Bugün melek ve şeytanlar'ın önemli bir konu hakkında konuşmaları gereken bir konu vardı. Melek ve Şeytan'lar her ay düzenli olarak consiglio degli angeli e dei demoni'de buluşurlardı. Bu ay yine hepsi toplanmış ve konuşmaya başlamışlardı bir süre sonra konsey'in toplantısı biter ve herkes bir çekilir ve birkaç konu hakkında konuşmaya başlarlar.
Yoongi: Jimin?
Jimin: Efendim Yoongi.
Yoongi: Neden o tarafa bakıp duruyorsun?Jimin: Ne tarafa bakıp duruyorum?
Yoongi: O tarafa işte.Jimin: O taraf neresi?
Yoongi: Off Jimin Jungkook'a neden bakıp duruyorsun?
Jimin: Jungkook'a mi bakıyorum ben?
Yoongi: Jimin insanı delirtmesene.
Jimin: Yoongi biz insan değiliz meleğiz farkında mısın bunun?
Yoongi: Aish neyse neden bakıyorsun ona?
Jimin: Bakmıyorum Yoongi.
Yoongi: Aynen kesin bakmıyorsun.Jimin: Diyelim bakıyorum ona ne olmuş Yoongi o da bizim gibi hatta gidip yanımıza çağıracağım.
Yoongi: Ne yapacaksın ne yapacaksın?Jimin: Yanımıza çağıracağım.
Yoongi: Saçmalama istersen. ( Saç-ma-lan-maz taranır Yoongi-shi)Jimin: Saçmalamıyorum Yoongi hatta gidiyorum ben.
Jimin Yoongi'nin yanından ayrılıp Jungkook'un yanına gelir.
Jimin: Selam Jungkook.Jungkook: Selam?
Jimin: Nasılsın bakalım?
Jungkook: İyiyim de buraya neden geldin?
Jimin: Yanımıza neden gelmiyorsun Jungkook?
Jungkook: Anlamadım?
Jimin: Diyorum ki neden yanımiza gelmeyip burda tek başına duruyorsun?Jungkook: Bilmem hem yanınıza neden geleyim ki?
Jimin: Arkadaşlarımız olduğun için tabiki.Jungkook: Arkadaş mı? Bız ne zamandan beri arkadaşız acaba?
Jimin: Şuan'dan itibaren arkadaşız Jungkook-ah.Jungkook: Jimin biz arkadaş olamayız biliyorsun değil mi?
Jimin: Neden olmayalım ki?Jungkook: Sence Jimin neden arkadaş olamayız bir düşün bakalım?
Jimin: Düşünüyorum ve bir sebep bulamıyorum Kook-ah hadi gel yanımiza sanki yiyeceğiz seni.Jungkook: Jimin olmaz diyorum hem
Jimin: Hem ne?Jungkook: Arkadaşların tuhaf bakıyorlar.
Jimin: Bakarsalar baksınlar onların nasıl baktığını umursama hem konsey'de neden canın sıkkındi?Jungkook: Yok değildi.
Jimin: Bence öyleydi neden canın sıkkındi anlatsana?Jungkook: Jimin lütfen git yanımdan bir daha yanıma da gelme dediğim gibi biz arkadaş olamayız sen meleksin ben ise
Jimin: Sen ne? Jungkook sen bir melezsin yarı seytan yarı melek.Jungkook: Bak sende diyorsun yarı şeytanım bu yüzden seninle veya diğer melekler ile arkadaş olamam ben.
Jimin: Ama unuttuğun bişey var yarı da meleksin sen özelsin bunun farkında bile değilsin.
Jimin Jungkook'un yanından ayrılır.
NOT: Consiglio degli Angeli e dei Demoni: Melekler ve Şeytan'lar Konseyi demek.Jeon Jungkook yarı şeytan yarı melek
Park jimin Melek
Min Yoongi melek
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanficJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...