Yoon-tae gibi bir çocuğumuz olsun

21 24 2
                                    

Aradan 2-3 geçmişti. Jimin'in aklında sorular vardı. Acaba Jungkook'ta çocukları olsun ister miydi? Saklı bahçede konuştuklarından bu yana bu konu hiç açılmamışti. Jimin Jungkook'un çocuk istemediğini düşünüyordu sonuçta tek taraflı bişey değildi bu ama Jimin çocukları olmasını çok istiyordu dile nasıl getirecekti ki? Hadi çocuk mu yapalım diyecekti. Jimin bunları düşünürken yanına Jungkook gelmişti ve Jimin'in arkasından sarılmiştı.

Jimin: Jungkook?

Jungkook: Efnedim chimmy?

Jimin: Ne yapıyorsun?

Jungkook: Sevgilime sarılıyorum bir sorun mu var?


Jimin: Hayır bir sorun yok sevgilim de sen bir gören olur diye sarılmazsın diye düşünüyordum.

Jungkook: Evet eskiden öyleydi ama artık ne şeytanların ne de melekerin dediğini umursamıyorum.

Jimin: Cidden umursamıyor musun?

Jungkook: Evet umursamıyorum ben seni seviyorum ve kimin ne dediği umrumda değil Park Jimin.


Jimin: Buna sevinmeliyim değil mi?

Jungkook: Bencede sevinmelisin güzelim artık hiçbir şeyi umursamıyorum ben böyle doğdum ve kiminle olacağım beni ilgilendirir ha şeytan ha melek fark etmez ben kiminle olmak istiyorsam onunla olurum.


Jimin: Aynen öyle Jungkook-ah.

Jungkook: Ve bende seninle olmayı seçtim ve bu kararımdan memnunum.


Jimin: Bu kararın hoşuma gitti Jeon Jungkook bu arada seninle konuşmak istediğim bir konu var.

Jungkook: Neymiş o güzelim? Ne hakkında konuşmak istiyorsun benimle?

Jimin: Şey Jungkook

Jungkook: Ney sevgilim?

Jimin: Acaba diyorum bizimde mi çocuğumuz olsa?

Jungkook: Anlamadım çocuğumuz mu olsa?


Jimin: Evet yoon-tae gibi bir çocuğumuz olsa güzel olmaz mıydı? Biliyorum istemiyorsun ama yinede bu konu hakkında konuşmak istedim seninle.

Jungkook: Anladim güzelim.

Jimin: Peki ne düşünüyorsun onun gibi bir çocuğumuz olsa çok güzel olmaz mıydı?

Jungkook: Bilmiyorum  Jimin-ah yani çocuğumuz olsa nasıl olurdu emin değilim.

Jimin: Neyden emin değilsin kook.


Jungkook: İyi bir baba olup olmayacağımdan daha doğrusu benim gibi bir babayi kabul eder mi onu da bilmiyorum.

Jimin: Bebeğim senden çok güzel baba olur hem neden kabul etmesin çocuğumuz seni.

Jungkook: Sonuçta melezim herkes gibi o da beni yargilayacaktir.


Jimin: Saçmalama  kook eğer  bir çocuğumuz olursa seni olduğu gibi kabullenecekttir .

Jungkook: Öyle mi dersin

Jimin: Öyle derim güzelim o yüzden bunları düşünme ama bir çocuğumuz olmasin dersen de anlarım seni.

Jungkook: Düşüneceğim sevgilim  ama bana biraz zaman ver olur mu bu çocuk konusunda( Olum sanki uke'sin zaman istiyorsun jkjkjkjk)


Jimin: Peki bebeğim sen biraz düşün bunu neyse benim gitmem lazım görüşürüz.

Jungkook: Görüşürüz chimmy.


Jimin sevgilisi'nin yanından ayrılıp gider.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin