°•26•°(69/114 Bölüm)

161 16 1
                                    

Victoria Riddle;

"Bu akşamdan itibaren çocuklarım tekrardan ders çıkışı Malikaneye dönecek"

"Yani?"

"Yanisi o ki senin gitme zamanın geldi Riddle ta ki senin Affedene kadar ama akşam gele bilirsin ne zaman olduğunu sen iyi biliyorsun"

"Biliyorum... Ama sana yardım etmek istiyorum hani yemek falan yapacaksın ya"

"Yani-"

"Lütfen"

"Tamam..."

"O zaman neden başlıyoruz?"

"İlk önce şuralara bir göz atmak gerek"

"Tamam..."

~

Lily Victoria Riddle;

"Yaşasıın bu günden itibaren her akşam ders sonu malikanedeyizzz!!!"dedim.

"Yaşasıın!"dedi James(Riddle).

"Ne yalan diyeyim bende çok sevindim sevgili kardeşlerim"dedi Tom Jr.

"Kaç ders kaldı?"dedim.

"3 saat var daha"dedi James(Riddle)

"Ufff ya!"dedim.

"Bencede"dedi Tom Jr.

"Bariyerin şifresini bilenler var mı?"

"Ben hatırlamıyorum Lily. Peki sen Tom?"

"Ben hatırlıyorum ama şifreye gerek yokki malikanenin arka tarafında boş bir yer var-"

"Sus biri duyacak Tom!"dedim.

"Tamam, Tamam"

James Sirius Potter;

Demek bariyer bu akşam onları takip ede bilirim ama ben büyük babamdan nasıl izin alacağım en iyisi bir Bahane bularak onları takip edeceğim.

Bu sayede o notu yazan kişiyi bula bilirdim.

Nihayet 3 saat geçmişti. Ve onlar tıpkı benim gibi malikaneye dönmek için hazırlanıyorlardı. Ben büyükbabamlarla dönerdim genellikle.

Onlar Malfoy'ların aile arabalarına binerek gittiler. Bizde aynı şekilde.

Plan bozulmuştu onları takip edememiştim.

Ama yinede bula bilirdim. O benim kuzenimdi. Babamın kız kardeşinin kızıydı.

Babam ve büyükbabam bana kız kardeşiyle arasında geçen  herşeyi anlatmıştı.

Gerçekten çok haksızlığa uğramıştı. Hatta ondan sonra ben bile babama ve büyükbabama biraz kızmıştım.

Yaklaşık 4 saat sonra malikaneye geldik.
Akşam yemekte konusunu bir şekilde açacaktım.

Akşam yemek sessiz geçmişti. Ve şuan tamda vaktiydi.

"Baba bir şey soracağım"

"Ne oldu James?"

"Bu gün Mrs Riddle'ı gördüm"

"Ne?"dedi babam.

"Ben niye görmedim?"dedi büyükbabam.

"Arabadaydı çünkü Malfoy'ların arabasında"

"Yanlış görmedin değil mi?"

"Görmedim baba yani küçük kız kardeşi yoksa"

"Bana niye söylemedin?"dedi James(Potter).

"Yani dalgındın"

"Onu görmeyeli çok uzun zaman oldu"dedi Büyükannem.

"Nerede olduğunu bilmiyoruz bu bile acı"dedi babam.

"Aslında biliyoruz ama gidemiyoruz"dedi James(Potter).

"Niye?"

"Eupheria büyüsü var o yüzden"dedi Babam.

"Peki evleri tam olarak nerede?"

"Bu seni ne ilgilendirir oğlum?"dedi babam.

"Sadece merak ettim"

"Bizim malikaneye yakın neredeyse arkasında da denile bilir malikaneden çıkınca sola dönüp ikinci yoldan gidince oralarda bir yerde"

"Peki benimde bir sorum olucak sevgili James umarım mantıklı bir cevabın vardır"

"Elbette Büyük anne sorabilirsin"

"James(Sirius) Lily(Riddle)'la niye uğraşıyorsun?"

"Yani-"

"Bunu bende merak ediyorum"dedi Annem.

"Yani uğraşmak derken sinirlenince hoşuma gidiyor onunla uğraşmak çok eğlenceli gibi"

"Birinin zaafı ile oynamak ne zamandan beri eğlenceli sevgili oğlum?"dedi Babam.

"Yani zaaf demeyelimde-"

"Bak oğlum ırkçılık hiç iyi bir şey değildir bunu en iyi ben bilirim çünkü Slytherin diye  uğraştığın o kızın annesi ile bir zamanlar bende sırf Slytherin diye uğraşmıştım ama sonra hiç iyi olmadı"dedim.

Sanki Keyfinden mi yapıyorum zannediyorsun? Kendimi ele vermemek için hepsi.

"Niye bana o yılanı savunuyorsun baba?"

"*Nefes Alır* Sen iflah olmazsın evlat"

"Ne yalan diyeyim Mrs Riddle'dan tırsmıyorum değil kadın bana test test bakınca korkudan titremiyor değilim"dedim.

"Emin ol o bakışlar ile az karşılaşmadım evlat"

Sohbet böyle güzel devam etti. Yemeğimizi yedik ve herkes kısa bir sohbetini ardından odalarına gitti. Bende odama gitmiş gibi yapıp aslında odama gitmemiştim.

O malikaneyi bulmalıydım ve kısa bir yolculuğa çıkacaktım.

Jily Severler Hazır Olun Hayatınız Bu Bölümden sonra çok değişecek hahahahahahaha :)

~°•Bölüm Nasıldı?•°~





İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin