°•52•°(84/140 Bölüm)

116 14 6
                                    

Lily Riddle;

"A-aman tanrım..."

"Lily Neler Oluyor- Ama... Bu..."

"Rowanna Smith.."

"O ölmemişmiydi? Lestrangle'lar tarafından katledilmişti..."

"Demekki ölmemiş..."

"Ne yapacağız?"

"Savaşacağız..."

~

"Bak Tom Onlar Benim Ailen Onları seçecek olsaydım yıllar önce seçerdim zaten ayrıca eninde sonunda aydınlık taraf dağılacak ve taraf değistirecekler...
Yapma... Öldürme..."

"Bilmiyorum... Şu sıralar ayağımın altında çok dolaşıyorlar"

"Yapma Tom... Beni Dinle... Seni affettiğime pişman etme beni..."

"Ne yani? Beni affettin mi?"

"Affettim..."

"Gerçekten mi?"

"Evet..."

"Ama bunu çocuklara gelecek yıla kadar söylemeyeceğiz tamammı?"

"Tamam..."

1 Hafta Sonra.

"Kocaman Malikaneye Tıkılıp Kaldık."

"Dışarı bile çıkamıyoruz"dedi Scorpius.

"Annem,Babam ailem nerede bilmiyorum..."dedi Potter.

"Bir gecede nasıl olurda tüm Karargah üyeleri kaybolur?"

"Aslında Ben Biliyorum"dedim.

"Nasıl?"

"Annem onları saklıyor eğer Karanlık Lord Onları Bulursa Hiç İyi Olmaz"

"İyi..."

"Anne? Draco? Nereye Böyle Aceleyle?"

"Hiç sadece önemli bir konuyu konuşacağız siz uslu uslu oturun az sonra yemek yiyeceğiz"

"Tamam..."

~

"Annem ve Draco Bu kadar önemli ne konuşuyor ola bilirki Açlıktan Öldüm!"

"Bende"

"Dur bir ben gideyim bakayım"

"Sen dur Scorpius Ben giderim"

"Eminmisin Lily?"

"Eminim..."

Diyerek yukarıya çıktım tam içeri girecekken annnemin babam hakkında konuştuğunu duydum ve dinlemeye karar verdim.

"Bana her babamız nerede dediklerimde ne cevap vereceğimi bilmiyorum.... Nasıl Babanız Beni Tam iki kez hayal kırıklığına uğrattı bir kahine inanarak beni terketti diye bilirimki...."

Dedi ve duraksadı. Sonra ise;

" Hala Dün gibi hatırlıyorum Draco... Gauntların Kahini Sırf İntikam için Tom'un Başının etini yedi. En sonunda Tom onu aldattığımı düşündü ve beni terketti"

"Peki Sonra?"

"Tom Jr. Bir Yaşındayken beni buldu onu aldatmadığımı ögrenmişti ona çok kırgındım asıl olay ise ondan sonra oldu... Hiç merak ediyormusun niye 15 yıl ondan uzak kaldığımı?"

"Neden...?"

"Beni terkettikten sonra gerçeği öğrendi ve tam 1 yıl sonra beni buldu..."

"Peki sonra? Sonra ne oldu?"

"Kavga ettik ve..."

"Ve...?"

"Bana Temas Etti... Hemde benim isteğim olmadan... Sonrasında pişmanım dedi ve gitti. Bunun sonucunda Ortancıl oğlum doğdu.
Yine saklandım ve yine bir yıl sonra beni gelip buldu"

Ben ise şok içinde annemi dinliyordum.

"Ortancıl oğlum doğmuştu. Bana geldi ve son kez temasta bulunmak istedi..."

"İzin verdin mi peki?"

"Verdim... Ve bunu. Sonucundada Lily doğdu... Eğitimsizdim 6-7 yılımı okumamıştım bu yüzden Ilvermony'e gittim ve son 2 yılımı okuyarak mezun oldum..."dedi ve sonrasında ise;

"Bunun ardındanda senin yardımınla Kılık değiştirerek Sihir Bakanı Oldum.... Tam 4 Yıl Sonra ise Seherbazlık yaptım ve Kendi Servetimi oluşturdum..."

"Evet..."

"Peki olayın en sarsıcı tarafı ne biliyor musun? Onlara anlatamadığım ve söylersem perişan olacakları durum ne biliyor musun?"

Başını hayır anlamında salladı.

"Babalarının şu anki zamanın en tehlikeli Karanlık Lordu Olduğunu... Onlara nasıl Söyleye bilirim ki sizin babanız bir Karanlık Lord diğer adıyla Voldemort..."

Ben ise duyduklarımı sindirmeye çalışıyordum ne yani bunca zaman Draco'nun Ölüm Yiyenlik yaptığı.

Ölüm Yiyenlerin Hizmet Ettiği ve Karargahın peşinde olup yıllarca cinayetler işleyen kişi... Benim Babam Mıydı...?

Bunca zaman... Bir yalanımı yaşadık. O mutlu surat ifadesinin altında... Derin bir acı mı vardı?

Annem yıllarca bu yüzden mi sakladı...

~°•Bölüm Nasıldı?•°~

İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin