°•61•°(93/149 Bölüm)

119 5 3
                                    

~°•1 Ay Sonra•°~

~°•Tom Riddle•°~

Lily Riddle bir çok açıdan son derece sıra dışı bir çocuktu. Her şeyden önce, yaz tatilinden yılın bu yıl geçen ki yaz tatilinden nefret ettiğinden daha fazla nefret ediyordu.

Sonra gerçekten babasına kaçmak istiyordu, ama gecenin bir vaktinde, kaçması nerdeyse imkansızdı. Ayrıca da  Dikkat çeken bir büyücüydü.

Saat gece yarısına yaklaşıyordu ve Lily yüzükoyun yatağında yatıyordu. Battaniyeleri çadır gibi başının üstüne çekmişti, bir elinde bir fener vardı

Büyükbabasının arkadaşlarıyla yaptığı harita (Çapulcu Haritasını) yastığa dayamıştı. Ani gelen bir kararla babasına mektup yazmaya karar verdi.

Lily, kartal tüyünden kaleminin ucunu persomenden aşağı doğru indirirken, bir yandan da kaşlarını çattı.

Babasına yardım içerikli bir mektup yazıyordu. Aslına bakarsan Hayati bir sorunu yoktu güvendeydi bakanda hapis hayatı yaşıyor zannederdi.

Ama yaptığı şey şımarıklıktan başka bir şey değildi.Tüy kalem, parsomenin tam başına gelince duraksadı.

Lily nerdeyse sırtına kadar gelen saçlarını kenada iterek fenerini parsomene daha da yaklaştırdı ve yazmaya başladı: 'Baba bu mektubu sana gizlice yazıp gönderiyorum, lütfen beni buradan al yoksa bu üç ay içerisinde kafayı yiyeceğim!'

Lily tüy kalemini dişlerinin arasına sıkıştırıp, mürekkep şişesiyle bir parşömeni koymak için zarfa ihtiyacı vardı ve zarfı almak için yastığının altına uzandı.

Yavaşça ve büyük bir özenle zarfın içine yerleştirdi ve Annesinde ödünç aldığı mühür mühürledi.

Buradan gitmek için can atıyordu James(Sirius) ile küsmüştü yapmadığı bir şeyi Lily'nin yaptığını söylemişti. Tom(Jr) Kız arkadaşı ile ilgileniyordu James(Riddle)'da ondan geri kalan bir yanı yoktur. Annesi ise Ailesi ile ilgileniyordu.

Anlayacağınız o çok yanlızdı. Ve gidebileceği tek bir yer vardı oda Babası...
Mektubu gece siyahı baykuşu Night'a(Ne güzel ad koymuşum ama(!)) Vermişti ve bunu babasına götürmesini istedi.

Baykuş gitmişti artık yapabileceği tek şey oturup beklemekti....

İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin