Lily Victoria Riddle;
Artık bıkmıştım Slytherin'e haksızlık yapılıyordu. Ve bu artık sınırını aşmıştı.
Derste sinirlenip Profesörlere hakaret ettiğim için Dumbledore'un odasına getirilmiştim. Hakaret ettiğim profesörler'de oradaydı. Onların Arasında Profesör Potter ve Black'te vardı. Ama Odada Profesör Lily Potter ve Remus Lupin'de ve James(Sirius) Potter'da oradaydı.McGonagall ve Dumbledore konuşmaya başladılar.
"Yaptığının cezasını biliyorsun değil mi Lily?"dedi Dumbledore.
"Umrumda bile değil!"
"Saygısızlık etme Mrs.Riddle!"dedi McGonagall.
"Saygısızlık eden benim değil mi? Gryffindor'un bir suçu yok onlar sütten çıkmış ak kaşık! Değil mi?"
"Haddini aşma! neyi ima etmeye çalışıyorsun?"dedi James(Potter).
"Neyi mi ima etmeye çalışıyorum? Ciddi misiniz Slytherin'e ettiğiniz saygısızlığı bilmiyormusunuz sanki?"
"Ne demek istiyorsun açık konuş Mrs.Riddle!"dedi McGonagall.
"Gryffindor nefes alsa puan veriyorsunuz! Ama biz alsak puan kırıyorsunuz!"dedim.
Ve Yavaş Yavaş saçlarım siyah kahkulkerim beyaz olmaya başlamıştı.
"Böyle bir şey-"
"VAR! TAMAMMI? YETER GÖRMÜYORMUYUM SANIYORSUNUZ? YETER ARTIK YETER SLYTHERİN'E ETTİĞİNİZ HAKSIZLIK ARTIK İNSANI BIKTIRIYOR! BU ETTİĞİNİZ SAYGISIZLIK ARTIK NEREYE KADAR SİZ BİLMİYOR OLA BİLİRSİNİZ AMA BEN BİR VARİSİM EĞER DOĞRU DÜZGÜN PROFESÖR YADA MÜDÜR OLMAK İSTİYORSANIZ HOGWARTS KURALLARINI OKUYUN!"
Artık saçım siyah kahküllerim ise beyaz'dı. Moon Deer görseydi beni tanırdı. Çünkü bu ona gösterdiğim görünüşümdü.
Ama ne garip ki Potter şaşırmış/korkmuş bir vaziyette bana bakıyordu.
"Ne oldu Potter korktun mu?"
Dedim bir sesi çıkmadı. Profesörler ise sanki olayın farkındaydılar.
"Tamam sakin ol Lily!"dedi Profesör Lily Potter.
"Kapayın çenenizi!"
"Bu kadar yeter!"dedi Remus.
"Yetmez!"dedin galiba beni oyalıyorlardı.
Ama dalgın bir tarafımı buldular ve ardından."Distrain!"dedi arkadan birisi.
"Bu kadar sinirlenmesi tanıdık"dedi James(Potter).
"Büyükbaba onu hastane kanadına götürecekmisiniz?"dedi James(Sirius).
"Evet sakinleştirici alması gerek"dedi James(Potter).
"Ne yapıyorsun James(Sirius)?"
"Onu hastane kanadına götürüyorum o sırada siz yapacaklarınızı düşünün"dedi James(Sirius).
"Sen?"dedi Lily(Potter).
"Sizin için katlanacağız çare yok".
"Pekala ama dikkatli ol!"dedi Sirius.
"Tamam"dedi James(Sirius).
James Sirius Potter;
İnanamıyorum o Siyah Zambaktı! Biliyordum! Sesi hareketleri ve bu gün saçları sayesinde o olduğunu öğrendim ama o benden nefret ediyordu. Onu çok incittim yetmemiş gibi ona zorbalık yaotimtm Her kavgada. 'Baban Nerede Riddle? Yoksa Yok mu?' gibi şeylerle onu icitiyordum bundan sonra ne olacaktı bilmiyorum......
Bir kaç kez onun Siyah Zambak olduğunu öğrenecek vakitlerim olmuştu ama sonra bilememiştim.
Galiba oda tehlike yüzünden şekil değiştirerek benimle buluşmuştu ama bir kez daha emin olmak için kısa bir süreliğine ihtiyaç odasına gittim.
Onu oradaki bir koltuğa bıraktım. Ve;
"Zihnefendet!"
Olmadı zihni kapalıydı.
"Zihnefendet!"
Bir kez daha ve bir kez daha derken başardım.
"Zihnefendet!"
Dedim ve Anılarında gezmeye başladım......
~°•Bölüm Hakkında Düşünceleriniz?•°~
~°•Bölüm Nasıldı?•°~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Fanfic!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...