Ona Aşığım Ama O Başkasi İle Birlikte

38 28 11
                                    

Hoseok Yoongi'nin Taehyung ile birlikte olmasını hiç istemiyordu. Zaten şeytanları sevmiyordu ve sevdiği kişi bir şeytan'dan hamileydi ve bu durumdan hiç haz etmiyordu. Şuan cennet bahçelerinden birinde vakit geçirmek için gitmişti. O sırada oraya Yugyeom da gelmişti.


Yugyeom: Hoseok ne yapıyorsun burda?

Hoseok: Sevdiğim bahçede geziyorum da senin ne işin var burda?

Yugyeom: Senin gibi bende sevdigim bahçede geziyorum.

Hoseok: Sende mi bu bahçeyi seviyorsun?


Yugyeom: Aslında senin sevdiğin şeyleri bende seviyorum.

Hoseok: Anlamadım?


Yugyeom: Boşver anlama neyse sen bu bahçeye ancak üzgün olduğun zamanlarda gelirsin seni üzen bişey mi oldu Hoseok?

Hoseok: Nerden biliyorsun üzgün olduğumda buraya geldiğimi?


Yugyeom: Nerden bildiğim önemli değil sen soruma cevap ver seok-ae.

Hoseok: Ne diyebilirim ki Yugyeom sanki anlatsam anlayacaksın beni.


Yugyeom: Belki anlarım sen anlat yeter ki seni hem dinler hem anlarım Hoseok.

Hoseok: Yugi sen imkansız nedir bilir misin?

Yugyeom: Kim imkansız'ı bilmez ki? Ne oldu ki imkansızlardan  mi konuşmak istiyorsun?

Hoseok: Belkide konuşmak istiyorum yugi .

Yugyeom: Hmm

Hoseok: Hiç imkansıza aşık oldun mu sevdin mi?

Yugyeom: Bir imkansızi sevdim aşık oldum ne oldu sende mi aşık oldun imkansızlığa?

Hoseok: Evet bir imkansıza aşık olmuşum haberim yokmuş? Peki sen neden imkansızlığa aşık oldun?

Yugyeom: Hoseok aşık olacağımız kişiyi biz seçeriz imkansız veya değil sadece seçeriz. Bazen imkansız aşka tutunup güç alıriz bazen yıpranıp içimize kapanıriz ama melekler imkansız aşka tutuldu mu başlarına ne geldiğini iyi biliyorsun değil mi?

Hoseok: Evet biliyorum ve ben ona aşığım ama o başkasına aşık ve sonum yok oluş olacak çünkü melekler  gönlünü bir imkansız aşka kaptırdı mi yok olurlar.

Yugyeom: Aynen öyle ama belki de sen aşık değilsindir ona ama şu da var Hoseok biri sevdiği kişi ile olacağına o kadar inandırırsa yok olmaz  peki sen onunla birlikte olacağına kendini çok inandırdın mi?

Hoseok: Bilmiyorum yugi belkide ona aşik değil de hayranlık benimki yoksa şimdiye kadar yok olmuştum değil mi?


Yugyeom: Evet şimdiye kadar yok olmuş olurdun. Bir melek ne kadar imkansız aşka aşık olursa o kadar erken yok olur.

Hoseok: Sende imkansız aşka kaptırmışsın kendini ama yok olmadın neden yok olmadın?

Yugyeom: Birgün onunla birlikte olacağıma inanıyorum   er ya da geç sevdiğim melek ile olacağım.

Hoseok: O kadar eminsin sevdiğin melek ile olacağına?

Yugyeom: Evet inanıyorum.

Biraz daha konuştuktan sonra ikisi bahçeden ayrılırlar.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin