°•32•°(75/120 Bölüm)

141 11 0
                                    

Lily Victoria Riddle;

~°•5 gün sonra•°~

Artık ilk bahar tatili başlamıştı annem Draco ve Astoria ile beraber bir iş için gitmiştiler Scorpius büyükbabası ve Büyük annesi ile kalıyordu Tom ve James(Riddle) ise arkadaşlarının yanına gitmişlerdi.

Bende malikanede yanlız kalmıştım.
Bir süredir Potter ile konuşmuyordum herşey yoluna girmişti ve biraz tartışmıştık.

Yine sıradan ama yağmurlu bir gündü malikanede yanlız kalmak çok garipti normalde kardeşlerim ve annem oluyordu ama şimdi yoklar.

Kısa bir süreliğine bile olsa onlarsız malikanenin neşesi yoktu.

Malikanenin içinde dolaşıyordum derken benim odamdan tıkırtılar gelmeye başladı.

Asamı elime alarak yavaşca oraya doğru gitmeye başladım içeriye girdim ve pencereme baktım kimse yoktu. Ama sonra Potter'ı gördüm. Pencereyi açtım ve ona.

"Senin burada ne işin var çabuk nerden geldiysen orayada dön!"

Dememe rağmen içeriye girdi.

"Benim malikaneme öyle elini kolunu sallayarak giremezsin!"

"Ne kadar da büyükmüş malikaneniz ilk defa görüyorum normalde hep senin odanı görürdüm de"dedi sırıtarak.

"Siktir git buradan!"

"Hiç öyle bir fikrim yok biliyormusun?"

"Çık git buradan yoksa ben çıkarmasını bilirim!"

"Nasıl çıkarıcak mışsın?"

Duraksadım.

"Bende öyle düşünmüştüm hem Riddle'lar Misafir perver değiller miydi? Bu nasıl bir Misafir perverlik?"

"Pardon o nereden çıktı?"

"Hah neyse bayada büyükmüş ha cidden"

"İkide bir bozuk plan gibi tekrarlayıp durma!"

"Ah neyse gezelim o zaman biraz"

"Sakın otur oturduğun yerde"

"Oturayım mı az önce gitmemi istiyordun ya?"

"POTTER!"

"Neyse hiç yoktan iyidir sanırım"

Oturdu ve bir süre sessizlik oldu. Derken biraz gök gürültüsü oldu.

"Ne oldu korktun galiba?"

"Yok ya ne korkması?"dedim ve ayağa kalktım. Etrafta dolaşıyor gibi yapıp yanına oturdum.

"Korkuyorsun değil mi?"

"Ben gök gürültüsünden korkma bikere- AHHH" dedim çünkü şiddetli bir şekilde çalmıştı. Küçüklüğümden beri korkardım.

"Belli belli"diyip sırıttı.

"Sırıtma!"

"Bir neden söyle?"

"Hıh!"

Gök gürültüsü hala devam ediyordu.
Ama bu sefer öyle bir gürültü olmuş tu ki Potter'ın egosunu tatmin etmişti.

"Gök gürültüsünden korkul- AHH JAMES!"

"Tabi tabi korkulmaz"

"Elbette- AHH JAMES!"

"İsmimi söylemen ne kadar da hoş"

"Korku ayıp birşey değil tanam mı?"

"Birisi bana Lily Riddle'ın Gök gürültüsünden korkuyor dese delirmiş derdim"

"Bana ne!"

"Korkuyorsan sarılman yeter ki? Şu neyin ki sarılmak az kala kucağıma çıkacaksın"

"Ne alaka ya?"

"İyiki gelmişim değil mi ben olmasam ne yapardın acaba?"

"Bulurdum bir çaresini"

"Bir kaç gün böyle hava gürültülü geçecek"

"Anlıyorum..."

"Ama tatil bitene kadar seninleyim"

"Yok ebesinin-"

"Devamını getirme derim"

"Hayır kesinlikle olmaz"

"Senden izin alan kim?"

"Burası beni malikanem!"

"Annenin"

"Şu an kimse yok o yüzden benim!"

Derken zil çaldı. Ama nasıl olur kalkan? Tabi ya annem uzakta diye zayıflamıştı.
Sanırım benim büyüyü yenilemem gerekicek.

"Saklanmam gerek"

"Neden?"

"Bu gelenler Babamlar beni arıyorlar bir kaç gün senin yanına kaçık geliyordum ya akşam olmadığımı farketmişler ama senin yanına geldiğimi bilmiyorlardı şimdi bu gün bir arkadaşıma gidiyorum dedim şimdi kim olduğunu merak ediyorlardı senden şüpheleniyorlar çünkü şu aralar samimi görmüşler bizi"

"Saklan!"

Dedim ve ardından.

"Geldim geldim tatilde bile rahat yok arkadaş"

"Kapıyı açtım ve Potter haklıydı babası içeriye hışımla girdi tabi büyük babasıda"

"Neler oluyor Lan?"

"James nerede?"

"Ne?"

"JAMES NEREDE?"

"BANA NE BE SENİN OĞLUNDAN? MALİKANEME ÖYLE ELİNİ KOLUNU SALLAYARAK GİREMEZSİN! OĞLUNU OLMAYACAK YERDE ARIYORSUN!"

"Emin misin?"dedi James(Potter).

"Bana ne be senin oğlundan"

"Bence burada değil Harry hadi gel"

"Bencede gidin"dedim ve gittiler.

Onlardan sonra büyüyü güçlendirdim.
Annem kadar olmasada idare eder.

"Teşekkür ederim"

"Rica ederim"

Ama şöyle bir şey vardı ki galiba tatil bitene kadar bu Potter'dan çekeceğim vardı...

İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin