°•34•°(77/122 Bölüm)

145 14 4
                                    

Özet;Zamanda Yolculuk yapan Riddle ve Potter bir aksaklık sonucu zamanda takılırlar. Ve geçmiştekilere yakalamışlardı. Kimliklerini açıkladıklarında herkes şok içindeydi ama neyseki geri döndüklerinde geçmiştekiler unutacaktı. Ama onları bekleyen sinirli gelecektekilerden bi haberdarlardı...

Uyarı;Yok

Sınır: 10 görüntüleme 5 oy.

Lily Victoria Riddle;

Gözlerimi açtığımda Dumbledore vardı yanlız Dumbledore değil Profesör Black Lupin ve Potter'lar vardı.

"Günaydın Mrs.Potter ve Sizede günaydın Mr.Potter"

"Mrs Potter mı? Ne yani seninle evlendim mi ben şimdi?"

"Allah yazdıysa Bozsun"

"Tövbe de!"

"Tamam tamam tövbe"

"Biri bana burada neler olduğunu açıklaya bilir mi Lütfen?"dedi Profesör Potter.

"Onu diyemem ama annem ve senin babanın ağzımıza edeceğini biliyorum sana beni dinle dedim!"

"Yakalanacağımızı nereden bileyim? Yani burada takılıp kalmayız değil mi?"

"Hayır elbette en fazla 1 hafta falan"

"Onu bırakta biz evli miyiz?"

"Tam olarak kimliğinizi açıklayın çocuklar seni biliyoruz sen Victoria'sın ama sen..."

"Ne Victoria'sı saçmalamayın"

"Gerizekalı ikinci ismin değil mi?"

"Sensin gerizekalı şu an burada olma sebebimiz sensin!"

"Neyseki Bozulmayan Geçmiş/Gelecek Kavramı var"

"Ama bu geçmiştekiler unuta bilir ama gelecektekiler ağımıza edecek!"

"Geçmişte olduğumuzu nereden çıkardın? Belki gelecekteyiz?"

"Pardon bölüyorum ama sen Victoria değilsen o zaman sen kimsin?"dedi Profesör Lupin.

"Yoldaşlığa götürsek iyi olur"dedi Profesör Black.

"Ha bi bu eksikti seninle tanıştığım güne Lanet olsun Potter!"

"Tövbe de!"

~

"Şimdi anlatın bakalım"

"Hepsi senin Yüzünden oldu Potter sana dedim değil mi? Gitmeyelim tehlikeli dedim hepsi seni suçun!"

"Bu sefer haklısın"

"Eğer o kadar eğlenceli olsaydı bende annemin gençlik yıllarını merak ediyorum kendin bizzat gider gelirdim!"

"Bu sefer haklısın"

"Neyse! Azkabana atılırsam seni gebertirim!"

"Sen işten hafif cezayla kurtulacaksın ama ben? Lanet olsun!"
Âaâaaa
"Lanet Olsun! Evet lanet olsun ki zaman döndürücüyü elimden zorla alıp döndürdün"

"Hoş sohbetinizi bölüyorum çocuklar ama siz kimsiniz"dedi Dumbledore.

"Bir dakika!"dedik.

"Hem işin iyi tarafı şu bir birimizi tanımak için 1 hafta süremiz var"

İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin