Jungkook ve Jimin herkesten gizli ilişkilerini yaşamaya devam ediyorlardı. Jimin çok mutluydu sonunda sevdiği kişiyle birlikteydi ama biraz olsun korkuyordu mutlulukları sonlanacak diye. Jimin ve Jungkook cennet ve cehhenem'i birleştiren bahçedeydi.
Jimin: Jungkook?
Jungkook: Efendim güzelim?
Jimin: Bana güzelim demesen olmaz mı?
Jungkook: Ama güzelimsin güzelim demeyip ne diyeyim bitanem?
Jimin: Hala alışamadım buna daha doğrusu hiç alışamadım.Jungkook: Neden ki?
Jimin: Ben her zaman senin hayalin ile uyurdum ha melekler uyumaz da uyursa bile bir süreliğine uyurlar.
Jungkook: Şeytanlar da öyle.
Jimin: Ama sen yari meleksin kook-ah
Jungkook: Ama şeytan özelliklerim ön planda güzelim.
Jimin: Umrumda değil hangi özlediklerin ön plan'da olmasi yeter ki sen yanımda ol başka bişey istemem Jungkook .
Jungkook: Ben her zaman senin yanında olacağım Park Jimin.
Jimin: Şuan bu olanlara inanmıyorum rüya gibi geliyor bana.
Jungkook: Ama rüya değil Jimin-ah hem rüya olmasi mümkün değil seninle ben biriz eger bu rüyaysa da hiç uyanmayalım olur mu?
Jimin: Eğer bu rüyaysa zaten uyanmak istemem ki.
Jungkook: Jimin
Jimin: Efendim Jungkook-ah
Jungkook: Benim olur musun?
Jimin: Ben zaten senin'im Jungkook öyle de olmaya devam edeceğim.
Jungkook: Biliyorum sen benimsin ama ben başka şeyden söz ediyorum.
Jimin: Neyden söz ediyorsun?
Jungkook: Anlamamazlıktan gelme güzelim ne demek istediğimi anladın sen.
Jimin: Jungkook daha zamanı değil diye düşünüyorum ben hem bunun için erken değil mi? Sonuçlarına katlanabilecek misin acaba?Jungkook: Ben katlanırım sen katlanabilir misin buna?
Jimin: Elbette ki katlanırım jeonJungkook: Katlanacağini tahmin etmiştim zaten.
Jimin: Jeon bunca zaman seni sevdim ve bana her ne dediysen katlandım birlikte olduktan sonra sonra sonuçlarına mi katlanamayacağim
Jungkook: Haklısın güzelim o zaman herşeyin sonuçlarına katlanmaya var mısın?
Jimin: Varım kusursuz melezim
Jungkook Jimin'i kucağına alıp kimseye görünmeden yatak odasına geçerler
Jungkook'un yatak odası
Jungkook jimin 'i duvara yaslar. Ve onu serçe öpmeye başlar. Bu sırada jimin in eli ise Jungkook 'un kalçasını sıkmaya başlar. Jungkook zevkin verdiği etki ile erkeksi bir hırıltılı çıkarır
Jungkook: Beni deli ediyorsun Jimin
Jimin bu sözlerinin üzerine Junkook u kışkırtmak için elini daha farklı yerlere kaydırir.
Jimin: Bir daha söylesene
Jungkook sabır dilenircesine gözlerini kapatır ve yine tekrar aynı şekilde mirildar.
Jungkook: Siktir Jimin
Jimin: Aynen öyle bebeğimJungkook Jimin'i kendine çeker ve dudağına yapışır. Jimin'de karşılık verir bir süre sonra ayrılırlar. Jungkook sevdiği çocuğu yatağa uzanmasını sağlar ve üstündekileri çıkarırken Jimin'in vücuduna kendinden izler bırakır. En sonunda ikisi de çıplak biçimde kalır. Jungkook kanatlarıni açıp Jimin'in üstüne çıkıp kanatları ile kaplar ve tekrardan dudağından öpmeye başlar. Kulak memesini öper hatta göğüs uçlarını öpüp ısırıyordu en sonunda içine girer ve gelgitler yapmaya başlar en sonunda Jimin'in zevk noktasını bulur odanin her yerini Jimin'in iniltileri alır en sonunda içine boşalır. Jungkook Jimin'i kucağına alıp banyo'ya girerler bir posta da orda yaparlar en sonunda çıkarlar. Jimin ve Jungkook sarılarak uyurlar.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanfictionJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...