Victoria Riddle;
"Ne saçmalıyorsun?"
"Kuşlar söyledi kızımız için astral bedenine geçmişsin iş böyle olunca bende kendi astral bedenime geçeyim dedim nasıl?"
"Git buradan!"
"Hayır"
"Gidersen gelecekte seni affederim"
"Çocuk mu kandırıyorsun?"
"Sence?"
"Gerçekten beni affeder misin?"
"Hayır"
"Ciddi olamazsın!"
"Seni affetmem için kendini kanıtlaman gerek"
"Nasıl?"
"Orasınıda sen bul"
"Hiç yoktan iyidir.... Sanırım..."
"Bana yardım etmen gerekicek"
"Ne için"
"Şimdi Kulağını aç ve beni iyi dinle...."
~
"Gerçekten bu hataları yaptım mı?"
"Yaptın baba yaptın... Hepimiz yaptık ama artık çok geç"
"Geç değil biz hatırlayacağız sonuçta"
"Hayır Bozulmayan Geçmiş/Gelecek kavramı var biz gidince sizde unutacak sınız"
"Yaa...."
"Victoria acaba ne yapıyor?"
"Tahmin edeceğiniz gibi Riddle ile uğraşıyor"
"Riddle ile kızımı hayal bile edemiyorum"
"Yapacak birşey yok. Ve şuradaki onların kızı"
"O tam olarak nasıl biri?"
"Lily Riddle'mı?"
"Evet"
"Karanlık Gizemli ve Çözülmesi zor birisi... Geçmişteki olaylara dayanıyor onun bu hali?"
"Geçmiş mi?"
"Yani geçmişte Hermione ve Benim çocuklarımız yüzümden zorbalığa uğradı biz bunu daha sonradan öğrendik ve eskiden tatlı yani uzun sözün kısası iyiymiş"
"Ama daha sonra böyle olmuş"
"Sözünüzü keseceğim için üzgünüm ama kimse bana zorbalık yapamaz ayrıca neden okulun korkulan saygı duyulan ve güçlü bir öğrencisi olmaz yerine iyimser ve ezik bir tip olmalıydım ki?"
"İyi olmak aptallık mıdır Lily?"dedi Lily(Potter).
"Sizce?...."
"Annene çok benziyorsun Lily..."dedi Harry.
"Sizinle o kadarda muhatap olmadığımı hatırlıyorum Bay Potter hani biz birbirimizden nefret ediyorduk ya?"
"Şu mesele... Haklı ola bilirsin ama şunu unutma sen hala iyisin sadece kötü rolüne bürünüyorsun"
"Sende kötüsün ama iyi rolüne bürünüyorsun bu ne olucak?"diyerek sırıttı.
Harry bir cevap vermedi.
"Cevap yok mu? Bende öyle düşünüyordum"
"Baban hakkında ne biliyorsun?"dedi James(Potter).
"Tek bildiğim senden daha iyi bir baba olması mesela bina ırkçılığı yapmaması Profesör Potter..."
"Herşeyde Hazır Cevabın var"dedi Harry.
Ve ardından."Acaba herkese Cruciatus uygulayan sevgili Lily kendisine Cruciatus uygulanınca ne hissedecek?"dedi Harry.
"Az yemedim alışığım yani ama oğlun için birşey diyemem..."
"Alışığım derken?"dedi Harry.
"Bunu en iyi sen bilirsin Bay Potter yani bana az Lanet atmadın sözde sorgulamak için ama bana lanet atarken gözlerindeki o ışığı görmemek mümkün değil inan bana...."
"Hayır-"
"Ve şunuda unutma.... Bir gün ben sana böyle lanet atacağım ve gözlerindeki ışığı sende göreceksin..."
"Bunun için fazla merhametlisin"dedi Harry.
"Sen öyle san"
"Adam bile öldüremezsin sen"
"Yapmadığım şey değil"
"Ne?"
"Yüzündeki o ifadeyi görmeliydin ama şimdi yapmamam gelecekte yapmayacağım anlamına gelmiyor"
"Beni mi öldüreceksin?"
"Tek seni değil...."dedi ve ardından.
"Tüm Potter'ları... Size söz veriyorum soyunuzu kurutacağım..."
"Annen'de bir Potter"
"Artık değil bunu sende iyi biliyorsun ve şunuda bilki istersem tüm Hogwarts'ı başınıza yıkarım! Vakti gelince seni ve tüm Bulanıkları öldürüp büyücülere Safkanlığı vaad edeceğim! Ve kimse bana engel olamayacak!...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᴶᴬᴹᴱˢ ˢᴵᴿᴵᵁˢ ᴾᴼᵀᵀᴱᴿ(Üçüncü Kitap)
Fanfiction!!!! Kitabın Neredeyse Tümü Next Generation içerir yarısı ise Tomictoria!!!! İkiz Potter'lar Serisinin Üçüncü Kitabıdır birinci ve ikinci kitapların hikayesinin devamıdır. En küçük varisinde Hogwarts'a gitmesiyle hikaye başlar. Tom Riddle ise aklına...