Aradan 2 gün geçmişti ve bugün konsey'in hazırladığı balo vardı. Herkes balo'ya gitmişti bile Jimin hala Jungkook'u bekliyordu. Bir süre sonra Jungkook gelir.
Jimin: Hiç gelmeyeceksin sandım.
Jungkook: Bir ara gelmemeyi düşündüm.
Jimin: Ama geldin değil mi?Jungkook: Evet geldim neyse balo yerine gidelim mi?
Jimin: Olur gidelim.
Jimin kolunu Jungkook'un kolunun içinden geçirir yani kol kola girmişlerdir. Bir süre sonra balo yerine gelirler herkes ağzi açık onlara bakıyordur.
Şeytan ve Melek ortak alan balo yeri
Jungkook: Herkes bize bakıyor.Jimin: Baksınlar ne olmuş?
Jungkook: Ne mi olmuş? Jimin farkında mısın bir melek ile balo'ya geliyorum.Jimin: Ee ne var bunda sonuçta sende yarı meleksin bir melekle balo'ya gelmen doğal bence.
Jungkook: Doğal mı?
Jimin: Evet dogal bişey neyse bizimkilerin yanına gidelim olur mu?
Jungkook: Sizinkilerin yanına mi gidelim?Jimin: Evet.
Jungkook: Hayır balo'ya kadar sana eşlik ettim zaten benden bu kadar.
Jimin: Sen benim patnerimsin Jeon Jungkook o yüzden benimle arkadaşlarımın yanına gideceğiz.
Jungkook: Hayır gitmeyeceğiz.O sırada yanlarına Taehyung.
Taehyung: Siz ikiniz neyi tartışıyorsunuz bakalım?Jimin: Jeon bey bizim yanımıza gelmek istemiyormuş o zaman niye partnerim oldun acaba?
Jungkook: Ben mi olmak istedim sen direttın benimle balo'ya gel diye.Jimin: Ve geldin de değil mi?
Taehyung: Herkes size bakıyor ortada böyle durcağımıza diğerlerinin yanına gidelim.
Jungkook: Diğerlerinin yani derken bizimkilerin yanına mi?
Taehyung: Hayir Jimin'lerin masasına.
Jungkook: Şaka mı yapıyorsun Taehyung neden onların yanına gidiyoruz?
Taehyung: Sonuçta Jimin partnerin ve onun yanında durman gerek o yüzden arkadaşları'nın yanına gidelim.
En sonunda diğerleri'nin yanına gelirler.
Jimin: Merhaba çocuklar
Yoongi: Merhaba Jimin ve ikinize de Merhaba.
Taehyung: Merhaba Yoongi.Hoseok: Sizin burda ne işiniz var.
Taehyung: Balo'ya geldik sonuçta melek ve şeytanlar'a özel bir balo o yüzden ortak balo salonundayız yaa
Hoseok: Onu mu diyorum ben neden yanımiza geldiniz?
Taehyung: Gelmeyelim mi anlamadım.Hoseok: Şeytanların bizim yanımıza gelmelerini istemem özelikle de bu melez'in.
Jungkook: Sanki biz sizin yanınızda olmak istiyoruz.Bunlar tartışmaya devam ederler. O sırada Seokjin ve Namjoon gelir.
Seokjin/ Namjoon: NE OLUYOR BURDA NİYE KAVGA EDİYORSUNUZ!!!
Hoseok: Biz bu ikisini istemiyoruz başka masaya geçsinler.
Taehyung: Hayır geçmiyoruz bizde burda duracağız.Jungkook: Taehyung gidelim daha iyi olur.
Jimin: Jungkook sen benim patnerimsin gitmeyeceksin.
Seokjin: Hiç kimse bir yere gitmiyor.
Namjoon: Aynen kimse bir yere gitmiyor balo bitene kadar hepimiz bu masadayız anladınız mı bizi?Hoseok: Hepimiz bu masa da mı duracağız?
Seokjin: Aynen hepimiz bu masa'da duracağız.
Hoseok: Ama Seokjin başkanım.
Seokjin: Aması filan yok Hoseok hepimiz aynı masada olacağız o kadar.Hoseok: Peki.
Herkes ayni masadaydi Jimin zorla Jungkook'u dansa kaldırır ve dans etmeye başlarlar. Jungkook bu durumdan ne kadar hoşnut olmasa da Jimin ile dans etmek hoşuna gitmişti. Bir süre sonra balo biter herkes dağılır. Jimin Jungkook'un cehennem merdivenlerine kadar götürür gitmeden de kimse görmeden Jungkook'un alnını öpüp gider Jungkook ise gözü pörtlemis şekilde orda kalır.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanfictionJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...