James Sirius Potter;
Artık bir hafta geçmişti. Şüphelerimde haklıydım. Tina Nott ve Scorpius Malfoy'da birşeyler vardı. Geçen defa ise onları konuşurken yakalamıştım.
~
Koridorlarda gezerken Tina Nott ve Lily(Riddle) beraber sohbet ediyorlardı ve bende kenardan öylece onları dinliyordum.
"Lily bu arada fark ediyordumda sen kendini şu Çocukluk arkadaşına çok kaptırmışsın onu bulamayacağını biliyorsun vazgeç artık"
"Yapamamki Tina yapamam...."
"Gözlerini aç bir etrafına bak! Seni isteyen onca kişi varken sen niye hala onu düşünesinki?"
"Anlamıyorsun anlayamazsın beni"
"Bak Axel yakışıklı çocuk yakışırsınız"
"Tövbe de onun sevgilisi var ve o benim arkadaşım aptal!"
"Tamam kızma ama bizim Scorpius'ta fena değil ha"
"Kapa çeneni o benim Vaftiz kardeşim! Biz kardeş olarak büyüdük!"
"Tamam kızma ne dedimki ben şimdi!"
"Gerizekalı mısın Tina?"
"Off Tamam"
~
Nott ve Malfoy iş birliği yapa biliyor ola bilirler miydi? Ama Malfoy'un öyle bir niyeti tok gibiydi çünkü geçen gün o olaydan sonra Lily(Riddle) ve Malfoy sohbet ediyorlardı.
~
"Ne oldu Lily?"
"Nott'a kızdım"
"Nott dediğine göre ciddi galiba"
"Hemde ne ciddi"
"Söyle bakalım ne olmuş?"
"Moon Deer'i unutmamı ve sen veya Axel ile denememi söyledi inana biliyormusun?"
"Bazen beyni olmadığını düşünüyorum sen benim kardeşimsin Lily"
"Biliyorum Axel'de öyle"
"Ve ayrıca kim ne diyorsa desin ben sana yardımcı olacağım Moon Deer'i bulma konusunda"
"Teşekkür ederim Scorpius"
"Ne demek kardeşler bu günler için vardır"
~
O zaman Malfoy olamazdı En Yuksek dereceden şüphelilerimiz Axel Crouch ve Tina Nott oluyor. Ama Axel Crouch ile o kadarda yakın değillerdi. O yüzden geriye Tina Nott kalıyor oda birisiyle iş birliği yapıyor olmalı.
Gryffindor ortak salonuna gittim kimseye birşey demeden odama çıktım üzerimi değişirken bir not olduğunu farkettim. Burada bir not vardı.
'Hıh beni bulabileceğini mi sanıyorsun? Kim olduğumu bir bilsen delirirdin biliyormusun? Boşuna arama bulamayacaksın!'
Kimdi bu lanet olası? Onu bir bulursam.
Bu olanları anne veya babama söyleyemem ama bir kişiye söyleye bilirim.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Fanfic!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...