°•14•°(57/102 Bölüm')

155 16 1
                                    

!!!!!Çok Önemli!!!!!!
Arkadaşlar söz verdiğim gibi yeni bölümler attım ve bu gün 29 Haziran!
Yani bundan tam 1 yıl önce 1'inci kitabın ilk bölümünü atmıştım. Ve şu an üçüncü kitaptayız. Ve beni buralara kadar yükselttiğiniz için çok teşekkür ederim ve keyifli okumalar...

°•5 gün sonra•°

Lily Victoria Riddle;

Son 2 günüm kalmıştı ve bunu ona çok pis şekilde ödeteceğim! İsteye isteye istediği şeye bak. Neyse! Asabımı bozmayacağım. Hele o kişi Potter'sa!

Her zaman dersler bitti diye sevinen ben son zamanlar derslerim bitmemesi için dua ediyorum.

Yine bir ders sonuydu akşam yemekler yendikten sonra Gryffindor ortak salonuna gitmedim.

Rotamı Sırlar odasına doğru çevirdim.
Kullanılmayan kızları tuvaletine gittim ve.

"Ss açıl Ss"

Ve oradan atladım. Ama sonunda o zorlayıcı yollardan geçip ana odaya gelmeyi başarmıştım.

İçeri girmiştim. Ve yüzümde çok memnun bir sırıtış vardı. Daha sonra ise;

"Sss Neredesin Sss"

Dediğimde heykellerin arkasından siyah bir yılan çıkmıştı. Elimi ona uzattım ve koluma dolandı.

"Sss seni özledim Ss"

"Sss Bende Sss Efendim"

"Ss Bana Ss Efendim Deme Ss"

"Ss Ne dememi Ss istersiniz?"

"Ss Lily Ss"

"Sss Emredersiniz Sss Efendi Lily"

"Sss sen iflah Ss olmazsın"

Evet yıllar önce annem seni zaten bir yılan bekliyor dediğinde haklıydı sırlar odasını kardeşlerimden önce keşfetmiştim ve işte o zaman tanımıştım;

°•2 Yıl Hogwarts•°

Sırlar odasının varlığını keşfetmiştim ve bunu kimseye anlatmamıştım. Çünkü annem Sırlar odasına daha önceden asla girmememiz konusunda tembihlemişti.

Ama kurallar çiğnenmek için vardır. Ve birazda merak vardı tabi. Merakıma yenik düşerek araştırmaya başladım ve bir şekilde yerini buldum.

Oraya indim. Daha doğrusu Atladım. Büyüyü son anda yapmasaydım ayağım kırıla bilirdi.

Daha sonra o yolu takib ederik bir yılan şekilinde kapıya rastladım.

Orayada Çataldilinde kelime fısıldadığımda. Ana odayı bulmuştum. Salazar Slytherin'in heykeli tam karşımdaydı. Etrafı incelerken birşey farkettim.

Odada yalnız ben değildim.

"Kim var orada?"dedim.

Ses gelmedi. Tabi gelmez gelen niye geldiğini belirtsin?

Yine bir ses daha derken yılan heykellerinin arkasında bir kuyruk gordum. Asamı elime alarak yavaşca oraya gittim o şey beni farketmiş olacak ki saldırdı.

"Lanet olsun düş üstümden"dedim ama normal dilde.

Niyeyse bu onları dahada sinirlendirdi.

"Sss Aptal Sss Slytherin'li!"dedi beyaz bir yılan.

Evet bana saldıranlar yılanlardı.

"Sss Sensin Aptal Sss Slytherin'li!"dediğimde durdular.

"Sss Sen Ss Kimsin?"dedi Siyah benekleri olan bir yılan.

"Sss Ben Sss bir Slytherin'liyim Ss"dedim.

"Sss Buraya girmek için Sss Çatal Dili bilmek gerekir Ss O Zaman sen Ss sıradan bir  Sss Slytherin'li değilsin Sss ya Çataldili biliyorsun Ss yada......."

"Sss Yada?"diye sordu beyaz yılan.

"Ss Sen Sss Salazar Ss Slytherin'in Ss Varisisin!"dedi Beyaz bir yılan.

Yedisi birden önümde mahcup bir şekilde önümde duruyordu.

"Sss Özür Sss Dileriz"dedi Kahverengi yılan.

"Ss Önemi Sss Yok"dedim.

"Sss Nasıl?"dedi şaşkın bir şekilde o yılan.

"Sss Bir önemi Ss yok Size Sss hükm edeceğimi sss düşünüyorsanız Sss yanılıyorsunuz"dedim.

"Sss Teşekkür Sss Ederiz Ss efendim"dediler.

"Ssss Siz bu kadar mısınız Ss?"

"Sss Aslında Sss"

"Sss Ne Sss?"dedim.

"Sss Biri Ss daha var"dedi. Ve diğer heykelin arkasından Simsiyah dişi bir yılan çıktı çok güzeldi.

Ben bile büyülenmiştim. Yani yılan olsam bu kadar güzel olurdum.

"Sss Merhaba Sss Efendim"dedi.

"Sss Merhaba Sss"dedim Ve kolumu ona uzattım.

Koluma dolandı.

"Ss sizden Sss bir Sss ricamız sss olucak"dedi beyaz yılan.

"Sss Nedir Ss?"dedim.

"Ss bizi Sss Ormana Ss serbest Sss bırakın Ss Lütfen"Dedi.

"Sss Yani-"

"Sss Lütfen"

"Sss Pekala"dedim.

Ve hepsini serbest bıraktım birinden başka o biri kendi gitmek istememişti. O yılana ismini sorduğumda. Asmodeus demişti.
O yılanın hayatımda çok büyük bir rol oynayacağını biliyordum ve Okulda yakalanırım diye onu Sırlar odasında bıraktım.

İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin