Yugyeom o gün Hoseok ile konuştuktan sonra içindeki kıpırtılar tekrardan alev almaya başlamıştı. Hoseok'u uzun zamandır seviyordu ama ona bir türlü açılamıyordu. Hoseok biraz soğukkanlı biri olduğun için kimse onunla konuşmaya yanaşmıyordu zaten ama bu sefer Yugyeom onunla konuşacaktı kendine güvenip Hoseok'a onu sevdiğini söylecekti. Yugyeom onu bulmaya çalışıyorlardı en sonunda onu bulur.
Yugyeom: Hoseok konuşabilir miyiz?
Hoseok: Ne konuşacaksın benimle eger önemli bişey değilse yalnız kalmak istiyorum.
Yugyeom: Önemli bişey konuşacağım Hoseok.
Hoseok: Peki neymiş bu önemli konuşacağın şey?
Yugyeom: Nasıl desem bilemiyorum daha doğrusu nasıl diyeceğimi bilmiyorum.
Hoseok: Direk olarak diyebilirsin bence.
Yugyeom: Ah peki Hoseok ben senı seviyorum.
Hoseok: Ha?
Yugyeom: Duydun işte seni seviyorum ben.
Hoseok: Sen beni seviyorsun bir dakika imkansız aşk'ın ben miyim?
Yugyeom: Evet sensin biliyorum sen Yoongi'yi seviyorsun ama içimde tutmak yerine sana olan aşkımı dile getirmek istedim.
Hoseok: Yoongi'yi sevdiğimi nerden çıkardın?
Yugyeom: Senin imkansız aşk'ın o da ondan çıkardım.
Hoseok: Şaka'nın sırasi değil yugi.
Yugyeom: Şaka yapmıyorum ona nasıl baktığını gördüm bir melek en yakın arkadaşına kardeşine asik oldu peki bana ne demeli beni göremeyen hatta benden haberi olmayan birine aşık oldum ben görülmez melek'tim. Görülmez ama birine aşık olan meleğim senin için bir değerim bile yok ama senin için değersiz olmama rağmen seni seviyorum Jung Hoseok.
Hoseok: Yugi ne diyeceğimi bilemiyorum.
Yugyeom: Bişey demene gerek yok sadece sana aşık olduğumu bilsen yeterli bir meleğin imkansız aşkı nedir bilsen yeterli.
Hoseok ne diyeceğini bilemez ama Yugyeom kendine çekip dudağından öper. Yugyeom ilk şaşırsa da karşılık verir bir süre öpüştükten sonra ayrılırlar.
Yugyeom: Bu neydi şimdi? Neden beni öptün?
Hoseok: Bilmiyorum sadece öptüm.
Yugyeom: Bilmiyorsun ve öylece öptün öyle mi?Hoseok: Evet öylesine öptüm.
Yugyeom Hoseok'a tokat atar.
Yugyeom: Ulan sana seni sevdiğimi söylüyorum ve sen sadece öptüm mü diyorsun? Neyim ben senin kuklan mi? Seni seven bir meleği kuklan mı yapacaksın?Hoseok: Hayır niye seni kuklan yapayım ben?
Yugyeom: Yoongi'yi unutmak için beni kuklan gibi kullanabilirsin mesela değil mi?
Hoseok: Yugi Yoongi'yi unutmak için için niye kullanayım seni biraz mantıklı düşünebilir misin acaba?
Yugyeom: Malesef ki bende mantık bırakmıyorsun sen.
Hoseok: Mantık bırakmıyorum da ne yapıyorum acaba yugi?
Yugyeom: Ayarlarımla oynuyorsun Jung Hoseok.
Hoseok: Ben mi ayların ile oynuyorum.Yugyeom: Evet sen benim ayarlarım ile oynuyorsun sana aşık olarak ayarlarim ile oynamış bulunmaktasın zaten. Seni düşünerek alıkoyuyorsun beni aish seni severek ne günah işlemiş olabilirim ben daha doğrusu bir melek olarak ne hata yapmış olabilirim de seni sevmiş olabilir ben.
Hoseok'un cevap vermesini beklemeden ordan ayrılıp gider.
Hoseok'tan;Aish ne oldu şimdi ki ne dedim sanki. Sanki kötü bişey dedim ona? Ya da dedim off bu çocuk aklımı karıştırdı niye öptüm ki ben onu ben Yoongi'yi seviyorum ya da sevmiyor muyum? Off Yugyeom kafamı karıştırdın neyse Hoseok düşünme bunları düşünme başka şeyler düşün mesela konseyi düşünebilirsin. Off konseyi niye düşünüyorum ben o kadar şey dururken iyice delirdin hoseok neyse odama gideyim ben.
Hoseok o kadar düşünce ile odasına gider.
Yugyeom
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK
FanfictionJimin melek'ti hatta bütün melekler ona hayrandı o pürüzsüz bir güzelliğe sahiptı. Jungkook ise yarı melek yarı şeytan'dı herkes ondan hem korkar hem tiksinirdı çünkü o melekten çok şeytan'ın özelliklerine sahipti. Jungkook ve Jimin birgün melek ve...