°•44•°(87/132 Bölüm)

116 8 15
                                    

Lily Riddle;

~°•10 gün sonra•°~

"Lily!"

O tarafa dönmedim bile.

"Lily! Dinle beni lütfen yemin ederim bir suçum yok!"

"Ben göreceğimi gördüm!"

"O ben değildim!"

"Kimi kandırıyorsun! Senin yüzünü gördüm"

"Yemin ederim ben değildim!"

"Kapa çeneni ve defol!"

~

"Konuşmadı mı?"

"Hayır baba... Konuşmadı... Sayende..."

"Bilmiyordum Babası gibi Seni Karanlığa çekecek sandım..."

"Babasının Kardeşini karanlığa çekmesi tamamen senin ve büyükbabamın suçuydu... O böyle değil! O iyi! Siz göremiyorsunuz!"

Biraz Düşündü Ve;

"Hala barışmak istiyor musun?"

"E-evet..."

"Şimdi dinle beni bunu kimse bilmeyecek sadece ikimiz bileceğiz anlaştık mı?"

"Tamam baba dinliyorum..."

~

"Anladın mı beni? Ona seni Profesör Dumbledore çağırdı diyeceksin... Ve gelmesi için elinden geleni yapacaksın.."

"Elbette"

"Hadi Bekliyorum..."

~

Oturup kitabımı okuduğum yerde 2'ci sınıf bir Gryffindor Öğrencisi geldi.

"Şey Lily Riddle Sen Misin?"

"Evet Benim"

"Profesör Dumbledore Seni Çağırıyor"

"Neden?"

"Şu Slytherin Zindanlarına giderken Solda bir koridor var ya"

"Ee?"

"O koridorda küçük bir Eşya odası varya"

"Evet?"

"Orayı temizleyecekmişsin cezan buymuş"

"Bula bula bunumu buldu?"

"Bilmiyorum"

"Tamam gel gidelim"

"Tamam"

~

"Burası oldukça karanlık... Ben burayı nasıl temizleyeceğim. Tek başına Lumos bile işe yaramaz bu bunak işini biliyor!"

"Neyse iyi günler"

"Ne?"

Derken arkamdan kapıyı kapattı.

"Aç şu kapıyı!"

"Özür Dilerim Seni Duyamıyorum Içeri Sessizlik Tılsımı Uygulamıştım ve Müdür Sana Daha Ceza Belirlememişti. Üzgünüm Bana Ne Dendiyse Onu Yaptım..."

"AÇ ŞU KAPIYI!"

Kilit açma büyüleri kullansam bile açılmıyordu. Derken arkadan ayak sesleri gelmeye başladı belliki yanlız değildim.

"İçeriden açamazsın ben denemiştim"

Arkamı döndüm ve....

"Potter?!"

~

"Riddle bile derse girmediyse bunlar nerede ola bilir?"

"Kardeşleri çılgına döndüler"

"James(Sirius) Ve O Aynı anda kaybolmaları tesadüf değil"

"Mrs.Riddle'ın bir tane cezası vardı ama galiba bir tane daha eklemek zorundayız"

"Peki cezaları ne olucak?"

"Mrs.Riddle'ın Ilk Cezası Büyükbabasının sınıfını temizlemek olucak..."dedi sırıtarak.

Ve ardından.

"Yanlız başına tüm sınıfı temizleyecek ve başında siz olacaksınız..."

"Peki ikinci?"

"İkincisi Ise Mr.Potter ile beraber yasak ormanda ufak bir geziye çıkacaklar..."

"Acaba neredeler şu an?"

"Ne düşünüyorsun Sirius?"

"Aklımda biryer var ama..."

"Seninle gelmemiz gerekiyor mu?"

"Hayır yanlız gideceğim..."

~

"Yemin ederim benim bir suçum yok"

"Gördüklerim neydi peki?"

"Onlar Çok Özlü İksir içmişlerdi"

"Bende inandım ama tebrikler iyi yalandı..."

"Biraz mantıklı ol babamın orada olması ile benim orada olmam mantıklı mıydı? Yanına gelmez miydim? Gözümün önündeydi... Lütfen inan ben birşey yapmadım... Ayrıca dersimiz aynıydı o anda derste olmam gerekmez miydi? Üstelik Büyükbabamın dersiydi! Bir düşün... Lütfen...."

"Zihnini aç..."

"Ne?"

"Zihnini Aç!"

"Tamam"dedi.

Ve ardından.

"Zihnefendet!"

~

"Yine Not... Kim bu lanet olası!"

'Merhaba eski dostum beni hatırladın mı? Duyduğuma göre aranıza birileri girmiş? Benim tamda ortaya çıkma vaktime denk gelmiş baksana... Neyse... Ha bu arada Harry Potter'a Benim Adımla teşekkür et benim henüz başaramadığımı bir günde başardı... Acı çekmek nasıl bir his Moon Deer...? Hiç yapmadığın birşey yüzünden acı çekmek nasıl...? Cevabını beklıyorum. Cevabını bir kağıda yazarak bu notu aldığın yere koy.    ~Sevgilerle Anonim...'

~

"O gün hiç birşey anlamamıştım ilk başta. Sen babamla konuşurken ben dersin ortasında sıramın altında bulduğum bu notla uğraşıyordum... Yemin ederim bir suçum yok..."

"Moon Deer..."

"Ne?"

"Cevap ver bana bu ismi nereden öğrendin?"

"Hangi ismi?"

"Moon Deer..."

"Moon Deer..."

"Evet... O ismi nereden öğrendin?"

Tebessüm etti ve;

"Hatırlamadın mı? Bana O ismi Sen vermiştin Siyah Zambak..."

_____

KESTİİİKKK.

~°•Bölüm Nasıldı?•°~

İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin