Lily Riddle;
'Are , we too young for this...'
~°• 1 Dönem Hogwarts•°~
"Shsht Ezik buraya baksana!"dedi Rose Weasley
"Uğraşmayın..."dedim.
"Neden Riddle Ama Çok Eğlenceli Seninle Uğraşmak" dedi Hugo Weasley.
"Lütfen Gidin..."
"Gitmezsek ne yapacaksın? Ağlayıp başımızımı şişireceksin?" Dedi James(Sirius)
"Lütfen..."dedim ağlamaklı bir sesle.
"Lily Riddle... Asla Gerçek bir Slytherin olmayacaksın..."dedi James(Sirius).
"Nasıl olsun şuna bak dokunsan ağlayacak" diyerek dalga geçti 4 Gryffindor.
"Neyse biz buraya egleneye gelmiştik değilmi biraz eğlenelim o zaman"dedi James(Sirius).
Rose Saçımdan tutum kafamı duvara vurdu.
"Yapma..."
"Niye? Ama eğlenceli bundan kitao çıkar biliyor musun 1 Slytherin 4 Gryffjndor"dedi Rose Weasley.
"Yada Ezik Slytherinli ve Cesur Gryffindor'lar"diye düzeltti James(Sirius).
Daha sonra ellerinde bir şişe ve bir makas vardı.
"Asıl Show Başlasınn!"diyerek üzerime geldi Potter.
Şişeyi başımdan aşağı doktüler acıtıyordu ve bağırmamam için Silencio Büyüsü yaptılar işkence gibiydi.(Bilmeyenler için Silencio:Bir Susturma Büyüsüdür).
"Bağır bağır daha çook bağırırsın"
Sanki vücüdumda asit kaynıyordu öyle yakıcı bir madde dökmuşlerdi üstüne üstlük bağıramayım diye suaturmuşlardı. O an içtenlikle ölmeyi dilemiştim.
Elindeki Makasla Potter bana doğru yaklaştı.
"Sana çok yakışacak..."
Dedi ve koluma o makasla çizikler atıyordu ve ben bağıramıyordum.
O sırada tüm olan biteni James(Potter) ve Sirius Black izliyordu.
"Müdahele etmeliyiz"dedi Black.
"Karışmamak en doğrusu..."
"James... Saçmalama o senin kızının kızı torunun senin kanını-"
"Taşımıyor o canavarın kanını taşıyor ve bu kadar yeter karışmıyoruz!"
Diyerek adamın kolundan tutarak sürükledi. Onları görünce bir umut kurtulurum zannettim ama boşunaydı işte herşey o günden sonra başladı.
Benim bu gün asil ve sayı duyulan yada en doğrusu korkulan biri olmamın bir nedeni vardı.
Koluma 'Ben bir işe yaramaz'ım' yazmışlardı. Ve hala konuşamıyordum ağlayarak eski kızlar tuvaletine gittim.
Konuşamadım Sırlar Odasını açamadım derken kendiliğinden açıldı.
Şaşırmıstım ilk başta Tom veya James Zannetim ama içeriye girdiğimde onlar yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Fanfiction!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...