“Plan basit Black kızının güvenini kazanıp sevgili yoldaşlığa tuzak kuracağız”
“Ya inanmazsa?”
“İnanıcak,sana inanmazsa bile kardeşine inanıcak tıpkı senin Potter'a inandığın gibi...”
~~~~
Dersteydim ve hiçbir şey anlamıyordum. Bu yeni profesör tam bir hayal kırıklığıydı. Hızlı hızlı konuşuyordu ve konuları eksik anlatıyordu.“Peki aranızda Veritaserum'un özelliklerini anlatmak isteyen var mı?”
Sınıftan bir ses çıkmamıştı.
“Belki Mrs.Riddle bu konuda bize yardımcı olmak ister”
Dediğinde herkes bana bakmaya başlamıştı.“Neyini anlatayım? Veritaserum doğruluk iksiri içince doğruları söylüyorsun”
“Bu konuda bilgili olmanız iyi fakat unutmayın ki bilmeyenlerde var“
“Bu beni ne ilgilendirir? Soru sordun bende cevap verdim”diyerek yerine oturdum.
“Slytherin'den 15 puan”
~
Bu profesörlerin benimle olan derdi neydi anlamış değilim!
İksir dersindnen sonraki derslerdede profesörler ile aramda tatsız konuşma geçmişti.
Tom defalarca profesörler ile iyi geçinmemi istesede bu mümkün değildi.Ama şu an bunu düşünmemeliydim düşünmem gereken tek şey Isla Black'ti...
Ona yapmak istemeyeceğim şeyler yapacaktım. Aslında ilk başta umrumda değildi ama onu tanıdıkça pişman oluyordum... Ama geri dönemezdim! Babama söz vermiştim.
Isla Black bizim zaferimizin kurbanı olacaktı. Ama ya bunları farklı bir şekilde yaparsam? İşin sonunda Isla'yı kurtara bilirdim.
Yapa bilirmiydim? Bilmiyordum...
Pişmanlık gün geçtikçe vücudumu ele geçiriyordu ve ben çaresizdim.
Bu düşüncelerinle boğuşurken omzumdaki el ile düşüncelerimden ayılmak zorunda kaldım.“Lily iyi misin?”diye sordu.
Bu Isla Black'ti.
“İyiyim sadece-”
Sustum.
“Sadece?”
“Hiçbirşey sadece canım sıkkın”
“Anlatmak ister misin?”
“Sanmıyorum”
“Hadi ama Lily arkadaş değilmiyiz?”
“Arkadaşız ama...”
“Ama? Ama ne? Ben sana dertlerimi anlata biliyordum değilmi? Madem arkadaşız sende bana derdini anlata bilirsin arkadaşız sonuçta”dedi.
Cevap vermedim.
“Tabi beni Yoldaşlığı yok etmek için kullanmayı düşünmüyorsan...”
~~~~~~~
“Sana anlattım Baba sadece bu kadarını biliyorum!”
“Başka yok mu?”
“Yok, dedimya”
“Pekala başka bir gelişme olursa bana haber ediyorsun”
“Mektup yollayacağım”
“Görüşürüz o zaman”diyerek oradan ayrıldı.
Genç kız babasının arkasından baka kalmıştı. Ama bilmiyorduki sevgili erkek arkadaşı olan biten herşeyi duymuştu.
‘Sırf yoldaşlığa bilgi sızdıra bilmek için onunla beraber olduğunu bile...’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Fanfiction!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...