Namjin Yeryüzünde

40 30 5
                                    

Seokjin ve Namjoon yeryüzünde'ydi babaları'nın emri ile yeryüzündeki insanların ne yaptıklarını neler yapacaklarını inceliyorlardi. Şuan ikisi bir cafe'ye gelmiş oturuyorlardı.

Seokjin: Namjoon

Namjoon: Efendim Seokjin?

Seokjin: Daha ne kadar yeryüzünde duracağız?

Namjoon: Kalacağız demek istedin galiba.

Seokjin: Artık herneyse babalarımız neden böyle bişey istedi anlamıyorum ne güzel kendi dünyamizda vakit geçiriyorduk.

Namjoon: Bilmiyorum niye böyle bişey istediklerini.

Seokjin: Nasıl bilmiyorsun baban bişey anlatmadı mi?

Namjoon: Hayır sadece bir süre yeryüzünde olacaksınız dedi o kadar.


Seokjin: Burası çok sıkıcı bir an önce kendi dünyamiza dönsek olmaz mı?

Namjoon: Seok-ae neden burayı sevmiyorsun ki?

Seokjin: Sevmiyorum demedim sadece sıkıcı gelmeye başladı dedim.


Namjoon: Dünya niye sıkıcı geliyor sana? Sonuçta yarı insansin sıkıcı gelmemesi gerek.

Seokjin: Evet yarı insanım ama daha çok melek  olduğum ön plan'da Namjoon insanlığa dair hiçbir şey hissetmemeyorum.

Namjoon: Ama yinede yarı insansin biraz da olsa insan duygularin vardır diye düşünüyorum.

Seokjin: Sanmıyorum joon insani duygularım olduğunu  filan.

Namjoon: Gayette insani duyguların var Seokjin ama belli etmiyorsun bunu.

Seokjin: Belli etmem için bir gerekçe olduğunu düşünmüyorum.

Namjoon: Nasıl düşünmüyorsun Seokjin annen bir insan biliyorsun değil mi?

Seokjin: Hı hı biliyorum neden bie insan melek ile birlikte olur onu anlamıyorum ben.

Namjoon: Annen'den nefret mi ediyorsun yoksa?


Seokjin: Nefret demeyelim de

Namjoon: Ne diyelim peki?

Seokjin: Öfke diyeyim ben bir anne çocuğunu neden bırakır anlamıyorum ben uzun süredir onu görmüyorum bile.

Namjoon: Dünya'dayız şuan istersen anneni görebilirsin değil mi?

Seokjin: Onu görmek istediğimi sanmıyorum.

Namjoon: Neden sonuçta annen neden görmek isteyebilirsin diye düşünüyorum.

Seokjin: Bende istemiyorum onu görmek hem bilmem kaç yıl artık asır mı desem görmediğim kadını niye göreyim  ki?

Namjoon: Annen olduğu için görmek isteyebilirsin Seokjin.

Seokjin: Görmek istemiyorum hem niye anneni görmek isteyebilirsin diye zorluyorsun beni?

Namjoon: Zorlanıyorum seni seok-ae.

Seokjin: Emin misin zorlamadigına? Bu arada cidden bilmiyor musun neden yeryüzüne geldiğimizi?

Namjoon: Hayır dedim yaa bilmiyorum.

Seokjin: Bence biliyorsun ama yalan söylüyorsun diye düşünüyorum.

Namjoon: Niye yalan söyleyim ki sana ben ?


Seokjin: Şeytan olduğun için olabilir mi? Genelde şeytanlar yalan söyler yaa o yüzden diyorum.

Namjoon: Ama ben yalan söylemem bunu iyi bilmen gerekiyor.


Seokjin: İyi bilmiyorum ama eğer yalan söylüyorsan seninle acayip bozuşuruz ona göre.

Namjoon: Bozuşalım ama iyi anlamda bozuşalım Kim Seokjin .


Seokjin: İyi anlamda bozuşalım derken ne kast ediyorsun?

Namjoon: Ne anlarsan artık seok-ae.


Seokjin: Peki dediğin gibi ne anlarsam o olsun.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

L'ibrido Perfetto/ Texting JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin