Victoria Riddle;
Yine malikanede yanlızım. Ve çocuklarım olmadan bir neşesi olmuyordu bu malikanenin. Diye bilirdimki hayatımın en neşeli yılları onları içeriyordu bu son 15 yıl benim için onlar sayesinde çok iyiydi.
Ama hala birşeyler eksikti. Bunu hissediyordum. Sanki bir boşluk gibi kendini hissettirirdi.
Bana her babalarını sorduklarında ne diyeceğim bilmiyorum. Ama korkuyorum ki birileri benden önce onlara anlata bilirler diye.
İşte bu yüzden onları bir zamanlar yanlarında yaşadığım 'aileme' bıraktım .
Yine sessiz bir sabaha doğru gözlerimi açtım.
Malikane'de eskisi gibi neşeli sesler yoktu. Tek ses etraftaki kuş sesleriydi.
Kahvaltı yapıp bahçeye çıkacaktım. Zaten fazla birşey yemeyeceğim. Biraz yedikten sonra kalktım. Etrafı topladım ve bahçeye çıktım. Bahçe çok güzeldi ama oda sessizdi.
Çocuklarımı özledim acaba ne yapıyorlardır? Umarım canlarını sıkan birşey yoktur.
Bir yere oturup yanımda getirdiğim kitabı açıp okumaya başladım.
Kitap fena değildi benim yaşadıklarıma benzerdi konusu.
"Kitabı beğenmene sevindim çünkü özellikle senin için seçmiştim"
Dedi arakadan bir Ses. Ve arkamı döndüğümde şaşırmalımıyım değilmiyim bilmiyorum.
"Riddle? Senin burda ne işin var?"
"Sen çocuklarımızı özledin ama bende senin özledim en azından ben seni göre biliyorum değil mi?"
"Çık git buradan Aptal Herif!"
"Hakaret etmek yok ben sana ediyormuyum ki sen bana edesin"
"Hele bi et o zaman seni mahvederim"
Ortan çok komikti çünkü biz laf dalaşı yaparken ben ona asa dogrultmuştum ve oda teslim olurcasına elini kaldırmıştı.
"Etmeyeceğimi sana ironi amaçlı söylediğimi biliyorsun"
"Görüşmeyeli yeni kelimeler öğrenmişsin"
"Ah evet oldu öyle şeyler"
"Şimdi git buradan!"
"Yo öyle bir niyetim yok"
"Everte Statum!"
Dedim ama lanet olsun çiçekleri mahvettim. Evet ben ona büyü atmıştım ama etraf çiçekli ağaçlı bir yer ve Lily'nin Zambakları ve Gülleri mahvoldu.
Ama düzelte bilirim. Sanırım.
"Ben burada büyüye uğrayım dikenlerle uğraşıyım sen git çiçeklerin derdini çek hiç olmadı hiç yakıştıramadım sana"
"Senin derdini çekecek olsaydım zaten büyü yapmazdım"
"Yapma sen bana kıyamazsın"
"Öylede bir kıyarım ki"
"Hadi ama o kadar kötü mü?"
"Farketmene sevindim ve GİT BURADAN!"
"Sinirlenme gideceğim ama biraz daha buradayım"
"Biraz derken?"
"Çok değil ya 2-3 gün falan"
"RİDDLE SİKTİR GİT BURADAN!"
"Ağzını bozacak kadar kızdıysan..."
"Evet kızdım"
"O zaman 4-5 gün buradayım"
"RİDDLE!"
"Unutma sende bir Riddle'sın"dedi göz kırparak.
"Ne halin varsa gör!"diyip malikaneye çıktım.
Arkadan ise;
"2 gün merak etme"dedi.
Ve bende.
"Sana bir gün bile tahammülüm yok!"
Diyerek yukarıya çıktım. Ama o ciddiydi.
Kalıcam dedise kalacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Fanfiction!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...