Lily Victoria Riddle;
Ceza vakti idi. Kütüphaneye gitmiştik. Ama başımızda nöbetçi vardı. Arada sırada asasız büyü yapıyordum. İşlerin bir çoğusu onunla azalmıştı. Birden nöbetçi oradan ayrıldı. Ve kapıyı kapadı tabi.
"Bir bu eksikti"dedim.
"Bende sana meraklı değilim merak etme!"
"Bana bak!"
Dediğimde sinirden saçlarımın bir kısmı siyaha döndü. Tamamile olmasada yarısı.
Potter ise şaşkınlık içinde bakıyordu. Sonradan saçım düzeldi.Potter'ın yapmayacağını biliyordum. Ve bende en yukarı katına çıktım. Kitapları yerleştiriyordumki. Dengemi kaybettim.
Ve lanet olsun ki Potter'ın kucağına düştüm.Yüzüne baktım Moon Deer'a çok benziyordu. Yutkundum.
"Düş artık tabi İstemiyorsan o ayrı mesele tabi"
"Gerizekalı mısın niye istemiyim?"
"Bilmem belki bana âşık olmuşsundur"
"Kapa çeneni!"
"İyilikte yaramıyor neyse senin asasız büyü yaptığını biliyorum ya büyü ile burayı toparlasın yada ben herkese benim üzerime düştüğünü söylerim"
"Sen beni o küçük aklınla tehdit mi ediyorsun?"
"Evet Sinsi Yılan Seni Tehdit ediyorum"
"Bende her gün birileriyle yattığını babana söylerim!"
"Ne alaka!"
"Çok alaka!"
"Ugh!"
"Ama büyü yapacağım sırf bitirip gitmek için!"
Diyip büyü yaptım.
Ve ikimizde yatakhanemize çekildik.
James Sirius Potter;
Bu kız gerçektende beni delirtmek istiyordu ama birşey var o Siyah Zambağa benziyor tıpatıp aynısı diyebiliriz saç rengi biraz değiştiğinde ise ona benzede ama o siyah Zambak olmayada bilir bunu araştıracağım. Keşke gerçek görünüşüm ile onun karşısında çıksaydım....
Bu gün Riddle Kütüphanede üzerime düştü ha onu tehdid edecektimki beni çok pis tehdid etti.
"Sen beni o küçük aklınla tehdit mi ediyorsun?"
"Evet Sinsi Yılan Seni Tehdit ediyorum"
"Bende her gün birileriyle yattığını babana söylerim!"
"Ne alaka!"
"Çok alaka!"
"Ugh!"
Daha birinci dönemdi böyle asiydi 3,4,5'te ne olucak acaba çok merak ediyorum.
Birde ben ben birileriyle yatmıyorum. birinin bunu Slytherin'lilere söylemesi gerek sadece flört ediyorum. Ama bu onların gözünde fazla ahlaksızca.
Evet biliyorum ben Siyah Zambaktan hoşlanıyorum ama o yok, ama onu bulana kadarda vazgeçmeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Fanfiction!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...