Ve sonunda kovuldum. Ve en iyisi herşeyi yoluna koyana kadar birşey belli etmemekdir.

Yolda giderken Hufflepuff'tan bir kız beni durdurdu ve bana not bırakarak gitti. Arkasından seslendiğimde.

"Bilmiyorum bir çocuk verdi ve okumanı istedi" dedi ve gitti.

Notu açtım ve notta şöyle yazıyordu.

'Nasılsın Moon Deer? Görüşmeyeli daha da egolanmışsın! Beni İntelligence Snake sanıyorsan kesinlikle yanılıyorsun! Yada Siyah Zambak sanarsan! Neyse konuya geçiyorum Siyah Zambağın kim olduğunu biliyorum! Eminim Sende biliyorsundur.
Ondan uzak dur! Ona senden daha yakınım elbette seni unutacak! Ve benim kim olduğumu o zaman öğreneceksin!'

"Lanet olsun bu kimdi şimdi?"dedim kendi kendime.

Bu kimdise yakın birisiydi. İntelligence Snake James(Riddle)'dı. Siyah Zambak ise Lily(Riddle)'dı. Albus olamazdı. Peki o zaman kimdi. Her kimdiyse hikayemizi bilen birisiydi ve ben onu bulacaktım....

İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin